Planuję zakup pierwszego auta w życiu. Zdecydowałem się na Celicę bo jest to model w okolicach 10 000 zł, który podoba mi się wizualnie.
Zastanawiam się tylko, która wersję wybrać, VI, czy VII?
1. Ile muszę wydać na VII w dobrym stanie, a ile na VI?
2. Porównując te dwa modele, który stwarza mniej problemów? VII jest nowsza, czy to ma duże znaczenie?
3. Jak się sprawy mają z funkcjonowaniem klimatyzacji itp. czy to wszystko działa poprawnie w starszej VI, czy lepiej brać pod tym względem VII?
Z VI na OLX podoba mi się ta: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 2b4917d690
Czy to dobra cena, czy może szukać czegoś z mocniejszym silnikiem? Nie chcę LPG. Może jednak próbować kupić VII bo będzie sprawiać mniej problemów?
Planuję wydać około 10-15 tysięcy za zakup.
PS. Ewentualnie gdzie kupić i jak kupić, żeby nie naciąć się na jakąś "super ofertę" od handlarza cebulaka z absurdalnie kręconym licznikiem i masą zamaskowanych usterek ;/
Pierwsze auto - Celica VII vs VI.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 20-12-18, 11:56
- Makabra
- Użytkownik
- Posty: 3232
- Rejestracja: 04-03-10, 08:02
Re: Pierwsze auto - Celica VII vs VI.
Xender pisze:3. Jak się sprawy mają z funkcjonowaniem klimatyzacji itp. czy to wszystko działa poprawnie w starszej VI, czy lepiej brać pod tym względem VII?
Z VI na OLX podoba mi się ta: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 2b4917d690
Ta z linka nie ma klimy. Jak jest sprawna klima, to działa poprawnie
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 20-12-18, 11:56
Na przykład ta VII wygląda rewelacyjnie. Nie potrafię ocenić realnego stanu pojazdu, ale na zdjęciach nawet sam lakier wygląda świeżo https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... b19784e1d7
Czy tak wysoka cena jest czymkolwiek uzasadniona, czy ktoś sobie poszalał?
Wszystkie Celici z 2002 są poliftowe?
Czy tak wysoka cena jest czymkolwiek uzasadniona, czy ktoś sobie poszalał?
Wszystkie Celici z 2002 są poliftowe?
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
TS miał inne hamulce, inne opcje wyposażeniowe, nie miał problemu z piciem oleju - bez znaczenia czy przed, czy polift.
GT ma 140 kucy (USA), chyba że UK GT to wtedy jest bogatszy TS, czyli 192KM. Jest jeszcze GT-S 180KM, ale to też USA.
W przedziale 10-15k odpuściłbym sobie szukanie zadbanych topowych wersji, czy ostatnich roczników.
Cena TSa z ogłoszenia jak najbardziej uzasadniona, VI GT4 są jeszcze droższe.
Zadbana VII poliftowa 143KM to raczej powyżej 15k, zostaje więc VI - nie kupuj 1.8.
GT ma 140 kucy (USA), chyba że UK GT to wtedy jest bogatszy TS, czyli 192KM. Jest jeszcze GT-S 180KM, ale to też USA.
W przedziale 10-15k odpuściłbym sobie szukanie zadbanych topowych wersji, czy ostatnich roczników.
Cena TSa z ogłoszenia jak najbardziej uzasadniona, VI GT4 są jeszcze droższe.
Zadbana VII poliftowa 143KM to raczej powyżej 15k, zostaje więc VI - nie kupuj 1.8.
Ostatnio zmieniony 20-12-18, 23:33 przez greos39, łącznie zmieniany 1 raz.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
klexmix pisze:To i tak nie jest górna granica za poliftowego TS'a, auto nadal poszukiwane, i schodzi dość szybko, jeżeli to auto stoi już tyle, to nalezy mu się przyjrzeć. Jakiś czas temu taka zeszła za 29k zł w jakieś 2 dni.
Oczywiście że tak.
Ziomek od nas ma teraz Celkę V, ale przymierza się do zakupu VII z budżetem 30k.
Tak tylko żeby OP miał wyobrażenie odnośnie cen tych aut, ale on chce TSa z 2004/2005.
A to nie jest wysoka cena w porównaniu do tego ile mogą kosztować inne geny.
V GT4 chyba się dopiero zaczyna przy 30k, a VI GT4 to i z 50k. Na I gena ze 100k trzeba mieć.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Tu masz auto z forum
viewtopic.php?p=514973#514973
viewtopic.php?p=514973#514973
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- Makabra
- Użytkownik
- Posty: 3232
- Rejestracja: 04-03-10, 08:02
Xender pisze:Szczerze najchętniej to bym kupił auto od jakiegoś fana Celici z forum z dobrą reputacją, a nie handlarza...
Były już takie przypadki I ludzie źle na tym wychodzili, bo myśleli tak jak Ty, że wtedy nie ma mowy o wtopieniu kasu
Xender pisze:Poza tym jakby się jakaś ładna VI trafiła w dobrej cenie, ze sportowym charakterem to czemu nie
Celica z założenia to auto o sportowym charakterze. Nie występowało w wersji kombi