Forum Celica-Club zostało zaktualizowane. Więcej informacji tutaj.

Jedną z negatywnych konsekwencji aktualizacji jest konieczność ustawienia nowych haseł - w związku z tym należy skorzystać z funkcji przypomnienia hasła.

Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica

Moderatorzy: prazyn, Zewus, Suseł

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45
Lokalizacja: 2064/5000

Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: jones » 21-12-10, 12:51

Bez sensu powstają powielające się wątki. Ktoś zaproponował żeby osoby mające szybkie pytanie szukały pomocy tutaj a nie w mnożących się wątkach o tym samym.
Jeżeli pomysł by się przyjął warto by przykleić dla pokoleń.


Proszę o niedyskutowanie w tym wątku
Ostatnio zmieniony 22-12-10, 19:47 przez jones, łącznie zmieniany 1 raz.

sebcioMB
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 169
Rejestracja: 17-01-09, 06:35
Lokalizacja: Bytom-okolice

Postautor: sebcioMB » 21-12-10, 16:46

czy Ford Cougar to bardziej konkurent VI czy VIIgen Celicy?
Byłe toyki:
VII gen vvt-i
V gen STi

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45
Lokalizacja: 2064/5000

Postautor: jones » 21-12-10, 17:42

Cougar zdecydowanie VII.
Podobne lata i technologia.

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 12:18
Lokalizacja: Poznań

Postautor: breczus » 23-12-10, 11:00

na tył auta at180 przypada 12szt tuleji wachaczy? (na stronce gt4.com.pl maja 8 do poprzecznych i 4 do wzdłużnych) skrzypi mi tył już od dosyc dawna (wiec wiem ze to nie przez mrozy) czy wymiana tych gumek załatwi sprawę definitywnie czy na jakis czas? (mowie o zakupie gumek Poliuretanowe)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4484
Rejestracja: 15-05-06, 16:35
Lokalizacja: Iława

Postautor: KRYSO » 23-12-10, 11:10

W V tce jest 12 po 6 na koło tył, w VI pewnie to samo. Pamiętaj jeszcze o stabilizatorze + 2 szt. No i koniecznie wkładać na spec smar. 3 cią Celę mam w poli (jeszcze nie całą :-D ) i nic nie piszczy.
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
panczo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1626
Rejestracja: 08-09-05, 06:28
Lokalizacja: Hollylodz

Postautor: panczo27 » 26-12-10, 15:53

co daje kol ssący z 3sge rev.1 w st 185 ?? bo chyba taki jest tu zastosowany http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=308596 wiem że to pewnie masa przeróbek ale ja tylko pytam z ciekawości po co ??
MpisiontBdwajściapinć

Awatar użytkownika
Lestat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2963
Rejestracja: 20-07-07, 19:30
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Lestat » 26-12-10, 19:16

obstawiam, że prostą rurę odsuniętą od kolektora,a do tego wydaje się zgrabniejszy niż te z rev2 czy 3
4a-ge power

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1410
Rejestracja: 07-07-09, 18:46
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Postautor: Krzychu » 26-12-10, 21:31

wstawiłem auto na zimę do garażu. Pytanie jak często trzeba odpalać silnik i jak długo musi pracować, żeby na wiosnę był w dobrej kondycji?

Awatar użytkownika
Pawciu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Postautor: Pawciu » 26-12-10, 21:33

karkiler pisze:wstawiłem auto na zimę do garażu. Pytanie jak często trzeba odpalać silnik i jak długo musi pracować, żeby na wiosnę był w dobrej kondycji?

raz na tydzień, 20-30 minut

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1410
Rejestracja: 07-07-09, 18:46
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Postautor: Krzychu » 26-12-10, 21:44

okej, może faktycznie źle się zapytałem :P To proszę mi powiedzieć jak postępować z autem, które idzie do garażu na całą zimę :-)

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30
Lokalizacja: ze wsi

Postautor: Comando » 26-12-10, 22:09

Karkiller warto auto na kołkach postawić jeżeli się go nie używa.
JDM sucks

Awatar użytkownika
PaF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: 03-09-10, 20:59
Lokalizacja: WND...

