Czesc Wszystkim!
Tak wlasnie, odkrelem swiat celicy zawsze myslalem ze sa tylko te V geny a tu prosze od lat 70 sie zaczelo.
Jako ze jestem zwolennikem aut japonskich ni i ostatnio starszych modeli w zwiazku z tym mam kilka pytan.
Przypadkiem dowiedzialem sie o mozliwosci zakupu II gena rok 80(ciekawy byylem jaki silnik) no i 1,6 (jak u was wyczytalem jest to ST).
Jaki sa ceny takich aut jak z ich dostepnosia czesciami.
Czy w przyszlosci mozna by zmienic na GT znaczy sie silnik wiekszy,
Czym sie roznik buda ST A GT.
Gdzie znajde jakiegos manuala.
CHcialbym soebie pieknie wyremontowac takie autko, bo lubie przywracac blask i dawny styl przeciez jest piekny.
W sumie znalazlem drugie ogloszenie za 1000zl ale juz sprzedana za 400 czy to musial byc zlom, wiem wszystko zalezy od stanu. (wlasnie jakiech cen sie spodziewac i czy jeszcze mozna gdzies zakupic ten roczik lub starszy)Byc moze byla tylko na czesci, to w sumie zawsze cos bo pewnie z tych lat to trudno niektore czesci gdziekolwiek kupic.
Co wogole myslicie o tym pomysle i o samym aucie z 80 1,6.
A gdzie znajde opis nr silnika i nadwozia, bo bede jechal do jednego kolegi ktory chce sprzedac za 15 tyg.
JAkie autka u nas jeezdzily, na co zwrocic uwage.
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam, ach juz bym chcial prowadzic renowacje ech ladne sa celici.
znaczy sie za 1,,,,,,,5 tygodnie bede do niego jechal, ponoc na chodzie z tym ze pali ok 12 i od 2 latek nie jezdzi natomiast sprawna, ciekawe co ujrza moje oczy, licze na kolegow z clubu, ze cos poradza,
odkrylem swiat celici
- Wac
- Użytkownik
- Posty: 43
- Rejestracja: 16-02-04, 15:49
Witaj!
Obawiam się że będzie ci ciężko znaleźć coś na temat II generacji, z tego co zauważyłem, to większość forumowiczów posiada V i VI generację (ja mam IV i jestem jednym z wyjątków ), ale wydaje mi się że ktoś tu jednak ma II generację - widziałem fotki, więc poczekaj, może się kolega odezwie. Albo lepiej poszperaj w różnych wątkach, to sam go znajdziesz
Ogólnie jednak idea odrestaurowania starszego autka jest OK, popieram, jak tylko masz odpowiednie zaplecze techniczne i znasz się na tym, to działaj w tym temacie, będziesz "rodzynkiem"
Obawiam się że będzie ci ciężko znaleźć coś na temat II generacji, z tego co zauważyłem, to większość forumowiczów posiada V i VI generację (ja mam IV i jestem jednym z wyjątków ), ale wydaje mi się że ktoś tu jednak ma II generację - widziałem fotki, więc poczekaj, może się kolega odezwie. Albo lepiej poszperaj w różnych wątkach, to sam go znajdziesz
Ogólnie jednak idea odrestaurowania starszego autka jest OK, popieram, jak tylko masz odpowiednie zaplecze techniczne i znasz się na tym, to działaj w tym temacie, będziesz "rodzynkiem"
była Celica 2.0 MK IV i już nie ma
-
- Użytkownik
- Posty: 2678
- Rejestracja: 26-12-03, 16:14
Re: odkrylem swiat celici
czarnoksieznik pisze:Czesc Wszystkim!
Tak wlasnie, odkrelem swiat celicy zawsze myslalem ze sa tylko te V geny a tu prosze od lat 70 sie zaczelo.
Jako ze jestem zwolennikem aut japonskich ni i ostatnio starszych modeli w zwiazku z tym mam kilka pytan.
Przypadkiem dowiedzialem sie o mozliwosci zakupu II gena rok 80(ciekawy byylem jaki silnik) no i 1,6 (jak u was wyczytalem jest to ST).
Jaki sa ceny takich aut jak z ich dostepnosia czesciami.
