Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 20-06-18, 21:04

A wyszedł już wzór o wymiarach amerykańskiej tablicy ? Jakoś teraz miał być do wyboru w wydziale komunikacji. Jak nie to poczekaj jeszcze trochę bo w najbliższym czasie już legalnie będzie można sobie taka zamówić. Do tej pory to była tylko taka kwadratowa jak przy przyczepie od ciągnika :-D

Greos39 miałem w poniedziałek rozebrane, nie zrobiłem zdjęć. Co konkretnie nie wiesz ?

veevoir
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 176
Rejestracja: 28-07-17, 11:17

Postautor: veevoir » 21-06-18, 00:15

Markus_ST pisze:Pytanie do właścicieli VI z blendą JDM z kwadratową tablicą, jaki sposób montażu w blendzie polecacie? Podginać tablicę, rzeźbić w blendzie? Jakieś wskazówki? Oczywiście chodzi o tablicę rejestracyjną z WK, która jak wiadomo jest ciut za duża.


Najlepiej tak jak tu kolega obywatel ma, choć to trochę rzeźby w blendzie pewnie jest: viewtopic.php?t=39678

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 21-06-18, 00:49

Greos39 miałem w poniedziałek rozebrane, nie zrobiłem zdjęć. Co konkretnie nie wiesz ?


Nie mam jak rozebrać swoich zegarów, a chcę (i mam możliwość) zrobienia klona oryginalnej tarczy, tylko w innej kolorystyce.
Ale żeby tego dokonać potrzebuję dobrej fotki, albo skanu.
Najlepiej z jakąś linijką czy coś.
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 21-06-18, 11:11

greos39, Jak robiłbyś takie coś to byłbym chętny też na takie coś. Mogę rozebrać swój licznik tylko u mnie jest podwójna podziałka na skali kilometrów. W milach i kilometrach.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 21-06-18, 12:45

ksk33 podeślij mi na PW skan, bądź idealne zdjęcie (zachowanie równoległości między tarczą, a telefonem/aparatem).
W domu będę to rozkręcę zegary i ogarnę skan swojej tarczy.

Jak ktoś chce tarczę TS OEM w innych barwach to pw, jak będę miał plik w edycji, to zmiana kolorów to kwestia sekund.

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 21-06-18, 12:52

Markus_ST pisze:Pytanie do właścicieli VI z blendą JDM z kwadratową tablicą, jaki sposób montażu w blendzie polecacie? Podginać tablicę, rzeźbić w blendzie? Jakieś wskazówki? Oczywiście chodzi o tablicę rejestracyjną z WK, która jak wiadomo jest ciut za duża.


Kolega na dole ma racje zlada chwila bedzie mozna mniejsze tablice montować, juz nie jeden artykul o tym mowil, poki co wygnij chamsko tablice i smigaj tak, a potem bedziesz mial oryginalnie pieknie malą tablice idealnie pasująca, wyrzezbisz blende to potem jak to bedzie wygladac?? co najmniej k9iepsko :? nie rób dziadostwa....

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 21-06-18, 13:51

greos39, będe w domu to się odezwe na pw

koldziak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 103
Rejestracja: 30-03-17, 18:54

Postautor: koldziak » 27-06-18, 22:53

Da się wyciągnąć lampe zewnętrzną VI gen. Bez ściągania zderzaka?? Jak zdejme osłony silnika to dostane sie do tej dolnej śruby?? Czy jest jeszcze jakis inny patent ??
Z góry dzięki

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Postautor: cccp88 » 28-06-18, 14:20

Witam,

Jaki olej jest zalecany przez producenta do 3s ge rev3?

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 28-06-18, 15:31

Czy w VII można zrobić test kontrolny na zegarach ? Jakaś kombinacja dzięki której zapalą się absolutnie wszystkie kontrolki, a wskazówki pójdą w górę i z powrotem w dół ?

[ Dodano: 28-06-18, 17:00 ]
Albo czy jest bezpiecznik tylko od wskazówek prędkościomierza i obrotomierza ?
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 28-06-18, 18:48

Testu nie można zrobić, jeśli chodzi Ci o kalibracje wskazówek po ich zdjęciu to jest gdzieś taki opis ale teraz nie mogę go znaleźć. Był w tej czarnobialej książeczce po angielsku...

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 28-06-18, 18:59

Na początku w ogóle wskazówki były tak rozkalibrowane, że myślałem że zegary się zrypały. Kalibracja by się przydała, bo mam przeskok o około 200/300 obrotów, mimo że przed odpaleniem jest 0. No i wskazówka na obrotomierzu się trochę zacinać zaczęła - jakby haczyła o coś :/
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 28-06-18, 19:28

greos39, wcisnąłeś za mocno wskazówke pewnie i blokuje się o tarcze. Podnieś ją do góry i problem powinien ustąpić.

Znalazłem to o czym mówiłem.

www70.zippyshare.com/v/D6W1Sbtc/file.html

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 28-06-18, 22:16

Właśnie zwracałem na to uwagę i zostawiłem 1mm luzu - brak kontaktu z tarczą.
W każdym razie po postoju wskazówki same odmuliły :D
Za link dzięki, jutro będę kalibrował.

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 28-06-18, 22:57

Obroty możesz dokładniej sobie skalibrować odczytując je przez złącze diagnostyczne, jakimś testerem obd. A prędkość nawet i przez gps :D

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 29-06-18, 12:18

To że odczyt przez OBD to wiadomka, tablet do Celi i jechana.
Miałem po prostu nadzieję że można zresetować wskazówki jakoś, albo ustawić offset, zamiast je demontować i zakładać z powrotem.
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 30-06-18, 10:09

Czy są jeszcze gdziekolwiek (również ASO) dostępne czujniki ABS do st182? Czy te czujniki różnią się od czujników w st202?
Tymek

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2719
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Postautor: Fryc85 » 30-06-18, 10:14

Czy ktoś ma dobre firmowe radio na sprzedaż?

Awatar użytkownika
HdS1989
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 189
Rejestracja: 21-10-17, 17:36

Postautor: HdS1989 » 03-07-18, 16:03

Wie ktoś czy jest do zdobycia (jeżeli tak to gdzie) podświetlenie rejestracji led do VII gen? W ori przy wymianie żarówki ułamał się zaczep i teraz jest luźne :evil:

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 03-07-18, 18:34

HdS1989, możesz wstawić diody led do fabrycznego klosza, fajnie to wygląda.