Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
-
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 18-10-17, 13:53
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
czy ktoś wie gdzie kupić uszczelkę przepustnicy do 1,6 sti, 4a-fe?
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
W toyota Dakar swilcza
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Mam Uszczelke chyba w domu z aso
-
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 18-10-17, 13:53
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
już mi się udało kupić, a tak przy okazji to jest niedaleko mnie gość, który dorabia uszczelki pod głowice i wszelkie inne nietypowe
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Dobrze wiedzieć takie rzeczy z jakiego materialu?
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 06-04-19, 08:13
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Mam pytanie, gdyż napewno wielu z was miało podobny problem z uszczelką na dachu, a mianowicie po prawej i lewej stronie nad drzwiami tam gdzie są te kanaliki, ktoś ma jakiś pomysł skąd takie uszczelki ogarnąć? Byłem u siebie w Arpolu to powiedzieli, że nie wynajdą o takiej średnicy i że mam się udać do ASO. Jakieś pomysły?
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 599
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Udać się do aso albo kupić z zadbanej Toyoty o małym przebiegu. Nie wiem czy nie mam czegoś w fajnym stanie.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Panowie, ile jest czujników temperatury w 2zz? Dwa osobne na komp i zegary czy jeden, w ASO mają dostępny tylko jeden główny czujnik i nie widzą żadnego innego. A dostałem informacje niedawno ze sa osobno na wskaźnik i na komp, i teraz zgłupiałem bo ja tez widze tylko jeden.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 01-07-13, 17:04
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Jestem posiadaczem Celicy VII gen TS, której silnik miał pecha złapać awarię (stukająca panewka) w okresie, gdy nie miałem czasu zająć się tematem (organizacja dużego wesela bardzo absorbuje) i swoje odstała. Teraz zastanawiam się nad generalką (w tym wymiana silnika, piaskowanie, antykorozja, etc.), tylko obawiam się, że taniej i rozsądniej będzie kupić drugą, a przy okazji przerzucić się na VI gen (która dużo bardziej podoba mi się wizualnie, ale nie miałem okazji dłużej nią pojeździć) i stąd moje pytania:
- jak właściwości jezdne VI GT vs VII TS?
- jak z awaryjnością w VI GT ?
Zna ktoś może, albo mógłby się wypowiedzieć na temat:
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 603c524e12
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 603c524e12
?
W drugim ogłoszeniu martwią mnie:
" -założone ostrzejsze wałki rozrządu "
" -do komputera dołożony chip"
bo obawiam się, że silnik będzie bardziej wyżyłowany, a przez to bardziej awaryjny. Dodatkowo nie zależy mi na dodatkowej mocy/kopie, a spalanie pewnie będzie zauważalnie wyższe.
W obu brakuje zdjęcia silnika...
Celicy szukam do jeżdżenia w weekendy, i w trasy po Polsce, ew. czasem do pracy, jak główny samochód będzie w remoncie. Fajnie jakby pożyła możliwie jak najdłużej, dostanie dach nad głową.
A może VI to już prehistoria, i lepiej dać sobie z nimi spokój i remontować swoją VII (poliftowa Włoszka, ma 275tys km na liczniku, z czego jakieś 30tys wyjeżdżone przeze mnie)?
- jak właściwości jezdne VI GT vs VII TS?
- jak z awaryjnością w VI GT ?
Zna ktoś może, albo mógłby się wypowiedzieć na temat:
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 603c524e12
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 603c524e12
?
W drugim ogłoszeniu martwią mnie:
" -założone ostrzejsze wałki rozrządu "
" -do komputera dołożony chip"
bo obawiam się, że silnik będzie bardziej wyżyłowany, a przez to bardziej awaryjny. Dodatkowo nie zależy mi na dodatkowej mocy/kopie, a spalanie pewnie będzie zauważalnie wyższe.
W obu brakuje zdjęcia silnika...
Celicy szukam do jeżdżenia w weekendy, i w trasy po Polsce, ew. czasem do pracy, jak główny samochód będzie w remoncie. Fajnie jakby pożyła możliwie jak najdłużej, dostanie dach nad głową.
A może VI to już prehistoria, i lepiej dać sobie z nimi spokój i remontować swoją VII (poliftowa Włoszka, ma 275tys km na liczniku, z czego jakieś 30tys wyjeżdżone przeze mnie)?
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Ja osobiście wolałbym TSa. Nie bawilbym się w remont tylko szukalbym silnika. W tej drugiej VI-ce chyba ktoś przesadził z ceną.
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Moim skromnym zdanie to zależy jak finansowo chcesz to ogarnąć. Remont silnika około 8000-9000 tys. i wiesz czym jeździsz. Zakup auta jak sam widzisz 2 lub 3 krotnie więcej . Co do cyferek matematyka prawdę Ci powie . Co do awaryjności hm... ciężko powiedzieć kto jak jeździ ale jedno jest pewne "jak kto dba tak ma". Właściwości jezdne, myślę że jak w VII i VI ogarniesz dobrze zawieszenie, sprężyny obniżające poliuretany dobre amory i gumy to oby dwie dadzą radę.
hube
hube
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 01-07-13, 17:04
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
@pablosss
Silnik bym wymieniał. Z jakich powodów brałbyś TS'a?
@Hube
Finansowo pewnie kompletny remont wyjdzie mnie tyle, ile ta tańsza VI-tka. TS'a mam niejeżdżonego od 2 lat, więc oprócz silnika robiłbym hamulce, komplet płynów ustrojowych, przewody hamulcowe, zabezpieczenie przeciwkorozyjne itd.. A jak jej nie wyremontuję, to zapewne zostanie dawcą (szkoda trochę, bo te 30 tyś km miło wspominam), więc też trochę PLN się odzyska.
