porównanie Celica (mk. V) vs. Corrado vs. Calibra w GS

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
Toxic_X
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 744
Rejestracja: 22-12-03, 22:36

Postautor: Toxic_X » 30-08-04, 23:25

Robert pisze:
Toxic_X pisze:... gość mówił że jest G60 z odpiętą sprężarą" i tu uwaga!!!!!!" "żeby mniej palił"!!!! ...

Nooo. Bo to znany fakt. Jak odepniesz kompresor albo turbo to od razu mniej paliwa komputer podaje...
--
r


Uwierzył Byś ?? :)
Przyjmuję w każdy trzeci poniedziałek miesiąca, między 16.15 a 16.30

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 31-08-04, 08:24

Ludzie przy sprzedaży nie takie głupoty wciskają...

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 31-08-04, 16:18

A w mietkach to jakie compresory są?
C-klasa 230 COMPRESOR
jakoś to smiga przecie
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 31-08-04, 21:27

jakos nie chce mi sie wierzyc zeby taki wynalazek ( tzn z odpietym kompresorem) chciał w ogóle jeżdzić !!! przeciez trza by go doprężać!!!!!Chodzi przeciez o podawanie powietrza!!!G
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 31-08-04, 21:43

góral pisze:jakos nie chce mi sie wierzyc zeby taki wynalazek ( tzn z odpietym kompresorem) chciał w ogóle jeżdzić !!! przeciez trza by go doprężać!!!!!Chodzi przeciez o podawanie powietrza!!!G

Ale jak przykleisz z tyłu i po bokach naklejki Turbo, NOS i NX to od razu jest lepiej :lol:
--
r

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 31-08-04, 21:43

I jeszcze LPG :P
--
r

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 31-08-04, 21:57

JA JAK SKONCZE TO PRZYKLEJAM 1.6 !!!!!!! ZOBACZYMY ILU SIE NABIERZE!!!?????
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 31-08-04, 22:14

Ja jak (jeśli) przrobie na 3sgte to założę jakiś rice spojler. Martwi mnie tylko konisczność wycięcia dziury w masce, ale może przy IC water-to-air (czy air-to-water) nie będzie potrzebne.
--
r

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 02-09-04, 19:44

no nie wiem!może sie da .?????
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
poncheck
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 28-12-04, 10:59

Postautor: poncheck » 28-12-04, 11:14

zupelnie na wstepie chcialbym sie przywitac co by nie bylo ze jestem jakims typowym burakiem z kwadratowej puszki vw :-D

znalazlem sie tu zupelnie przypadkiem a stalo sie to tak ze kumpel moj zakochany w calibrze zaczal stwierdzac ze za duzo tego jezdzi i pomalu mysli o zakupie celici i tak trafil na to forum a za nim trafilem i ja :) i moze niekoniecznie jest sens odpowiadac na topic sprzed paru miesiecy,jednak uczynie to co by poglady wasze pokojowo sprostowac :)

zacznijmy od tego ze fałweje moze i sa kanciastymi ciosanymi klockami ale nie wydaje mi sie zeby tyczyło to sie rowniez corrado :) a tak czy siak swoj urok maja wszystkie .

co do g60-nie piszcie ze to awaryjny silnik nie majac o nim pojecia ok ??
sam silnik to 1.8 8V przystosowany do kompresorka g60 i nie jest to silnik awaryjny
:P sam kompresor (jak kazdy zreszta) moze pasc szybko jesli sie o niego nie dba...dbany powinien wytrzymac jakies 70-100tys km i to nie jest tak ze pozniej idzie na smietnik . mamy juz specjlalistow ktozy za ok 1200 zl zregeneruja kompresorek tak ze bedzie dmuchał lepiej niz seria a dodatkowo to silniczek baaaardzo wdzieczny jesli chodzi o tuning...przykladowo sls stage 1 koszt okolo 1200 zl pozwala spokojnie osiagnac 190 KM a wtedy nie chcielibyscie spotkac takiego coreczka :) dlugo mozna by dyskutowac na temat wyzszosci celici nad corrado corrado nad calibra czy odwrotnie,jesli kiedys dane mi bedzie pojezdzic celica to z checia sie wypowiem ,jesli chodzi o wlasciwosci trakcyjne corka to nie wyobrazam sobie zeby moglo byc lepiej . POZDRO,mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi jak zajrze tu raz na jakis czas . 8)

aha,da sie jezdzic bez kompresora :) to tzw wc tuning a auto faktycznie mniej pali wtedy(jakis literek no ale moc spada o jakies 60-70 km wiec to bezsensu )
fast & LOud 2.0 16 V Out_LooW ;)

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 28-12-04, 11:18

poncheck pisze:...co by poglady wasze pokojowo sprostowac :)


:-D :-D :-D

poncheck pisze:...dlugo mozna by dyskutowac na temat wyzszosci celici nad corrado corrado nad calibra czy odwrotnie,jesli kiedys dane mi bedzie pojezdzic celica to z checia sie wypowiem ,jesli chodzi o wlasciwosci trakcyjne corka to nie wyobrazam sobie zeby moglo byc lepiej . POZDRO,mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi jak zajrze tu raz na jakis czas . 8)


Nikt się nie obrazi - zapraszamy!