Czy w przyszlosci mozna by zmienic na GT znaczy sie silnik wiekszy,
Czym sie roznik buda ST A GT.
Gdzie znajde jakiegos manuala.
CHcialbym soebie pieknie wyremontowac takie autko, bo lubie przywracac blask i dawny styl przeciez jest piekny.
W sumie znalazlem drugie ogloszenie za 1000zl ale juz sprzedana za 400 czy to musial byc zlom, wiem wszystko zalezy od stanu. (wlasnie jakiech cen sie spodziewac i czy jeszcze mozna gdzies zakupic ten roczik lub starszy)Byc moze byla tylko na czesci, to w sumie zawsze cos bo pewnie z tych lat to trudno niektore czesci gdziekolwiek kupic.
Co wogole myslicie o tym pomysle i o samym aucie z 80 1,6.
A gdzie znajde opis nr silnika i nadwozia, bo bede jechal do jednego kolegi ktory chce sprzedac za 15 tyg.
JAkie autka u nas jeezdzily, na co zwrocic uwage.
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam, ach juz bym chcial prowadzic renowacje ech ladne sa celici.
znaczy sie za 1,,,,,,,5 tygodnie bede do niego jechal, ponoc na chodzie z tym ze pali ok 12 i od 2 latek nie jezdzi natomiast sprawna, ciekawe co ujrza moje oczy, licze na kolegow z clubu, ze cos poradza,
witamy!
masz troche szczescia mamy takiego klubowicza z II gen.
mysle, ze bezproblemowo bedziesz mogl liczyc na jego pomoc. dane do kontaktu znajdziesz na liscie klubowiczow:
http://www.celica-club.org/Klub.htm - szukaj TURMAN-a
pozdro i nich moc bedzie z toba
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 15-03-04, 19:35
Kiedys wracajac do domu widzialem II gen. w moim miescie. Stala na parkingu, lempy troche powybijane i ogolnie stan nie najweselszy Wiecej juz jej nie widzialem, a zapomnialem spojrzec na rej. czy miejscowa
STK #001 Prezes
http://www.s-t-k.prv.pl
http://www.s-t-k.prv.pl
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 16-03-04, 18:32
cd..
smutno mi teraz , dzwonilem do kolegi
sorki ale nie wiedzialem ze sa jeszcze LT, z tego co mi znajomy gadal wyglad to juz nie ten czarodziejski co gt czy st, nie wiem dokladnie jak wyglada, ale lampy okreagle(inny tył?)
--- co myslice na temat tego modelu,
Smutno mi bo bardzo chce miec st bo marzyc i gt 2 gen to chyba zbyt wiele.
Jesli jest kots kto zna opis lt to poprosze.
W sumie, to chce zwiasc to auto bo chcialbym miec CELICE
Kurcze urzeklo mnie to auto
A kolega Turman nie odzywa sie( trzy dni temy wyslalem mu wiad na gg i pw.) pewnie jest zajety(tym swapem-zazdroszcze 2 gena)
Rzeczywiscie na temat 2 gena ciezko jest cos znalezc, ale jakies info ma mi znajomy przyslac- zob co to bedzie, manual?
Tak czy siak jeszcze raz pozdrawaim clubowiczow, zobaczymy jeszcze moze choc lt bedzie moje, ale szukam dalej w razie czego jestem zainteresowany.
Trzymajcie sie, i za mnie zabym znalazl 2 gena o ktorym snie.
sorki ale nie wiedzialem ze sa jeszcze LT, z tego co mi znajomy gadal wyglad to juz nie ten czarodziejski co gt czy st, nie wiem dokladnie jak wyglada, ale lampy okreagle(inny tył?)
--- co myslice na temat tego modelu,
Smutno mi bo bardzo chce miec st bo marzyc i gt 2 gen to chyba zbyt wiele.
Jesli jest kots kto zna opis lt to poprosze.
W sumie, to chce zwiasc to auto bo chcialbym miec CELICE
Kurcze urzeklo mnie to auto
A kolega Turman nie odzywa sie( trzy dni temy wyslalem mu wiad na gg i pw.) pewnie jest zajety(tym swapem-zazdroszcze 2 gena)
Rzeczywiscie na temat 2 gena ciezko jest cos znalezc, ale jakies info ma mi znajomy przyslac- zob co to bedzie, manual?
