odkrylem swiat celici

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
czarnoksieznik
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 16-03-04, 18:32

odkrylem swiat celici

Postautor: czarnoksieznik » 16-03-04, 18:58

Czesc Wszystkim!
Tak wlasnie, odkrelem swiat celicy zawsze myslalem ze sa tylko te V geny a tu prosze od lat 70 sie zaczelo.
Jako ze jestem zwolennikem aut japonskich ni i ostatnio starszych modeli w zwiazku z tym mam kilka pytan.
Przypadkiem dowiedzialem sie o mozliwosci zakupu II gena rok 80(ciekawy byylem jaki silnik) no i 1,6 (jak u was wyczytalem jest to ST).
Jaki sa ceny takich aut jak z ich dostepnosia czesciami.
Czy w przyszlosci mozna by zmienic na GT znaczy sie silnik wiekszy,
Czym sie roznik buda ST A GT.
Gdzie znajde jakiegos manuala.
CHcialbym soebie pieknie wyremontowac takie autko, bo lubie przywracac blask i dawny styl przeciez jest piekny.
W sumie znalazlem drugie ogloszenie za 1000zl ale juz sprzedana za 400 czy to musial byc zlom, wiem wszystko zalezy od stanu. (wlasnie jakiech cen sie spodziewac i czy jeszcze mozna gdzies zakupic ten roczik lub starszy)Byc moze byla tylko na czesci, to w sumie zawsze cos bo pewnie z tych lat to trudno niektore czesci gdziekolwiek kupic.
Co wogole myslicie o tym pomysle i o samym aucie z 80 1,6.
A gdzie znajde opis nr silnika i nadwozia, bo bede jechal do jednego kolegi ktory chce sprzedac za 15 tyg.
JAkie autka u nas jeezdzily, na co zwrocic uwage.
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam, ach juz bym chcial prowadzic renowacje ech ladne sa celici. :-)

znaczy sie za 1,,,,,,,5 tygodnie bede do niego jechal, ponoc na chodzie z tym ze pali ok 12 i od 2 latek nie jezdzi natomiast sprawna, ciekawe co ujrza moje oczy, licze na kolegow z clubu, ze cos poradza,
:D

Awatar użytkownika
Wac
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 16-02-04, 15:49

Postautor: Wac » 16-03-04, 20:28

Witaj!
Obawiam się że będzie ci ciężko znaleźć coś na temat II generacji, z tego co zauważyłem, to większość forumowiczów posiada V i VI generację (ja mam IV i jestem jednym z wyjątków 8) ), ale wydaje mi się że ktoś tu jednak ma II generację - widziałem fotki, więc poczekaj, może się kolega odezwie. Albo lepiej poszperaj w różnych wątkach, to sam go znajdziesz :)
Ogólnie jednak idea odrestaurowania starszego autka jest OK, popieram, jak tylko masz odpowiednie zaplecze techniczne i znasz się na tym, to działaj w tym temacie, będziesz "rodzynkiem" :smt023
była Celica 2.0 MK IV i już nie ma :(

Adam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2678
Rejestracja: 26-12-03, 16:14

Re: odkrylem swiat celici

Postautor: Adam » 16-03-04, 21:00

czarnoksieznik pisze:Czesc Wszystkim!
Tak wlasnie, odkrelem swiat celicy zawsze myslalem ze sa tylko te V geny a tu prosze od lat 70 sie zaczelo.
Jako ze jestem zwolennikem aut japonskich ni i ostatnio starszych modeli w zwiazku z tym mam kilka pytan.
Przypadkiem dowiedzialem sie o mozliwosci zakupu II gena rok 80(ciekawy byylem jaki silnik) no i 1,6 (jak u was wyczytalem jest to ST).
Jaki sa ceny takich aut jak z ich dostepnosia czesciami.
Czy w przyszlosci mozna by zmienic na GT znaczy sie silnik wiekszy,
Czym sie roznik buda ST A GT.
Gdzie znajde jakiegos manuala.
CHcialbym soebie pieknie wyremontowac takie autko, bo lubie przywracac blask i dawny styl przeciez jest piekny.
W sumie znalazlem drugie ogloszenie za 1000zl ale juz sprzedana za 400 czy to musial byc zlom, wiem wszystko zalezy od stanu. (wlasnie jakiech cen sie spodziewac i czy jeszcze mozna gdzies zakupic ten roczik lub starszy)Byc moze byla tylko na czesci, to w sumie zawsze cos bo pewnie z tych lat to trudno niektore czesci gdziekolwiek kupic.
Co wogole myslicie o tym pomysle i o samym aucie z 80 1,6.
A gdzie znajde opis nr silnika i nadwozia, bo bede jechal do jednego kolegi ktory chce sprzedac za 15 tyg.
JAkie autka u nas jeezdzily, na co zwrocic uwage.
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam, ach juz bym chcial prowadzic renowacje ech ladne sa celici. :-)

