jakieś łebki probowały mi w nocy radio wyciągnąć... Oczywiście szyba wybita To Polska właśnie... Ale chociaż radia nie zdażyli wyciągnąc, bo zdążyłem ich spłoszyć
W związku z tym pytanko - gdzie szukać bocznej tylnej szybki od strony kierowcy do V gen. 91 r. ?
I najważniejsze - ile może kosztować?
W jednym serwisie powiedzieli mi, ze moga sciagnac, ale za 600 zł... :/ Wiem, ze moze byc droga, bo klejona, zalewana z gumą... ALE AZ TYLE???
Boczna szyba poszła... :/
- turman
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 29-12-03, 10:37
Współczucie.....
Mnie też to kiedyś spotkało
Dla mojej II to była praktycznie śmierć ale dorobiłem szybkę z plexi i jakoś to było do śmierci silnika.
Ale mnie wywalili szybke po prawej z tyłu a nie w drzwiach.
Mnie też to kiedyś spotkało
Dla mojej II to była praktycznie śmierć ale dorobiłem szybkę z plexi i jakoś to było do śmierci silnika.
Ale mnie wywalili szybke po prawej z tyłu a nie w drzwiach.
I love Celica's !!! And I love my girls
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
- ja
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 08-04-04, 16:07
SaMuRaI pisze:Mnie tez z tyłu, tyle że po lewej. A z plexi tej szybki nie dało się zrobić. Suma sumarrum - w końcu 530 zł w plecy...
jestem pewien, że ktoś ją oferował. Może autorewia? nie pamiętam. Ale jak już kupiłeś, to już nie ma co szukać tańszej, bo wtedy strasznie kieszeń boli
Ja to ja, więc jako ja chcę być znany
- kubadoman
- Użytkownik
- Posty: 563
- Rejestracja: 26-12-03, 18:03
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 01-11-04, 16:26
OK, dzieki za wszystko, sprawa załatwiona... Plusem tego wszystkiego jest chociaż to, że dzwoniąc i szukając zdobyłem kilka ciekawych namiarów na inne rzeczy Gdyby coś się (odpukać) stało, to będzie jak znalazł
:kubadoman: tez sie zastanawiałem, czemu akurat ta - widać mieli fantazję albo totalne debile Chociaż drzwi przez ta szybkę otworzyli i to wystarczyło :/
:kubadoman: tez sie zastanawiałem, czemu akurat ta - widać mieli fantazję albo totalne debile Chociaż drzwi przez ta szybkę otworzyli i to wystarczyło :/
- PREZES900RR
- Użytkownik
- Posty: 1691
- Rejestracja: 13-08-04, 20:02
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl