Jednak nie było tak źle jak myślalem, zrobiłem całkowity remont dolnej czesci silnika i teraz smiga elegancko )
wszystkie czesci bez problemu idzie dostac do silnika wiec jak ktos was straszy tak jak mnie ze dostac czesci jest ciezko to go niesluchajcie fakt faktem kosztuja jak chcemy orginalne sam rorzad kosztuje 420zl:)) ale warto celina jest zaje... furkom!!
I juz po remącie silnika:))
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 01-11-04, 12:04
I juz po remącie silnika:))
DJ.ELEKTRO
A JAK BY TAK WSADZIĆ SILNIK Z AUDI DO CELICY 4,2L V8:)
A JAK BY TAK WSADZIĆ SILNIK Z AUDI DO CELICY 4,2L V8:)
- PREZES900RR
- Użytkownik
- Posty: 1691
- Rejestracja: 13-08-04, 20:02
Jedna wazna rada dla Ciebie (i innych)
Jesli szlifowales wal, to jezdzij bardzo spokojnie i to jak najdluzej, poniewaz japonskie waly sa utwardzane powierzchniowo, jesli je sie szlifuje pod panewki, to trzeba sie liczyc z tym ze sie duzo szybciej skoncza.
Jesli szlifowales wal, to jezdzij bardzo spokojnie i to jak najdluzej, poniewaz japonskie waly sa utwardzane powierzchniowo, jesli je sie szlifuje pod panewki, to trzeba sie liczyc z tym ze sie duzo szybciej skoncza.
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl