Witam!
Chciałbym się dowiedzieć na jej temat :
- za ile można kupić W DOBRYM STANIE taką Celice,
- czy wszystkie części nadal są ogólnodostępne
Chcę w końcu kupić prawdziwy samochód, ( Astra F aktualnie ) jeżdżę głownie po mieście, ale oczywiście autostrad nie unikam. Znalazłem taką oto ofertę niedaleko mnie i zastanawiam się czy warto jechać oglądać Celice VI generacji za niecałe 5tyś?
Tutaj link :
https://www.olx.pl/oferta/toyota-celica ... 8d4ea8c95b
Toyota Celica VI 1.8 - kilka ważnych pytań.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 25-08-17, 17:19
-
- Klubowicz
- Posty: 176
- Rejestracja: 28-07-17, 11:17
Kup od razu 2.0
Na forum nawet ktoś sprzedaje, więc masz auto w miarę z udokumentowaną historią (jak pogrzebiesz w historii postów ) i w stanie zadbanym za 8,5 tys, może warto się przejechać obejrzeć bo za taką kwotę to okazja.
Ja za podobną cenę kupowałem 1.8 ze zdrową budą.
Za niecałe 5 tysi z tego co oglądałem VI nawet w 1.8 są z reguły do mocniejszej blacharki - gniją progi, doły drzwi oraz gdziekolwiek była walona i szpachlowana na szybko. Z mechaniką różnie ale z reguły kuleją budy.
Nie powiem czy warto jeździć czy nie, mi się nie zdarzyło coś do czego warto było i po jakichś 2-3 odpuściłem sobie ten przedział cenowy bo szkoda mi było czasu. Ta z Twojego ogłoszenia na zdjęciach wygląda ładnie, ale taki jest cel zdjęć w ogłoszeniu Nie widać progów.
Na forum nawet ktoś sprzedaje, więc masz auto w miarę z udokumentowaną historią (jak pogrzebiesz w historii postów ) i w stanie zadbanym za 8,5 tys, może warto się przejechać obejrzeć bo za taką kwotę to okazja.
Ja za podobną cenę kupowałem 1.8 ze zdrową budą.
Za niecałe 5 tysi z tego co oglądałem VI nawet w 1.8 są z reguły do mocniejszej blacharki - gniją progi, doły drzwi oraz gdziekolwiek była walona i szpachlowana na szybko. Z mechaniką różnie ale z reguły kuleją budy.
Nie powiem czy warto jeździć czy nie, mi się nie zdarzyło coś do czego warto było i po jakichś 2-3 odpuściłem sobie ten przedział cenowy bo szkoda mi było czasu. Ta z Twojego ogłoszenia na zdjęciach wygląda ładnie, ale taki jest cel zdjęć w ogłoszeniu Nie widać progów.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 25-08-17, 17:19
Widziałem tą za 8,5 z forum ale powiem szczerze, że nie stać mnie jeszcze na taki wydatek, chciałbym się właśnie dowiedzieć ile jest warta zadbana VI generacja, przeglądam oferty na różnych portalach i mało jest tych samochodów, wiadomo że od miłośnika dostaniemy zadbany egzemplarz ale ceny są nierzadko wygórowane dlatego, że takie samochody rządzą się własnymi prawami i fakt faktem lepiej jest kupić od takiego miłośnika wiedząc, że na pewno o nią dbał ale są też zwykli ludzie, którzy mają taki samochód i wystawią go za 2-3 tysiące mniej i niekoniecznie może być zaniedbany, mam rację?
Druga sprawa, zależy mi na ekonomicznej jeździe, z tego co czytam w necie to 1.8 słynie z ekonomiczności, dowiedziałem się jednak pewnej ciekawej informacji - VI z 1.8 w dodatku bez klimy mają najmniejsze zainteresowanie wśród potencjalnych nabywców i mogą być problemy ze sprzedażą takiego autka za kilka lat, mam rację?
Poza tym, 116km to dla mnie będzie wystarczające na długi czas, teraz jeżdżę mułem 1.4 60km i nie mam się gdzie rozpędzić bo większość to miasto
Druga sprawa, zależy mi na ekonomicznej jeździe, z tego co czytam w necie to 1.8 słynie z ekonomiczności, dowiedziałem się jednak pewnej ciekawej informacji - VI z 1.8 w dodatku bez klimy mają najmniejsze zainteresowanie wśród potencjalnych nabywców i mogą być problemy ze sprzedażą takiego autka za kilka lat, mam rację?
Poza tym, 116km to dla mnie będzie wystarczające na długi czas, teraz jeżdżę mułem 1.4 60km i nie mam się gdzie rozpędzić bo większość to miasto
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Mrozik pisze: chciałbym się właśnie dowiedzieć ile jest warta zadbana VI generacja
8k
Mrozik pisze:- czy wszystkie części nadal są ogólnodostępne
są
Mrozik pisze:Druga sprawa, zależy mi na ekonomicznej jeździe, z tego co czytam w necie to 1.8 słynie z ekonomiczności
jeśli trafisz na olejożerne 1.8, to ekonomiczność się szybko skończy, a z tego co poczytasz w necie, to 1.8 z tego słynie
Mrozik pisze:VI z 1.8 w dodatku bez klimy mają najmniejsze zainteresowanie wśród potencjalnych nabywców i mogą być problemy ze sprzedażą takiego autka za kilka lat, mam rację?
dziś już prawie nikt nie chce kupować aut bez klimy, więc logicznie myśląc, masz rację
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
Z Trzebini masz rzut kamieniem aby zobaczyc tą Cele za 5tysiaków, zaglądnąć nie zaszkodzi co i jak, wycieczke zrobic weekendową co do aut to macie racje, dziś mało kto chce kupić autko bez klimy, sam następnego daily cara bede szukal z klimą. Ale no wlasnie ale.....
Celica nawet 6gen za kilka lat bedzie miała juz 25lat może więcej, i nikt takich samochodów nie kupuje na jazde na codzień, a jedynie miłośnicy, którym to nie bedzie przeszkadzalo ze nie mają klimy w furze, jak śmigam na codzien Corollą to wkurzam się w upały, łapie przez to agresje szybciej ale wsiadając do STI z 1991 nawet gdy jest +38c na polu jak ostatnio było to i tak czerpie przyjemność z jazdy, od razu uszy się podnoszą i micha usmiechnieta z przejazdzki klasykiem
Celica nawet 6gen za kilka lat bedzie miała juz 25lat może więcej, i nikt takich samochodów nie kupuje na jazde na codzień, a jedynie miłośnicy, którym to nie bedzie przeszkadzalo ze nie mają klimy w furze, jak śmigam na codzien Corollą to wkurzam się w upały, łapie przez to agresje szybciej ale wsiadając do STI z 1991 nawet gdy jest +38c na polu jak ostatnio było to i tak czerpie przyjemność z jazdy, od razu uszy się podnoszą i micha usmiechnieta z przejazdzki klasykiem