Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
Awatar użytkownika
greos39
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1115
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: greos39 » 23-05-24, 19:11

Cichy133 pisze:Czy ktos jest w stanie pomoc mi w znalezieniu dobrych silownikow klapy do siodmej generacji? Wlasnie wymienilem na nowe od Lesjofors i w ogole nie trzymaja klapy. Posiadam wersje bez spojlera, a te silowniki byly reklamowane jako pasujace do wersji ze spojlerem, wiec powinny trzymac jeszcze mocniej. Niestety wyrzucilem ponad 300 zl w bloto, a na Allegro nie widze zadnej innej alternatywy dla tych juz zakupionych. Prosze o podpowiedz gdzie szukac czegos mocnego, najlepiej do wersji ze spojlerem, bo juz mi rece opadaja od kilkuletnich problemow z klapa bagaznika.


Wrzuć ze Skody i z bani ;)
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - childhood dream daily
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - sold
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

YakubKotwica
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 24-11-22, 20:55

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: YakubKotwica » 27-05-24, 15:30

W jaki sposób mogę sprawdzić wersje Celicy VII jeśli na toyodiy.com nie jest ona wypisana? Chcę kupić ubezpieczenie i nie dadzą mi bez podania wersji. Samochód sprowadzany z Niemiec.

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1111
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: hube » 27-05-24, 16:56

Przecież na tej stronie co podałeś wpisując VIN masz nawet kod koloru.
Zobacz tu:
https://toyota.epc-data.com/celica/
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Pełny ręczny porting głowic, planowanie, frezowanie gniazd.

YakubKotwica
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 24-11-22, 20:55

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: YakubKotwica » 28-05-24, 01:58

hube pisze:Przecież na tej stronie co podałeś wpisując VIN masz nawet kod koloru.
Zobacz tu:
https://toyota.epc-data.com/celica/


Sprawdziłem i dalej nic nie ma już szukałem chyba wszedzie i zero informacji.

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1111
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: hube » 28-05-24, 07:01

Pewny jesteś, że masz dobry VIN ? Spisałeś go z tabliczki z auta czy ktoś ci go podał ?
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Pełny ręczny porting głowic, planowanie, frezowanie gniazd.

YakubKotwica
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 24-11-22, 20:55

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: YakubKotwica » 29-05-24, 01:03

hube pisze:Pewny jesteś, że masz dobry VIN ? Spisałeś go z tabliczki z auta czy ktoś ci go podał ?

Brany z tabliczki

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1111
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: hube » 29-05-24, 07:04

W takim razie dziwna sytuacja. Jeśli interesuje Cię wersja do ubezpieczenia czyli czy to jest 143 kM czy 192 to najprościej spojrzeć na rodzaj kolektora dolotowego. 143 ma plastik. Widziałeś w ogóle to auto oglądałeś je ? wiesz czy to manual czy automat itd...?
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Pełny ręczny porting głowic, planowanie, frezowanie gniazd.

YakubKotwica
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 24-11-22, 20:55

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: YakubKotwica » 29-05-24, 12:24

hube pisze:W takim razie dziwna sytuacja. Jeśli interesuje Cię wersja do ubezpieczenia czyli czy to jest 143 kM czy 192 to najprościej spojrzeć na rodzaj kolektora dolotowego. 143 ma plastik. Widziałeś w ogóle to auto oglądałeś je ? wiesz czy to manual czy automat itd...?

To moj samochod. 143 km manual. Chodzi mi o wersje wyposazenia, nie wiem czy to sol czy luna.

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1111
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: hube » 29-05-24, 12:31

No i tu Ci nie pomogę bo nigdy takich informacji nie potrzebowałem ani też mój ubezpieczyciel.
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Pełny ręczny porting głowic, planowanie, frezowanie gniazd.

tomboxyz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 77
Rejestracja: 10-09-22, 14:02

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: tomboxyz » 29-05-24, 13:51

Też mnie nigdy ubezpieczyciel o to nie pytał, szukałem kiedyś o tych wersjach, ale w odniesieniu do celici nie znalazłem nic, w innych modelach wersje luna miały m.in manualną klime a sol miały automatyczną, to jedna z kilku różnic, ale pojawia się w większości modeli

kruczy
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 27-06-24, 11:49

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: kruczy » 27-06-24, 11:57

witam mam pytanko mianowicie próbuje namierzyć linki do hamulca ręcznego (prawa lewa strona bębny) do celicy 5 4A-FE. Czy ktoś jest w stanie pomóc?

schlumpfpapa
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 03-10-23, 02:04

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: schlumpfpapa » 15-07-24, 10:18

Witam. Czy do Celici VII 143KM będą pasować tarcze 275mm zamiast 255mm, czy trzeba coś jeszcze wymieniać?

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 618
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: ksk33 » 15-07-24, 18:36

Cześć, musisz zmienić jeszcze zaciski, klocki też są inne i możliwe że trzeba będzie podgiąć osłone/tarcze kotwiczną.

Majkel
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 30-12-13, 12:25

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: Majkel » 30-10-24, 06:25

Cześć!
Potrzebuję porady, wymieniłem pompę sprzęgła w Celica Sti, trochę sie rozpychalem przy wiązkach bo obok jest gniazdo diagnostyczne. I od tego momentu mogę zmieniac biegi, ale nie mam obrotów :( dodam że sterownik gazu także nie widzi obrotów także finansowo 4afek zaczął palić jak diabeł. Przeglądałem wiązki wyglądają ok, w zlaczu diagnostycznym nie zauwazylem zwartych kabli (sprawdzalem sygnal miernikiem) miejsce wpiecia instalacji gazowej do obr poprawilem i nic. Zanim rozbiore deske rozdz moglby ktos uswiadomic mnie ktora to wtyczka pod kierownica jest od obrotomierza? Grzebalem tez od strony pedalu sprzegla i moze tam cos bo dojscie niewygodne. Pozdrawiam!