Tak czy siak jeszcze raz pozdrawaim clubowiczow, zobaczymy jeszcze moze choc lt bedzie moje, ale szukam dalej w razie czego jestem zainteresowany.
Trzymajcie sie, i za mnie zabym znalazl 2 gena o ktorym snie.
- Carlos
- Użytkownik
- Posty: 549
- Rejestracja: 22-12-03, 23:48
ciekawi mnie czy jesteś świadomy, że kupując Gen 2 (nawet za 1000zł) aby doprowadzić go do stanu pełnej sprawności, używalności i prawidłowego wyglądu, poza kilkuletnim poszukiwaniem części wydasz tyle kasy, że kupisz za to od ręki Gen 4, albo nawet Gen 5 z 1990 roku.
I prześledź dokładnie historię modeli bo coś Ci się chyba myli z tymi oznaczeniami.
I prześledź dokładnie historię modeli bo coś Ci się chyba myli z tymi oznaczeniami.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 16-03-04, 18:32
Carlos pisze:ciekawi mnie czy jesteś świadomy, że kupując Gen 2 (nawet za 1000zł) aby doprowadzić go do stanu pełnej sprawności, używalności i prawidłowego wyglądu, poza kilkuletnim poszukiwaniem części wydasz tyle kasy, że kupisz za to od ręki Gen 4, albo nawet Gen 5 z 1990 roku.
I prześledź dokładnie historię modeli bo coś Ci się chyba myli z tymi oznaczeniami.
bez obrazy ale ble ble ble
ojciec mnie tu na roverze nie przywiozl.
Zaczarowalem sie w 2 genie i koniec, z kamienia jestes.
Troche wiecej wiary i optymizmu, no i duzo checi i jeszcze wiecej pracy(a kase tez miec trzeba bo jak innaczej)
co mi z 4,5 gena chce 2 i kropka.
dwa dni i bede wszystko wiedzil o samochodzie mozliwe ze nie kupie ale nie zapomne tego modelu.
A co do oznaczen czy ja wiem ze sie myle, fakt 4 dni sie tyym interesuje i wiedzialem ze sa GT i ST, ale wyczytalem ze sa inne.
Jak np.ZR,CV,XT,SX, SE,GTV,GT, GT4, GT-Rally, chyba ze sie myle.
A ciezko jest cos znalesc na ich temat dajcie znac jak macie jakies info linki.
A i cos cicho na forum, ktos mnie popiera czysobie mysli ze to "przelotna" znajomosc z celica.
Coz podrawiam wszystkich,
mam nadzieje ze moc bedzie ze mna i dam rade zrobic 2 gena jak trzeba.
Pozdrawiam, pa
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
- turman
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 29-12-03, 10:37
Do wiadomości wszystkich Klubowiczów i forumowiczów
Jestem i nigdzie nie wsiąkłem.Pewne mendy społeczne wycięły mi net w pracy bo miałem czelność używać go tj.wykonywać połączenia z netem w ilości większej niż 1 na dzień Załatwiam sobie dostęp w domciu i wracam na forum Nie za bardzo mam czas i kaske na zabawy w cafejki.Jestem chwilowo przez tydzien na szkolonku w Katowicach i czytam forum od dechy do dechy.Chętnie pomogę nowemu koledze w poskładaniu Celinki.Wszystkie generacje Celinek podobają mi się bardzo.Ale jak przyjadą na zlocik 2 albo 3 Celinki 2 gen.to będzie naprawdę bardzo fajnie bo będzie nas więcej
Jestem i nigdzie nie wsiąkłem.Pewne mendy społeczne wycięły mi net w pracy bo miałem czelność używać go tj.wykonywać połączenia z netem w ilości większej niż 1 na dzień Załatwiam sobie dostęp w domciu i wracam na forum Nie za bardzo mam czas i kaske na zabawy w cafejki.Jestem chwilowo przez tydzien na szkolonku w Katowicach i czytam forum od dechy do dechy.Chętnie pomogę nowemu koledze w poskładaniu Celinki.Wszystkie generacje Celinek podobają mi się bardzo.Ale jak przyjadą na zlocik 2 albo 3 Celinki 2 gen.to będzie naprawdę bardzo fajnie bo będzie nas więcej
I love Celica's !!! And I love my girls
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car