znalazłem dla siebie silnik... ale czy będzie dobry?
- ja
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 08-04-04, 16:07
znalazłem dla siebie silnik... ale czy będzie dobry?
Engine Code RVX-04
Number of cylinders 10
Angle 90° V-angle / 3000 cc
Spark Plugs Denso
Fuel and Lubricants Esso
Maximum horsepower Around 900 bhp
Maximum revolutions Around 19,000 rpm
...chyba nie będzie pasował
Ja to ja, więc jako ja chcę być znany
- turman
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 29-12-03, 10:37
Ech aż ślinka na jego widok cieknie heheh
I love Celica's !!! And I love my girls
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
- Robert
- Site Admin
- Posty: 8003
- Rejestracja: 19-12-03, 23:41