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 28-12-04, 11:38

poncheck pisze:zupelnie na wstepie chcialbym sie przywitac co by nie bylo ze jestem jakims typowym burakiem z kwadratowej puszki vw :-D

znalazlem sie tu zupelnie przypadkiem a stalo sie to tak ze kumpel moj zakochany w calibrze zaczal stwierdzac ze za duzo tego jezdzi i pomalu mysli o zakupie celici i tak trafil na to forum a za nim trafilem i ja :) i moze niekoniecznie jest sens odpowiadac na topic sprzed paru miesiecy,jednak uczynie to co by poglady wasze pokojowo sprostowac :)

zacznijmy od tego ze fałweje moze i sa kanciastymi ciosanymi klockami ale nie wydaje mi sie zeby tyczyło to sie rowniez corrado :) a tak czy siak swoj urok maja wszystkie .

co do g60-nie piszcie ze to awaryjny silnik nie majac o nim pojecia ok ??
sam silnik to 1.8 8V przystosowany do kompresorka g60 i nie jest to silnik awaryjny
:P sam kompresor (jak kazdy zreszta) moze pasc szybko jesli sie o niego nie dba...dbany powinien wytrzymac jakies 70-100tys km i to nie jest tak ze pozniej idzie na smietnik . mamy juz specjlalistow ktozy za ok 1200 zl zregeneruja kompresorek tak ze bedzie dmuchał lepiej niz seria a dodatkowo to silniczek baaaardzo wdzieczny jesli chodzi o tuning...przykladowo sls stage 1 koszt okolo 1200 zl pozwala spokojnie osiagnac 190 KM a wtedy nie chcielibyscie spotkac takiego coreczka :) dlugo mozna by dyskutowac na temat wyzszosci celici nad corrado corrado nad calibra czy odwrotnie,jesli kiedys dane mi bedzie pojezdzic celica to z checia sie wypowiem ,jesli chodzi o wlasciwosci trakcyjne corka to nie wyobrazam sobie zeby moglo byc lepiej . POZDRO,mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi jak zajrze tu raz na jakis czas . 8)

aha,da sie jezdzic bez kompresora :) to tzw wc tuning a auto faktycznie mniej pali wtedy(jakis literek no ale moc spada o jakies 60-70 km wiec to bezsensu )


Co do tego że nic nie wiem - mam w pracy gości którzy jeżdżą Corradosami i Sciroccami i praktycznie o niczym innym jak o tych furkach nie da się z nmi pogadać - i temat G60 powraca często...

A co do zaglądania - zapraszamy serdecznie, a jeszcze lepiej na jakiś spot, będzie możliwość jakiegoś sprawdzianiku :-)

Awatar użytkownika
poncheck
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 28-12-04, 10:59

Postautor: poncheck » 28-12-04, 13:28

w takim razie dziwi mnie troszke fakt ze ktos obeznany w temacie sprzedjae plotki ze g60 to awaryjny motorek...trzeba dbac jak o kazdy zreszta doladowany silniczek i tyle ;) nie palowac na zimno,nie wylanczac auta od razu zag;adac co jakis czas do sprezareczki a napewno sie odwdzieczy :-D co do spotu jestem chetny ale jak juz to 3miasto bo corrado to prawdziwa skarbonka i na dalsze wypady przy moich dochodach raczej mnie ne stac :P

co do sprawdzenia sie bardzo very kurde chetnie :) 4 fun oczywiscie :) u mnie jest silniczek 2.0 16 V ostało mu sie jeszcze 130 KM i za tym oslawionym g60 daleko nie zostaje :)
fast & LOud 2.0 16 V Out_LooW ;)

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 28-12-04, 15:40

poncheck pisze:... bo corrado to prawdziwa skarbonka ...

:eek: :eek: :eek:
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
poncheck
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 28-12-04, 10:59

Postautor: poncheck » 28-12-04, 17:59

Robert pisze:
poncheck pisze:... bo corrado to prawdziwa skarbonka ...

:eek: :eek: :eek:


no coo :P
fast & LOud 2.0 16 V Out_LooW ;)

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 03-01-05, 10:30

Bo nam się wydawało że niemieckie sprzęty są raczej tańsze w utrzymaniu niż japończyki...

Awatar użytkownika
poncheck
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 28-12-04, 10:59

Postautor: poncheck » 03-01-05, 18:13

Sawa pisze:Bo nam się wydawało że niemieckie sprzęty są raczej tańsze w utrzymaniu niż japończyki...


:-D i pewnie racja !!! ale nie mowimy o golfikach ktorych jezdzi miliony :) choc czesto czesci pasuja z innych vw...to mozna wkladac i wkladac :D jesli chce sie miec wszystko na tip top :) no ale autko sie odwdziecza a zreszta wiecie jak to jest zapewne...sie dba sie ma nie wazne czy japoniec czy panzerwagen :-D
fast & LOud 2.0 16 V Out_LooW ;)

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 04-01-05, 09:32

A wracając do g60 to czytałem gdzieś że właśnie ponadprzeciętna awaryjność tych silników była powodem tak krótkiej produkcji.