Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 11-01-11, 10:30

breczus pisze:szczęki hamulcowe na tył do at180 (bebny) to grzechem jest kupic z IC, czy mogą być? :)

mogą być

breczus pisze:i czy jestem w stanie sam ogarnąć wymianę, czy potrzebuje warsztatu?

jeżeli nigdy tego nie robiłeś to niech ogarnie to jakiś warsztat

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 11-01-11, 20:24

kiedyś musiałby być ten pierwszy raz :P

w malym rozowym fiacie klocki sam dalem rade wymienic :P

dziekuje za szybką odpowiedz :)

druga sprawa, mam pęknięty kolektor wydechowy, co będzie lepiej dla auta, kupić używkę, czy spawać/naprawiać ten?
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

krecik-katowice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2251
Rejestracja: 03-10-08, 17:16

Postautor: krecik-katowice » 11-01-11, 21:13

może raczej chodzi o potwierdzenie niż o pytanie:

czy to są osłony amortyzatora przedniego czy tylnego: KLIK

oczywiscie mowa o V gen AT180

ale tu poprawka wrzucone na imageshack: KLIK
Ostatnio zmieniony 18-01-11, 15:49 przez krecik-katowice, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 11-01-11, 22:50

Nie mam 100 % pewności, ale w kilku różnych Toyotkach - przy wymianie - na tył to bardziej wygląda...
[center]JEDZIEMY[/center]

krecik-katowice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2251
Rejestracja: 03-10-08, 17:16

Postautor: krecik-katowice » 11-01-11, 22:53

KRYSO pisze:Nie mam 100 % pewności, ale w kilku różnych Toyotkach - przy wymianie - na tył to bardziej wygląda...



DZIĘKI WIELKIE KRYSO!

no mi też to na tył wygląda, a porownujac z toyodiy to juz wogole nie ma prawa byc na przód
ale wolałem sie upewnic
a wciskano mi je jako na przód, a potem jako uniwersalne przód, tył :?

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 11-01-11, 23:20

krecik-katowice pisze:może raczej chodzi o potwierdzenie niż o pytanie:

czy to są osłony amortyzatora przedniego czy tylnego: KLIK

oczywiscie mowa o V gen AT180


zakładałem właśnie takie na przód i tez zakupione w IC

sa na przód i na tył, dostepne dwie długości.
Obrazek
fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 12-01-11, 23:56

mam pęknięty kolektor wydechowy, co będzie lepiej dla auta, kupić używkę, czy spawać/naprawiać ten?
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

pablos899
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: 21-09-09, 23:12

Postautor: pablos899 » 13-01-11, 01:02

moje pytanie jest takie jeżdżę na oryginalnych sprężynach Vgen Gti. wymienić je na twarde obniżające 3.5cm czy dać sobie luz z tym. chodzi mi o jazdę
Gen. V 2.0 GTi
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 13-01-11, 06:49

breczus pisze:mam pęknięty kolektor wydechowy, co będzie lepiej dla auta, kupić używkę, czy spawać/naprawiać ten?

ja bym kupił używkę za niedużą kasę, za spawanie krzykną Ci zapewne tyle ile za używkę

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 13-01-11, 22:51

kolejne pytanie :)

nie podoba mi się tłumik jaki jest w Vgen sti.
chciałbym jakiś ładny chromowany, sportowy....
tylko problem polega na tym że nie lubie jak auto wyje jakby je zarzynano (czyt. wnerwiaja mnie ludzie którzy do miejskich aut daja tłumiki które wyją jak .....)
podoba mi się, że w oryginale auto jest ciche, ale wyglądowo bym chciał tą smutną czarną rurę zmodyfikować, co poradzicie?
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 13-01-11, 23:04

breczus pisze:nie podoba mi się tłumik jaki jest w Vgen sti.
chciałbym jakiś ładny chromowany, sportowy....
tylko problem polega na tym że nie lubie jak auto wyje jakby je zarzynano (czyt. wnerwiaja mnie ludzie którzy do miejskich aut daja tłumiki które wyją jak .....)
podoba mi się, że w oryginale auto jest ciche, ale wyglądowo bym chciał tą smutną czarną rurę zmodyfikować, co poradzicie?


Nie widze problemu zeby do orginalnej puszki wspawac jakąś wypasiona końcówkę, mialem tak w poprzednim tłumiku i wygladalo super.
Obrazek

fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 14-01-11, 00:16

no ale przy Vgen jednak d&%a jest wysoko i widac caly tlumik, nie wygladalo to dziwnie? :)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 14-01-11, 00:21

Nie. Ale i tak co bys nie wsadzil to i tak bedzie widac puche bo nie ma zbytnio duzej mozliwosci manewru do góry zeby upchac jakąkolwiek puche.
Obrazek

fanatyk V-gen

Awatar użytkownika
Draxan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 926
Rejestracja: 23-04-09, 23:12

Postautor: Draxan » 14-01-11, 01:54

Drazki kierownicze w VI GT i VI GT4 sa takie same?

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 14-01-11, 09:17

Jaki jest otwór centrujący na felgę w VI ?

Awatar użytkownika
vayato
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 06-09-07, 15:11

Postautor: vayato » 14-01-11, 09:51

Jaki jest otwór centrujący na felgę w VI ?


54,1 mm

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Postautor: cccp88 » 14-01-11, 10:19

jest jakiś sposób na bezszkodowe ściągnięcie korbki od szyb w celice V gen. st-i? Coś mi ona po dobroci nie chce zejść.

Awatar użytkownika
Mulec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1155
Rejestracja: 23-12-03, 20:39

Postautor: Mulec » 14-01-11, 10:27

cccp88 pisze:jest jakiś sposób na bezszkodowe ściągnięcie korbki od szyb w celice V gen. st-i? Coś mi ona po dobroci nie chce zejść.

ja wczesniej jak mialem szybki na korbke zawsze sciagalem bez problemu uzywajac 1-2 srubokrętów, a w serwisówce na zdjęciu pokazuja żeby włożycz szmatke pomiedzy boczek a korble i obkręcac az szmatka złapie końce tego zaczepu i wtedy schodzi.

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 14-01-11, 11:00

W VI przedliftowej była inna skrzynia niż poliftowa? Jak jest z przełożeniami?

bambi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 19-12-10, 22:31

Postautor: bambi » 14-01-11, 11:33

Witam jestem nowy na forum i mam takie pytanko czy do silnika 1.6 pasuje chłodnica z innych pojemności czy nie bo moja sie rosi i wymaga wymiany??