Celica 2,0 GTi czy 4x4 turbo? co kupic??

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
mem_phis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 231
Rejestracja: 04-02-05, 14:27

Postautor: mem_phis » 08-02-05, 09:54

A no wlasnie widzialem to ogloszenie o zoltej VI z Walbrzycha za smieszne pieniadze (silnik 1,8 niestety ale moze na poczatek ???) - czy wiesz cos o niej WojtekMR??
Ja do Walbrzycha mam 20km wiec moge podskoczyc obejzec (poza tym ze studiuje we Wrocku)

Awatar użytkownika
WojtekMR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: 26-01-04, 10:34

Postautor: WojtekMR » 08-02-05, 11:00

Żółtą parę razy mijałem i przejazdem wygląda nieżle,
MR2 turbo potrafi zjeść więcej niż 15 tak więc 4x4 turbo celica pewnie też,
MR2 N/A zjada ok 10

Awatar użytkownika
WojtekMR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: 26-01-04, 10:34

Postautor: WojtekMR » 08-02-05, 11:02

Aha oczywiście turbo potrafi też spalać ekonomicznie-chyba

kulfon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 30-12-04, 23:28

Postautor: kulfon » 09-02-05, 23:27

co do awaryjnosci 4x4 to nie moge nic zlego powiedziec. narazie spotkala mnie cieknaca pompa wspomagania kierownicy ale to podobno standard w tych autach oraz uszczelka pod pokrywa zaworow. Jesli jednak bedziesz kupowal 4x4 to uwazaj na skrzynie biegow - lubia miec problemy z 2 i 5 (podobno). Co do dyfrow to nie wiem nic zeby jakos specjalnie nawalaly (nie jest to calibra wkoncu :P).
Co do spalania to jak wciskac lubisz to nie licz na 15l - doloz duzo :( [jesli pociesze to przy spokojnej jezdzie potrafi spalic ~10]
Ale naprawde warto miec gt4.:) - jest super :) - polecam auto bezwypadkowe, wiem ze ciezko ale naprawde jak poszukasz to znajdziesz a przynjamniej nie bedziesz musial dokladac na to co ktos wczesniej nie dorobil.
Z turbina nie ma problemow jak sie ja traktuje tak jak nalezy - znam pare osob co maja juz ponad 150tys na turbinie i caly czas w klasie :)

pozdrawiam
Adam
red st185cs

mem_phis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 231
Rejestracja: 04-02-05, 14:27

Postautor: mem_phis » 10-02-05, 13:51

dzieki wielkie - na takie info czekalem
no wiec szukam gt4 lub 2,0 gen VI na full wypasie w dobrym stanie
ale raczej tylko za granica bo tutaj w Polsce to niewykonalne...

Awatar użytkownika
ja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 08-04-04, 16:07

Postautor: ja » 10-02-05, 14:32

mem_phis pisze:dzieki wielkie - na takie info czekalem
no wiec szukam gt4 lub 2,0 gen VI na full wypasie w dobrym stanie
ale raczej tylko za granica bo tutaj w Polsce to niewykonalne...


bardzo wykonalne. Tylko za gt4 - w świetnym stanie - musisz dać 70 tys.
jest takie jedno, bodajże w Łodzi... podobno igła.
Ja to ja, więc jako ja chcę być znany

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 10-02-05, 15:55

dzisiaj byłem w serwisie bo cześci zamamawiałem i mówili zę z ich doświadczeń w turbo były skrzynie mało trwałe, co poprawiono dopiero w carlosie. a ceny części ??? za póloske z przegubem zewnętrznym 1600 zł!to tyle w kwesti komentarza.G
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

mem_phis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 231
Rejestracja: 04-02-05, 14:27

Postautor: mem_phis » 10-02-05, 23:50

zdaje sie ze bede mial autko - zamowilem od goscia Celice 2,0 gen VI z klima
podobno kupil taka w idealnym stanie i w niedziele bedzie w Polsce - cena okolo 21tys

powiem wam jezeli cos z tego faktycznie bedzie

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 11-02-05, 08:22

Ale oglądaj bardzo uważnie i sprawdź wszystko bo taka fura w stanie idelanym może być tylko do sprzedaży... Dokładnie przeczytaj: viewtopic.php?t=13

mem_phis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 231
Rejestracja: 04-02-05, 14:27

Postautor: mem_phis » 11-02-05, 12:44

czytalem juz kiedys ten topic i jeszcze kilka innych na co zwracac uwage

ale mysle ze lepiej mimo wszystko pojechac na stacje kontroli tudziez do serwisu i niech fachowcy to sprawdza

Marcin

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 14-02-05, 08:28

Nie lepiej. To jedyne wyjście. Wiedza teoretyczna jest ważna, bo zauwazysz wiele rzeczy na które byś nie zwrócił uwagi. A potem oczywiście na diagnostykę, bo tego że samochód zostawia 3 lub 5 śladów to na oko nie zobaczysz.