Regularnie przeglądam jakie GT4 VI gen. są dostępne w Europie i jedna rzecz nie daje mi spokoju. Większość z nich ma podawane przebiegi 80-120 tys. km co absolutnie nie wydaje mi się realne. Szczególnie we włoskich ogłoszeniach bo przy okazji ich GT4 są najtańsze w Europie przy najniższych przebiegach. Niestety również w Niemczech większość GT4 jest teraz ściąganych z Włoch.
Wniosek: przebiegi są kręcone w dół czy czegoś nie rozumiem?
Przebiegi GT4
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 30-12-05, 11:05
- Noe
- Użytkownik
- Posty: 182
- Rejestracja: 22-06-05, 02:39
Re: Przebiegi GT4
TomPoz pisze:Regularnie przeglądam jakie GT4 VI gen. są dostępne w Europie i jedna rzecz nie daje mi spokoju. Większość z nich ma podawane przebiegi 80-120 tys. km co absolutnie nie wydaje mi się realne. Szczególnie we włoskich ogłoszeniach bo przy okazji ich GT4 są najtańsze w Europie przy najniższych przebiegach. Niestety również w Niemczech większość GT4 jest teraz ściąganych z Włoch.
Wniosek: przebiegi są kręcone w dół czy czegoś nie rozumiem?
Masz moze jakies probki zdjec ?
A odpowiadajac na pytanie mysle ze to jest 3 lub 4 samochod w rodzinie :] stad te przebiegi (nawet w GB mozna znalezc fury z malym przebiegiem)
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
- motomysz
- Użytkownik
- Posty: 60
- Rejestracja: 24-07-05, 18:00
TomPoz pisze:Bo się zastanawiam - znalazłem GT4 z 200 tys. przebiegu, ale 96 rocznik, zadbane i z dobrych rąk. Jest droższe niż kilka innych z rocznika 94-95 ale jakoś bardziej jestem do niego przekonany niż do tych tańszych z Włoch. I mam lekką zagwozdkę co robić?
Mysle ze przy takim aucie zdecydowanie wazniejszy jest jego stan ,wiec nie bardzo co jest sie sugerowac przebiegiem (w ogloszeniach podejrzane niskie przebiegi nie adekwatne do ceny) aczkolwiek pojawiaja auta tej klasy z minimalnymi przebiegami tylko cena jest mocno zaporowa. Pamietaj nasi zachodni sasiedzi tez zalatwiaja na lewo przeglady i dorabiaja ksiazki
serwisowe tak ze oszustow tez tam nie brakuje
motomysz
- Cebulacbr
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 04-04-06, 22:15
Moja Celica jest importowana z japoni i ma przebieg 67 tysiecy km i generalnie wszystkie jakie ogladalem importowane z japoni maja od 48 do 80 tysiecy i generalnie nie dziwie sie czemu ludzie nie uzywaja na codzien tych aut bo spalaja okolo 20l/100 ale jezdzij tym spokojnie jak jade autostrada to nawet nie wiem kiedy jade 180 i mysle ``ale nudno`` HIHJIH Dojezdzam codziennie do pracy 30 km autostrada w jedna strone i własnie podjełem decyzje ze jak kupie nowy motocykl o pojemnosci 1000cc to mi sie zwróci po okolo 23 miesiacach bo tygodniowo wydje na paliwo ponad 60 funtow (300 złotych)
Oczywiscie znalazłem kilka aut z przegiegiem okolo 200 tys ale wygladały jak ``ojej`
Pozdrawiam
Tu mozna obejrzec autka z klubu do ktorego należe w angli
www.gt4oc.net
Oczywiscie znalazłem kilka aut z przegiegiem okolo 200 tys ale wygladały jak ``ojej`
Pozdrawiam
Tu mozna obejrzec autka z klubu do ktorego należe w angli
www.gt4oc.net
Niech Moc Bedzie z Wami !!!!!
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
wojtas001 pisze:to fakt, ale co do przebiegu to bałbym sie brac 200 tys przebiegu z turbo bo lada moment moga zaczac wyskakiwac rozne rzeczy. moze sie myle ale to jednak spory przebieg za taka cene.
Tyle, że ten konkretny egzemplarz był całe swoje życie serwisowany w Toyocie, właścicielem jest maniak GT4 i samochód jeździł po bardzo dobrych drogach w rozsądny sposób. Nadal wolę ten gdyż kilka telefonów w sprawie włoskich GT4 o niskim przebiegu już wykonałem i rozczarowują mnie informacje, że np. właściciel trochę się nim ścigał, przytarł spodem, ale przecież we włoskich warunkach pogodowych to żaden problem - rdza się nie pojawia.
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41