Cumil
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 30-10-24, 01:53

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: Cumil » 09-11-24, 23:14

Siemka, mam dylemat w sprawie kupna celicy VII, dostalem ofertę na kupno za 4,5k do nego, z minusów które wiem:
progi zdrowe
troche tylne nadkole bierze lewe i prawe
klar do zrobienia na dachu i spojler
maska w rogu rdza lekka + malowanie
zderzak git w miare
no i lewe przednie nadkole do wymiany
klima nie działa (nie wiem czemu)
spryskiwacze nie działają (chłop mówi że silniczek trzeba wymienić, posiada)
lampy przednie do wymiany + tarcze i klocki
Nie wiem jak wygląda spód
Mówi że olej na 10k km dolewa około 2l
Rocznik 2000 340k najechane
Opłacalny deal czy raczej sobie odpuścić?
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1111
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: hube » 10-11-24, 09:42

Dołóż do tego mały lub większy remont silnika to przedlift i przy takim przebiegu najprawdopodobniej bierze olej, sprzęgło pewnie do wymiany...Odpuść
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Pełny ręczny porting głowic, planowanie, frezowanie gniazd.

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 904
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: Greegg07 » 21-09-25, 20:53

Wiem że forum umarło, wiem że wiele z Was już się pozbyło celic. Ale może ktoś jest mi wstanie pomoc????
Celica 5 1,6 sti 4 lata temu rozebrane przewody hamulcowe zdjety bak paliwa przewody paliwa. Przez kłopoty ze zdrowiem i ciezkie sprawy prywatne Celica przelezala 4 lata nie odpalana nie uzywana.... Wkoncu ogarnalem hamulce , dzis zalozylem bak paliwa i przewody....
Celica odpaliła dosłownie na 5 sekund i zgasła. Juz nie odpali, rozrusznik kreci, akumulator dobry, ale nie odpali za nic mimo wielokrotnych prob.... wlalem az 15L paliwa bo myslalem ze to moze cos przez mala ilosc benzyny. ale nie pomoglo......

mam pytanie bo po 4 latach moze cos poknocilem..... glowny przewod cisnieniowy paliwa jest wkrecany do pompki paliwa, poteem nakladany przewod do pompki paliwa to dobrze rozumiem iz jest powrot paliwa do baku ????? a trzeci przewod 10cm od pompki paliwa idacy do tyłu samochodu i wchodzacy osobno w bak to odpowietrzenie??????

Może zle połaczylem te przewody????? bo po 4 latach moglem cos pomieszac.....

Czy ktoś moze mi pomoc i odpowiedziec na moje pytania????

Jescze jedno pytanie, bo przewód ten cisnieniowy nie wymienialem tylko pomalowalem, i wstylu tam gdzie konczy sie sztywny a zaczyna elastyczny przewod cisnieniowy jest nakretka i przy niej mi delikatnie pojawia sie kropelki paliwa....... czy to moze byc przyczyna nie odpalania silnika?????
Czy odkrecic tą nakretke z przewodu cisnieiowego ealstyczny przewod od sztywnego i tam jest jakas uszczelniajaca podkladka czy cos?????

czy raczej trzeba zmienic caly nowy przewod od filtra paliwa az do baku ????

a jesli trzeba zmienic caly przewod to skad go dostac do Celicy 5gen 1,6?????

:(

raczej juz nie ma takich w sprzedazy a nawet jesli jakis oryginal gdzies jest to az boje sie pytac o cene.......

czy ktos pomoze ?????

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 618
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: ksk33 » 23-09-25, 20:39

Masz rysunki i patrz:

Obrazek

to ze śrubą to ciśnienie, drugi przewód koło niego to powrót.

Dobrze połączyłeś. Sprawdź drożność przewodów. Może pompka się zatarła. Kręci tylko w momencie kręcenia rozrusznikiem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 904
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: Greegg07 » 24-09-25, 12:44

Dziekuje uprzejmie za pomoc, dobrze polaczylem :) problem z odpalaniem bylo to ze po 4 latach stania CEWKA cos sie popsula....... wymienilem dzis cewke ktora znalazlem w moim skladziku czesci zapasowych na strychu i silnik zagadal az milo :)
Jescze przed zima cos posmigam, ale ten glowny prrzewod zasilajacy musze wymontowac i dac komus do zrobienia takiego samego, bo cieknie przy laczeniu elastycznym z przewodem sztywnym :/
Wierze ze jakis zaklad w okolicy Krakowa mi zrobi taki przewód od baku do filtra paliwa.

Bardzo dziekuje za pomoc , kurcze bo forum troche umarło ehhh.....

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 904
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Postautor: Greegg07 » 04-10-25, 05:06

Przewód głowny paliwa, cisnieniowy, znacie jaką firme ktora dorobi idealnie taki sam aby pasował i był szczelny przy wejsciu do filtra paliwa i przy wejsciu do pompy paliwa???? Jak Wy wymieniacie taki przewod????? Bo jednak musze go wymienic, nie podoba mi sie jak go zdrutowalem :( na obejmach i wężykach gumowych.....