Celica VI 2.0 GT pod Łodzią opinia + sprawdzenie
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 30-10-17, 13:41
Celica VI 2.0 GT pod Łodzią opinia + sprawdzenie
Czesc!
Jestem tu nowy, ale zagladalem już trochę, ponieważ wymyslilem sobie, ze chcę Celinke 6 gen w wersji GT. Przebierac w egzemplarzach nie można, ale wypatrzylem jedna niepozorna aukcje na OLX, przez ktora byc moze stane sie posiadaczem tego modelu. Specem w sprawach technicznych jednak nie jestem, a tym bardziej w kwestii Toyoty czy tego modelu.
W takiej sytuacji byłbym wdzięczny za wszelkie opinie, a jak komuś by się chciało jechać sprawdzić do Zelowa (50 km od lodzi) to już super - ja sam jestem z Katowic.
Ogłoszenie dostępne jest tu:
https://www.olx.pl/oferta/toyota-celica ... jq2Ec.html
...ale jako, że opis jest niezbyt - ekhem - przystepny, a ja już podpytałem sprzedawcę o pare rzeczy, to poniżej przedstawiam co zebrałem + zdjecia.
Aha, wlasnie - wiem, że gaz kontrowersyjna rzecz. Więc jesli ktos jest uprzedzony, to proszę zachować to dla siebie. Ja sam nie szukam koniecznie z gazem, ale dobrze jest mieć już taki wybór.
Foty:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Toyota Celica GT 2.0 ST202 - 7900 zł
Rok produkcji: 1996 (zarej. W Polsce w 2009)
Przebieg: 375 000 km
Kraj pochodzenia: Niemcy (drugi wlasciciel w kraju)
VIN: JT164STL200104871
Wyposażenie: skórzana tapicerka, klimatyzacja, elektryczne szyby i lusterka, abs, klima, elektryczna antena, spryskiwacze lamp przednich, nakladki na progi, podgrzewanie lusterek, centralny zamek, rozpórki kielichow przednich, poduszka powietrzne kierowcy i pasażera,
komplet kluczykow
Rdza: to co na zdjeciach, drzwi i nadkola – typowo. Podobno podłoga, progi i bagażnik czyste.
Instalacja gazowa: LPGTech, instalacja w 2015, wlew pod klapką, zbiornik w miejscu kola zapasowego
Olej: Mobil 10w40 Super 2000
Dokonane wymiany: zegary niebieskie (nie wiem do czego one tam pasuja… - podobno poprzedni wlasciciel dal), wahacz przód, zawieszenie amortyzatorów Sachs (stare mozliwe do wglądu), rozrząd, przewody woskiego napięcia, nowy wydech z blachy kwasoodpornej (koncowka ulter 90mm), dach oklejony folia przypominajaca carbon, filtry powietrza K&N, opony letnie Dunlop 215/50 R17 2015r., opony zimowe good year 225/45, felgi piaskowane i lakierowane przez zakład lakierniczy. Halogeny luzem, niezamontowane. Ma zamiar wymienić przewody układu chłodzenia na takie od RT Performance. Klocki Brembo + szczęki TRW, plyn chłodniczy Prestone, plyn hamulcowy Bosch Dot 4, pasek układu wspomagania Geats. Czerwony kabel widoczny przy drzwiach to poprzedni wlasciciel zostawil, podobno od naglosnienia.
OC: do 16.08.2016
Japońskie naklejki troche obciachowe (zwłaszcza ta na tylnej szybie), wiec juz mysle, czy łatwo zejdą
Właściciel bał się podać dokładnej daty pierwszej rejestracji i numeru rejestracyjnego, ale ogólnie sprawia pozytywne wrażenie. Na pytanie o możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej bez wahania się zgodził.
Jak to jest z przebiegiem w tym modelu? Tutaj dobiło do 375 tysięcy, a skrzynia i silnik ruszane nie były...
Dzięki!
Jestem tu nowy, ale zagladalem już trochę, ponieważ wymyslilem sobie, ze chcę Celinke 6 gen w wersji GT. Przebierac w egzemplarzach nie można, ale wypatrzylem jedna niepozorna aukcje na OLX, przez ktora byc moze stane sie posiadaczem tego modelu. Specem w sprawach technicznych jednak nie jestem, a tym bardziej w kwestii Toyoty czy tego modelu.
W takiej sytuacji byłbym wdzięczny za wszelkie opinie, a jak komuś by się chciało jechać sprawdzić do Zelowa (50 km od lodzi) to już super - ja sam jestem z Katowic.
Ogłoszenie dostępne jest tu:
https://www.olx.pl/oferta/toyota-celica ... jq2Ec.html
...ale jako, że opis jest niezbyt - ekhem - przystepny, a ja już podpytałem sprzedawcę o pare rzeczy, to poniżej przedstawiam co zebrałem + zdjecia.
Aha, wlasnie - wiem, że gaz kontrowersyjna rzecz. Więc jesli ktos jest uprzedzony, to proszę zachować to dla siebie. Ja sam nie szukam koniecznie z gazem, ale dobrze jest mieć już taki wybór.
Foty:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Toyota Celica GT 2.0 ST202 - 7900 zł
Rok produkcji: 1996 (zarej. W Polsce w 2009)
Przebieg: 375 000 km
Kraj pochodzenia: Niemcy (drugi wlasciciel w kraju)
VIN: JT164STL200104871
Wyposażenie: skórzana tapicerka, klimatyzacja, elektryczne szyby i lusterka, abs, klima, elektryczna antena, spryskiwacze lamp przednich, nakladki na progi, podgrzewanie lusterek, centralny zamek, rozpórki kielichow przednich, poduszka powietrzne kierowcy i pasażera,
komplet kluczykow
Rdza: to co na zdjeciach, drzwi i nadkola – typowo. Podobno podłoga, progi i bagażnik czyste.
Instalacja gazowa: LPGTech, instalacja w 2015, wlew pod klapką, zbiornik w miejscu kola zapasowego
Olej: Mobil 10w40 Super 2000
Dokonane wymiany: zegary niebieskie (nie wiem do czego one tam pasuja… - podobno poprzedni wlasciciel dal), wahacz przód, zawieszenie amortyzatorów Sachs (stare mozliwe do wglądu), rozrząd, przewody woskiego napięcia, nowy wydech z blachy kwasoodpornej (koncowka ulter 90mm), dach oklejony folia przypominajaca carbon, filtry powietrza K&N, opony letnie Dunlop 215/50 R17 2015r., opony zimowe good year 225/45, felgi piaskowane i lakierowane przez zakład lakierniczy. Halogeny luzem, niezamontowane. Ma zamiar wymienić przewody układu chłodzenia na takie od RT Performance. Klocki Brembo + szczęki TRW, plyn chłodniczy Prestone, plyn hamulcowy Bosch Dot 4, pasek układu wspomagania Geats. Czerwony kabel widoczny przy drzwiach to poprzedni wlasciciel zostawil, podobno od naglosnienia.
OC: do 16.08.2016
Japońskie naklejki troche obciachowe (zwłaszcza ta na tylnej szybie), wiec juz mysle, czy łatwo zejdą
Właściciel bał się podać dokładnej daty pierwszej rejestracji i numeru rejestracyjnego, ale ogólnie sprawia pozytywne wrażenie. Na pytanie o możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej bez wahania się zgodził.
Jak to jest z przebiegiem w tym modelu? Tutaj dobiło do 375 tysięcy, a skrzynia i silnik ruszane nie były...
Dzięki!
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Witaj, nie wiem czy jesteś na tyle zorientowany w temacie, ale podejrzewam że nie, także chciałbym żebyś przy ewentualnej okazji oględzin tego egzemplarza zwrócił szczególną uwagę na przednie zawieszenie Super Strut Suspension, które jest delikatne, problematyczne i drogie w serwisowaniu, chociaż niektórzy sobie je chwalą. Obecność tego typu zawieszenia oraz brak EGR świadczą że jest to wersja przedliftowa. Zderzak przedni z wersji poliftowej także również zwrócił bym na to uwagę. Z fajnych rzeczy w tym egzemplarzu to dwutłoczkowe przednie zaciski hamulcowe oraz skrzynia E56 ze szperą:)
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 30-10-17, 13:41
Mysle ze max 12 tysiecy. Szukam takiej, co to ma juz pewne modyfikacje/remonty wykonane, bo pozwoli mi to zaoszczedzic czas, wysilek i pieniadze - a przynajmniej początkowo. Wolalbym polifta, bo raz ze ladniejszy, dwa ze bez SSS (ktore podobno problematyczne), a trzy ze to po prostu nowszy model (niższy przebieg, zużycie etc.).
Skad w ogole watpliwosc ze to nie wersja poliftowa?
I jak to jest z ta rejestracja na tylnej klapie, dlaczego ona bywa w wersji amerykanskiej, "kwadratowej"?
Skad w ogole watpliwosc ze to nie wersja poliftowa?
I jak to jest z ta rejestracja na tylnej klapie, dlaczego ona bywa w wersji amerykanskiej, "kwadratowej"?
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Blenda pod kwadratową tablicę występowała na rynek japoński i szwajcarski. Zauważyłem też ramkę 2din na radio także obstawiam pochodzenie auta właśnie ze Szwajcarii. Przejrzałem zdjęcia z Google, wszystkie elementy wskazują na polifta, czyli jak napisał Piotrek trzecie swatlo stop, poducha pasażera, nakładki na progi. Jednak cały czas zastanawia mnie ten SSS? Jeśli blacharstko wypada dobrze w sensie podłoga, podłużnice i progi całe a silnik również w dobrym stanie to myślę że warto byłoby taki egzemplarz jeszcze uratować:) A SSS-a zawsze można zregenerować albo zeswapowac na zwykłego mcphersona:)
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Pawlow
- Użytkownik
- Posty: 397
- Rejestracja: 17-04-16, 23:26
W swojej Celinie też mam SSS i prowadzi się jak bajka (do tego zawieszenie jest na poliuretanach). Wcześniej jeździłem Celica V Sti, więc jest różnica.
Też naczytałem się, że SSS jest kosztowne w naprawie, ale stwierdziłem, że jak będę patrzał w taki sposób to nigdy nie kupię auta, bo na każde auto trzeba wydać kasę. Jak coś zacznie się sypać to wtedy będę myślał o regeneracji itp. lub wymianie na 'zwykłe zawieszenie'.
Ważne, aby buda była zdrowa, nie klejona przez magików.
Też naczytałem się, że SSS jest kosztowne w naprawie, ale stwierdziłem, że jak będę patrzał w taki sposób to nigdy nie kupię auta, bo na każde auto trzeba wydać kasę. Jak coś zacznie się sypać to wtedy będę myślał o regeneracji itp. lub wymianie na 'zwykłe zawieszenie'.
Ważne, aby buda była zdrowa, nie klejona przez magików.
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Śmigi, Jesteś pewny na 100% że w poliftach nie montowano SSS? Nie licząc oczywiście wersji SSIII. Kiedyś wyczytałem na forum że w niektórych poliftach był montowany SSS, ale nie chciałem nikogo wprowadzić w błąd. W każdym bądź razie jeśli ktoś decyduje się na zakup VI z SSS musi liczyć się z brakiem dostępnych zamienników do tego zawieszenia, ewentualnym swapem na mcphersona. Niedawno w swojej GT swapowałem przedni zawias i nie żałuję swojej decyzji, bo ceny i dostępność części do zwykłego zawiasu są nieporównywalne do SSS-a, a auto prowadzi się nadal świetnie:)
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
Wydaje mi się, że zwykły polift mógł mieć SSS tylko w wersji RHD w Japonii (nie chodzi o Beamsa). Zdarzają się w takich wersjach (angliki sprowadzone najpierw do Wielkiej Brytanii, a nie z ich krajowego rynku) szpery takie jak w Beamsie to i pewnie zawias SSS siedzi. Natomiast o wersji super strut w polifcie LHD nie wie nic TOYO DIY. Najłatwiej by było zweryfikować po VINie co to za wersja.