A co do zawieszenia, to uściślę: nie zamierzam się tym ścigać, chciałbym trzymać się możliwie blisko stockowej wersji. Jeżeli stockowo VI GT wypada podobnie do VII TS, to będę się skłaniał do VI; chyba że VI w jakimś innym aspekcie znacząco odstaje od VII? Rodowód lepszy ma VI - ostatnia generacja jeżdżąca w WRC.
Silnik bym wymieniał. Z jakich powodów brałbyś TS'a?
@Hube
Finansowo pewnie kompletny remont wyjdzie mnie tyle, ile ta tańsza VI-tka. TS'a mam niejeżdżonego od 2 lat, więc oprócz silnika robiłbym hamulce, komplet płynów ustrojowych, przewody hamulcowe, zabezpieczenie przeciwkorozyjne itd.. A jak jej nie wyremontuję, to zapewne zostanie dawcą (szkoda trochę, bo te 30 tyś km miło wspominam), więc też trochę PLN się odzyska.
A co do zawieszenia, to uściślę: nie zamierzam się tym ścigać, chciałbym trzymać się możliwie blisko stockowej wersji. Jeżeli stockowo VI GT wypada podobnie do VII TS, to będę się skłaniał do VI; chyba że VI w jakimś innym aspekcie znacząco odstaje od VII? Rodowód lepszy ma VI - ostatnia generacja jeżdżąca w WRC.
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Silnik bym zakupił pewnie od Remka. Lipy nie wciska i ma dobre opinie.
A wolałbym TSa ponieważ VII bardziej mi się podoba i według mnie to słuszny silnik. Jeśli chodzi o aspekty jezdne czy techniczne to się nie wypowiem bo nawet nie jeździłem VI-ka.
A wolałbym TSa ponieważ VII bardziej mi się podoba i według mnie to słuszny silnik. Jeśli chodzi o aspekty jezdne czy techniczne to się nie wypowiem bo nawet nie jeździłem VI-ka.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 01-07-13, 17:04
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
To ja jednak coraz bardziej skłaniam się do VI (kolejnej okazji, żeby kupić ją w sensownym stanie, i sensownej cenie, mogę już nie mieć), złapałem kontakt ze sprzedającymi:
- czarna ma SSS z przodu które ponoć było dłubane, ale dalej coś "klika na górkach", co jest niepokojące (że próbowali, i się nie uporali) i dziwne (SSS w polifcie?)
- co do niebieskiej, czekam na info, czy mają jeszcze oryginalne wałki; 27k PLN to rzeczywiście abstrakcyjna cena jak za ST202/GT w bardzo dobrym stanie (zakładając, że taki jest w istocie, to trzeba by zweryfikować, choć obawiam się, że jak ktoś wałki zmieniał, to i nogi później nie szczędził)? O ile VII widzę od groma, i pewnie idzie znaleźć coś sensownego za ~20k PLN (https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 8d7fb060cc żeby daleko nie szukać), o tyle w VI zdaje się być posucha.
- czarna ma SSS z przodu które ponoć było dłubane, ale dalej coś "klika na górkach", co jest niepokojące (że próbowali, i się nie uporali) i dziwne (SSS w polifcie?)
- co do niebieskiej, czekam na info, czy mają jeszcze oryginalne wałki; 27k PLN to rzeczywiście abstrakcyjna cena jak za ST202/GT w bardzo dobrym stanie (zakładając, że taki jest w istocie, to trzeba by zweryfikować, choć obawiam się, że jak ktoś wałki zmieniał, to i nogi później nie szczędził)? O ile VII widzę od groma, i pewnie idzie znaleźć coś sensownego za ~20k PLN (https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 8d7fb060cc żeby daleko nie szukać), o tyle w VI zdaje się być posucha.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 03-02-19, 16:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Może i głupie pytanie, ale nie szkodzi spytać. Mam potrzebę przewieźć ciężki ładunek, ale cała jego masa byłaby skondensowana w bagażniku (ponad 150kg w sumie). Ile kg można maksymalnie obciążyć bagażnik w sytuacji kiedy nie ma pasażerów? Co prawda to nie auto do takich rzeczy, no ale skoro maksymalne obciążenie auta wg danych technicznych to niecałe 400kg więcej, to może?
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Tylna kanapa jest bardzo blisko bagażnika wiec na jedno wyjdzie jakbyś miał 2 dorosłe osoby z tyłu. Poza tym poza dopuszczalną masą całkowitą masz jeszcze dopuszczalną masę na oś.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 03-02-19, 16:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
HdS1989 pisze:Tylna kanapa jest bardzo blisko bagażnika wiec na jedno wyjdzie jakbyś miał 2 dorosłe osoby z tyłu. Poza tym poza dopuszczalną masą całkowitą masz jeszcze dopuszczalną masę na oś.
Dzięki, a orientujesz się ile ona wynosi?
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Pakując 150kg do bagażnika na pewno jej nie przekroczysz. Zerknij w dowód rejestracyjny
- GTR
- Użytkownik
- Posty: 75
- Rejestracja: 03-06-19, 07:48
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Tak pi raz drzwi, ile mniej więcej kosztuje szklany szyberdach do VII? Mój z plexi jest już w kiepskim stanie i zastanawiam się czy go odnawiać, czy po prostu kupić szklany.
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 599
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
Re: Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
~350 zł minimum.