Postautor: PaF » 27-12-10, 00:07

Czy w ST 182 w jakiś sposób regulują się zagłówki foteli góra-dół, czy są na "stałe"?
Śmieszne ale nie mogę ich rozgryźć :D poradźcie.

Awatar użytkownika
panczo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1626
Rejestracja: 08-09-05, 06:28
Lokalizacja: Hollylodz

Postautor: panczo27 » 27-12-10, 00:23

takie przyciski znajdziesz w okolicach z których zagłówek się wyciąga jak naciśniesz i jednocześnie pociagniesz zagłówek do góry to wyfrunie
MpisiontBdwajściapinć

Eraser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 01-11-07, 05:13
Lokalizacja: wiesz?

Postautor: Eraser » 27-12-10, 00:56

mam takie pytanie dosyć nietypowe...

Czy to normalne że po odkręceniu korka od wlewu paliwa robi mi takie "syyyyyy" :lol:
Chyba wyrównanie ciśnień nie tak powinno przebiegać...
Pytam poważnie bo czuję, że coś nie teges biorąc po uwagę to, że zjawisko przez ostatnie 3 lata było nie zauważone. Filtr wymieniony niedawno (przed wymianą było podobnie), benzyną nie śmierdzi, filtr węglowy? Nieszczelność układu?
Auto pali jak zawsze bez problemu, choć zauważyłem, że kilkakrotnie musiałem dłużej zakręcić.

PS. temat jest gites :absolute:
Pozdrawiam
Adrian

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 11-05-07, 23:38
Lokalizacja: Płock

Postautor: Asci » 27-12-10, 01:09

Eraser, No to to jest chyba normalne, mialem to samo w scenicu, focusie i mam w Celice...Przynajmniej dla mnie jest to normalne :P

Awatar użytkownika
Ariel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1822
Rejestracja: 24-04-07, 17:35
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: Ariel » 27-12-10, 13:00

wytwarza się podciśnienie, dlatego jest takie cmoknięcie.




A ja spytam, kojarzycie w jakich samochodach są podgrzewane dysze spryskiwaczy? Montował ktoś takie do Celi?

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4484
Rejestracja: 15-05-06, 16:35
Lokalizacja: Iława

Postautor: KRYSO » 27-12-10, 13:21

W starej 7 mce już były - nawet coś około 1980 roku :P
[center]JEDZIEMY[/center]

bomber
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 140
Rejestracja: 04-06-10, 12:34
Lokalizacja: Polska

Postautor: bomber » 27-12-10, 19:39

budolf pisze:Panowie, wyczyściłem, dla przypomnienia - to nie luźna gadka o niczym, tylko konkretne pytania i konkretna odpowiedź
ja zapytałem o cenę rozrządu do st 185 i tez temat został usunięty dlaczego ??

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4850
Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Lokalizacja: ~Kraków

Postautor: budolf » 27-12-10, 20:04

bomber pisze:
budolf pisze:Panowie, wyczyściłem, dla przypomnienia - to nie luźna gadka o niczym, tylko konkretne pytania i konkretna odpowiedź
ja zapytałem o cenę rozrządu do st 185 i tez temat został usunięty dlaczego ??

#1 Egipt
#2 ~700zł + robocizna, pasek sun/mitsuboshi rolki gmb mogą być, po 200k pompa wody na dodatek (~300), kupujesz w jc, pod warunkiem, że nie jesteś w Egipcie.
#3 - aby poznać cenę dokładną, dobrze jest zadzwonić do sklepu, zajmuje to 3 minuty więcej niż napisanie posta, ale mamy najświeższe dane.

bomber
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 140
Rejestracja: 04-06-10, 12:34
Lokalizacja: Polska

Postautor: bomber » 27-12-10, 20:12

Dzięki bardzo, bo mi powiedzieli za części i robociznę bez pompy 1300 zł i pytałem dlatego ze może gdzieś jest taniej , będę w Polska to mogę podjechać, dzięki raz jeszcze