znaczy sie za 1,,,,,,,5 tygodnie bede do niego jechal, ponoc na chodzie z tym ze pali ok 12 i od 2 latek nie jezdzi natomiast sprawna, ciekawe co ujrza moje oczy, licze na kolegow z clubu, ze cos poradza,
:D

witamy!
masz troche szczescia :D mamy takiego klubowicza z II gen. :!:
mysle, ze bezproblemowo bedziesz mogl liczyc na jego pomoc. dane do kontaktu znajdziesz na liscie klubowiczow:
http://www.celica-club.org/Klub.htm - szukaj TURMAN-a
pozdro i nich moc bedzie z toba 8)
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.netwww.24druk.net

s38
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 15-03-04, 19:35

Postautor: s38 » 17-03-04, 20:45

Kiedys wracajac do domu widzialem II gen. w moim miescie. Stala na parkingu, lempy troche powybijane i ogolnie stan nie najweselszy :eek: Wiecej juz jej nie widzialem, a zapomnialem spojrzec na rej. czy miejscowa :roll:

czarnoksieznik
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 16-03-04, 18:32

cd..

Postautor: czarnoksieznik » 18-03-04, 01:16

:( smutno mi teraz , dzwonilem do kolegi
sorki ale nie wiedzialem ze sa jeszcze LT, z tego co mi znajomy gadal wyglad to juz nie ten czarodziejski co gt czy st, nie wiem dokladnie jak wyglada, ale lampy okreagle(inny tył?)
--- co myslice na temat tego modelu,
Smutno mi bo bardzo chce miec st bo marzyc i gt 2 gen to chyba zbyt wiele.
Jesli jest kots kto zna opis lt to poprosze.
W sumie, to chce zwiasc to auto bo chcialbym miec CELICE :D
Kurcze urzeklo mnie to auto :D
A kolega Turman nie odzywa sie( trzy dni temy wyslalem mu wiad na gg i pw.) pewnie jest zajety(tym swapem-zazdroszcze 2 gena)
Rzeczywiscie na temat 2 gena ciezko jest cos znalezc, ale jakies info ma mi znajomy przyslac- zob co to bedzie, manual?
Tak czy siak jeszcze raz pozdrawaim clubowiczow, zobaczymy jeszcze moze choc lt bedzie moje, ale szukam dalej w razie czego jestem zainteresowany.
Trzymajcie sie, i za mnie zabym znalazl 2 gena o ktorym snie. :-)

Awatar użytkownika
Carlos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 549
Rejestracja: 22-12-03, 23:48

Postautor: Carlos » 18-03-04, 12:02

ciekawi mnie czy jesteś świadomy, że kupując Gen 2 (nawet za 1000zł) aby doprowadzić go do stanu pełnej sprawności, używalności i prawidłowego wyglądu, poza kilkuletnim poszukiwaniem części wydasz tyle kasy, że kupisz za to od ręki Gen 4, albo nawet Gen 5 z 1990 roku.

I prześledź dokładnie historię modeli bo coś Ci się chyba myli z tymi oznaczeniami.

czarnoksieznik
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 16-03-04, 18:32

Postautor: czarnoksieznik » 18-03-04, 16:14

Carlos pisze:ciekawi mnie czy jesteś świadomy, że kupując Gen 2 (nawet za 1000zł) aby doprowadzić go do stanu pełnej sprawności, używalności i prawidłowego wyglądu, poza kilkuletnim poszukiwaniem części wydasz tyle kasy, że kupisz za to od ręki Gen 4, albo nawet Gen 5 z 1990 roku.

