bajantaltal pisze:Witam, gdzie znajdę lift boltsy do kupienia?
Jedynie ASO?
One są tanie jak barszcz, więc jak masz jakieś ASO po drodze, to kup tam.
Czasem na allegro się pojawiają
bajantaltal pisze:Witam, gdzie znajdę lift boltsy do kupienia?
Jedynie ASO?
hube pisze:Jakie Allegro...bierz w aso koszt bodajże 10 zł a masz już bolty po zmianie materiałowej
GTR pisze:Panowie, wie ktoś może czy fotele w VII generacji przedlift i polift się jakoś różnią?
hube pisze:Dużo różnych rzeczy może być przyczyną:
1. Nieszczelność - przewody podciśnienia, uszczelka miedzy kolektorem wlotowym a głowica lub przepustnicą
Remont silnika ~20k km temu, wszystko powinno być tip top
2. Świece, cewki - uszkodzone świece stare
Tu nie wiem, do sprawdzenia
3. Przepływomierz - brudny
Przeczyszczony z miesiąc temu dedykowanym sprejjem
4. Filtr powietrza - brudny
Nowiutki CAI od Simota w błotniku, naoliwiony K&N
5. Silniczek krokowy - uszkodzony
Tu nie mam pojęcia, chodzi o "throttle body"? Jeśli tak, to czyszczone ostatnio, ale nie wiem jak sprawdzić "uszkodzenie".
6. Przepustnica- brudna nie domyka
Chodzi tylko o ten "złoty talerz"? Jeśli tak, to czyszczony ostatnio z obu stron.
7. Linka gazu - zły naciąg.
No tutaj ciekawe, nawet bardzo. Bo podciągnąłem linkę gazu tak, żeby dodawała gaz "od razu" po wciśnięciu pedału, a nie z opóźnieniem, i jak teraz pomyślę, to by się czasowo zgrywało z problemem.
8. zła kompresja
Kompresja aktualnie nie wiem jaka jest, ale warto sprawdzić. Podejrzewam, że po remoncie powinna być wzorowa.
i itd.
Sprawdź to co możesz sam
Aha dzieje się to na zimnym czy na ciepłym czy i tak i tak ?
Mniej to odczuwam na zimnym, gdzie obroty "jałowe" są na poziomie ~1,2-1,5? nie pamiętam. Wtedy rusza bardziej płynnie. Na ciepłym jest problem.
W ogóle często to zauważam po powrocie do domu, jak w garażu muszę podjechać przód->tył->przód->tył żeby ładnie zaparkować.
Wtedy ten ostatni przód->tył strasznie spada z obrotów, potrafi nawet zgasnąć jak się za szybko puści sprzęgło
hube