Akcja serwisowa Toyoty dla modelu Celica po 18 latach?
-
- Użytkownik
- Posty: 591
- Rejestracja: 04-04-10, 10:49
Akcja serwisowa Toyoty dla modelu Celica po 18 latach?
Witam, dzisiaj odebrałem telefon od Toyota Carolina z pytaniem czy dalej jestem właścicielem pojazdu marki Toyota Celica bo jest akcja serwisowa. Ponoć ciekną i przestają działać pompy hamulcowe w tym modelu i zapraszają mnie na bezpłatne sprawdzenie a jak cieknie to na bezpłatna wymianę tej pompy. Dzwonili też do was? Słyszał ktoś coś o tym? Umówiłem się na wizytę na koniec września, więc zobaczymy co będzie. Dodam że nie jestem pierwszym właścicielem mojej Celiny, która w 2005 roku przyjechała z niemiec, a sam mam ją od 2010 roku, a u nich brałem kiedyś trochę części.
...nazwa pochodzi od łacińskiego słowa coelica znaczącego "niebiańska"
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
A to mnie zaciekawiłeś... Nie wiem czy jaja robisz czy na poważnie Toyota wzywa do serwisu
Pompa hamulcowa chyba nie jest wieczna prawda???? czyli po tylu latach chyba normalne ze moze cieknąć, może zrobią akcje serwisowe np corolli z lat 70tych
Nie no żaet, ale rozwaliło mnie to co piszesz, jesli naprawde tak jest i nie robisz jaj z nas to z niecierpliwoscią czekam na dokladny opis pobytu u nich ok ???
-
- Użytkownik
- Posty: 591
- Rejestracja: 04-04-10, 10:49
Nie robię sobie jaj, też bym miał co wymyślać Zawsze nowe pompa hamulcowa jest lepsza od 18 letniej
...nazwa pochodzi od łacińskiego słowa coelica znaczącego "niebiańska"
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Normalna akcja serwisowa ASO, na części które mogły być wadliwe.
Mnie z Rav-4 z 2006r. wzywali już 3 razy, na wymianę taśmy air-bag która faktycznie była wadliwa i wyświetlało błąd, na sprawdzenie przełącznika sterowania szyb i na poprawienie mocowania tylnych pasów.
Za każdym razem podstawiałem auto na 30min, wypiłem kawkę i dodatkowo auto było sprawdzone pod względem technicznym i wysprzątane. Nigdy złotówki nie zapłaciłem.
Warto przejechać się do ASO, podać VIN i zapytać czy auto powinno mieć jakieś akcje serwisowe, bo nie zawsze uda im się skontaktować z właścicielem
Mnie z Rav-4 z 2006r. wzywali już 3 razy, na wymianę taśmy air-bag która faktycznie była wadliwa i wyświetlało błąd, na sprawdzenie przełącznika sterowania szyb i na poprawienie mocowania tylnych pasów.
Za każdym razem podstawiałem auto na 30min, wypiłem kawkę i dodatkowo auto było sprawdzone pod względem technicznym i wysprzątane. Nigdy złotówki nie zapłaciłem.
Warto przejechać się do ASO, podać VIN i zapytać czy auto powinno mieć jakieś akcje serwisowe, bo nie zawsze uda im się skontaktować z właścicielem
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Olo126 pisze:Przez internet mozna się jakoś dowiedzieć czy toyota jest po akcji serwisowej silnika przedlifotowego?
Takie informacje Toyota podaje właścicielowi bezpośrednio w salonie. Nawet telefonicznie mało co się dowiesz. Musisz być u nich na miejscu - przynajmniej tak mi powiedzieli i musiałem się osobiście stawić, żeby poznać historię mojego auta.