I prześledź dokładnie historię modeli bo coś Ci się chyba myli z tymi oznaczeniami.

bez obrazy ale ble ble ble
ojciec mnie tu na roverze nie przywiozl.

Zaczarowalem sie w 2 genie i koniec, z kamienia jestes.
Troche wiecej wiary i optymizmu, no i duzo checi i jeszcze wiecej pracy(a kase tez miec trzeba bo jak innaczej)
co mi z 4,5 gena chce 2 i kropka.
dwa dni i bede wszystko wiedzil o samochodzie mozliwe ze nie kupie ale nie zapomne tego modelu.
A co do oznaczen czy ja wiem ze sie myle, fakt 4 dni sie tyym interesuje i wiedzialem ze sa GT i ST, ale wyczytalem ze sa inne.
Jak np.ZR,CV,XT,SX, SE,GTV,GT, GT4, GT-Rally, chyba ze sie myle.
A ciezko jest cos znalesc na ich temat dajcie znac jak macie jakies info linki.

A i cos cicho na forum, ktos mnie popiera czysobie mysli ze to "przelotna" znajomosc z celica.
Coz podrawiam wszystkich,
mam nadzieje ze moc bedzie ze mna i dam rade zrobic 2 gena jak trzeba.
Pozdrawiam, pa

Awatar użytkownika
Carlos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 549
Rejestracja: 22-12-03, 23:48

Postautor: Carlos » 19-03-04, 01:31

skoro masz tyle chęci i zapału to tylko zazdrościć :-D

powodzenia w dążeniu do celu :!:

Awatar użytkownika
WojtekMR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: 26-01-04, 10:34

Postautor: WojtekMR » 19-03-04, 08:32

A mi to się Igen podoba, taki mały mustang (w kraju nie do znalezienia chyba choc dwa widziałem , w tym karoserja na złomie), ale II też zacyna być klasykiem i dobrze poprowadzona reanimacja powinna dać efekty

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 19-03-04, 10:00

Dla mnei tylko I i VI, masz rację Wojtek, I to taki mały Mustang, śliczna, no i oczywiscie VI :-)

Awatar użytkownika
kubadoman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 563
Rejestracja: 26-12-03, 18:03

Postautor: kubadoman » 19-03-04, 11:31

z pół roku temu była jedynka do sprzedania za chyba 17 tysi...

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 19-03-04, 11:44

A w jakim stanie?

Awatar użytkownika
Carlos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 549
Rejestracja: 22-12-03, 23:48

Postautor: Carlos » 19-03-04, 12:41

Sawa pisze:Dla mnei tylko I i VI, masz rację Wojtek, I to taki mały Mustang, śliczna, no i oczywiscie VI :-)


może to trochę przypomni "Balcerowicz musi odejść" jak powiem że GEN V RULES ?? :-D

Awatar użytkownika
kubadoman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 563
Rejestracja: 26-12-03, 18:03

Postautor: kubadoman » 19-03-04, 12:43

z opisów w doskonałym(oryginalne części) ale nic więcej nie wiem...
1.6 lub 1.8 niebieska (nie wiem czy to możliwe, ale podobno miała 110 KM)

Awatar użytkownika
turman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 29-12-03, 10:37

Postautor: turman » 29-03-04, 11:49

Do wiadomości wszystkich Klubowiczów i forumowiczów :)
Jestem i nigdzie nie wsiąkłem.Pewne mendy społeczne wycięły mi net w pracy bo miałem czelność używać go tj.wykonywać połączenia z netem w ilości większej niż 1 na dzień :cry: Załatwiam sobie dostęp w domciu i wracam na forum :lol: Nie za bardzo mam czas i kaske na zabawy w cafejki.Jestem chwilowo przez tydzien na szkolonku w Katowicach i czytam forum od dechy do dechy.Chętnie pomogę nowemu koledze w poskładaniu Celinki.Wszystkie generacje Celinek podobają mi się bardzo.Ale jak przyjadą na zlocik 2 albo 3 Celinki 2 gen.to będzie naprawdę bardzo fajnie bo będzie nas więcej :lol: :lol: :lol:
I love Celica's !!! And I love my girls :)
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 29-03-04, 11:55

Kur...... :evil: :evil: :evil: Kretynizm niestety zatacza szerokie kręgi.... Ale w każdej firmie są równi i równiejsi...