Nie jestem żadnym rzeźnikiem ani elektrykiem tylko mechanikiem.
Widzę że forum jest po to by się czepiać, a nie pomagać.
Prośba o pomoc !!! SWAP 4A-FE na 3S-GE rev. 3
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
- _zulw007_
- Użytkownik
- Posty: 1492
- Rejestracja: 09-09-06, 22:17
g.mario pisze:mlody2404 pisze:czy ECU potrzebuje tego czujnika?
pewnie będzie pokazywał błąd,
ale możesz założyć do skrzyni czujnik elektroniczny i zmienić licznik
Ostatnio przerabiałem DCG wiązkę prędkościomierza linkowego na elektryczny , jest masakra ale do zrobienia i potrzebna ci będzie wtyka do zegara elektrycznego bo jest inna niż w wiązce z prędkościomierzem linkowym Błąd będzie wyskakiwał tak z tego co pamiętam ma problem z tym Radek w GT4 po przełożeniu silnika 3sgte JDM gdzie jest prędkościomierz elektryczny a obecnie ma linkowy. A jak u ciebie się zachowa komp z 3sge rev3 nie wiem.
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
ECU bierze sygnał z zegarów i jest mu obojetne jaki jest czujnik w skrzyni
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
_zulw007_ pisze:Aha dobrze to czemu Rado wyskakuje błąd po swapie ??
nie wiem, to nie do mnie pytanie.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Ja po swapie z 4a-fe na poliftowe 3s-ge rev2 nie miałem problemu
założyłem elektryczny czujnik i śmigało bez żadnych błędów
Jeśli dobrze pamiętam, to u Krzycha przy swapie z przedlifotwego 3s-ge rev2 na 3s-ge rev3 zrobiliśmy to samo i również bez problemów
założyłem elektryczny czujnik i śmigało bez żadnych błędów
Jeśli dobrze pamiętam, to u Krzycha przy swapie z przedlifotwego 3s-ge rev2 na 3s-ge rev3 zrobiliśmy to samo i również bez problemów
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
mlody2404 pisze:Spróbuje zaadoptować od ST185 elektroniczno-mechaniczny.
Co o tym myślicie?
zobacz do tego tematu:
viewtopic.php?t=34207&highlight=licznik
przerabiałem ten temat w mr2, podejrzewam że schematy są bardzo podobne, może Ci to pomoże:
po kolei, najpierw czujnik prędkości:
Pin 1 - przewód czarno-żółty --> powinno być zasilanie gdy jest włączona stacyjka,
Pin 2 - przewód brązowy --> masa
Pin 3 - przewód fioletowy --> licznik --> środkowa kostka pin 6
teraz licznik (środkowa kostka na liczniku):
Pin 5 - przewód czerwono-niebieski --> zasilanie po włączeniu stacyjki (przechodzi przez ten rezystor o którym pisał Goldi),
Pin 6 - przewód fioletowy --> ten ma iść do czujnika prędkości do pinu 3,
Pin 11 - przewód fioletowo-biały --> do ECU ( idzie również do ABS, tempomatu),
Pin 13 - przewód brązowy --> masa
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 26-02-18, 15:59
Czesc mam pytanie odnośnie swapu w V genie, jakie utrudnienia spotkają mnie przy wlozeniu kompletu 2.0 jdm rev.3 czy koniecznie trzeba przekładać wiązkę Z rev.2 czy dam radę połączyć cały komplet? Powiem od razu że w swapy do tej pory bawiłem się w oplach i wolkawagenach, a Celina to pierwszy mój Japończyk, ewentualnie prosze o poradę co może z rev3 nie pasować do mojej Celiny i co trzeba zamienić, jak wygląda sytuacja z łapami silnika i skrzyni.? Z góry dziękuję za szybka odpowiedź.