Robert pisze:Toxic_X pisze:... gość mówił że jest G60 z odpiętą sprężarą" i tu uwaga!!!!!!" "żeby mniej palił"!!!! ...
Nooo. Bo to znany fakt. Jak odepniesz kompresor albo turbo to od razu mniej paliwa komputer podaje...
--
r
Uwierzył Byś ??
Robert pisze:Toxic_X pisze:... gość mówił że jest G60 z odpiętą sprężarą" i tu uwaga!!!!!!" "żeby mniej palił"!!!! ...
Nooo. Bo to znany fakt. Jak odepniesz kompresor albo turbo to od razu mniej paliwa komputer podaje...
--
r
poncheck pisze:...co by poglady wasze pokojowo sprostowac
poncheck pisze:...dlugo mozna by dyskutowac na temat wyzszosci celici nad corrado corrado nad calibra czy odwrotnie,jesli kiedys dane mi bedzie pojezdzic celica to z checia sie wypowiem ,jesli chodzi o wlasciwosci trakcyjne corka to nie wyobrazam sobie zeby moglo byc lepiej . POZDRO,mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi jak zajrze tu raz na jakis czas .
poncheck pisze:zupelnie na wstepie chcialbym sie przywitac co by nie bylo ze jestem jakims typowym burakiem z kwadratowej puszki vw
znalazlem sie tu zupelnie przypadkiem a stalo sie to tak ze kumpel moj zakochany w calibrze zaczal stwierdzac ze za duzo tego jezdzi i pomalu mysli o zakupie celici i tak trafil na to forum a za nim trafilem i ja i moze niekoniecznie jest sens odpowiadac na topic sprzed paru miesiecy,jednak uczynie to co by poglady wasze pokojowo sprostowac
zacznijmy od tego ze fałweje moze i sa kanciastymi ciosanymi klockami ale nie wydaje mi sie zeby tyczyło to sie rowniez corrado a tak czy siak swoj urok maja wszystkie .
co do g60-nie piszcie ze to awaryjny silnik nie majac o nim pojecia ok ??
sam silnik to 1.8 8V przystosowany do kompresorka g60 i nie jest to silnik awaryjny
sam kompresor (jak kazdy zreszta) moze pasc szybko jesli sie o niego nie dba...dbany powinien wytrzymac jakies 70-100tys km i to nie jest tak ze pozniej idzie na smietnik . mamy juz specjlalistow ktozy za ok 1200 zl zregeneruja kompresorek tak ze bedzie dmuchał lepiej niz seria a dodatkowo to silniczek baaaardzo wdzieczny jesli chodzi o tuning...przykladowo sls stage 1 koszt okolo 1200 zl pozwala spokojnie osiagnac 190 KM a wtedy nie chcielibyscie spotkac takiego coreczka dlugo mozna by dyskutowac na temat wyzszosci celici nad corrado corrado nad calibra czy odwrotnie,jesli kiedys dane mi bedzie pojezdzic celica to z checia sie wypowiem ,jesli chodzi o wlasciwosci trakcyjne corka to nie wyobrazam sobie zeby moglo byc lepiej . POZDRO,mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi jak zajrze tu raz na jakis czas .
aha,da sie jezdzic bez kompresora to tzw wc tuning a auto faktycznie mniej pali wtedy(jakis literek no ale moc spada o jakies 60-70 km wiec to bezsensu )
Sawa pisze:Bo nam się wydawało że niemieckie sprzęty są raczej tańsze w utrzymaniu niż japończyki...