FILTR K&N
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
Re: FILTR K&N
wojtas001 pisze:Chce kupic do nowego silniczka cos porządnego zeby miał czym oddychac.
Pomyślałem o filtrze stożkowym K&N i rurze. Czy to najlepszy wybór? Gdzie można TANIO nabyc taki zestaw?
Przechodziłem ten etap i radzę Ci poprzestać na zamienniku K&N oryginalnego filtra, chyba że wyprowadzisz stożek do błotnika. W komorze silnika nie ma to sensu, zbyt gorąco - pomimo doprowadzenia na stożek nawiewu spod samochodu dwoma spiro-rurami zmuliło mi silnik potwornie.
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
MooJL pisze:hmmm a co sadzicie o tym co zmajstrował z filtrem poprzedni właściciel mojej celci?:
(zmajstr[url=http://img196.imageshack.us/img196/7440/silnik2xm.jpg]Obrazek[/URL]
Myślę to co napisałem kilka postów wyżej.
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
- warp9
- Użytkownik
- Posty: 2272
- Rejestracja: 30-09-05, 15:55
- Szweda
- Użytkownik
- Posty: 2975
- Rejestracja: 16-11-05, 16:39
warp9 pisze:lanc pisze:Załuż maske z gt4 ipo problemie
Otwory na masce GT-4 nie doprowadzaja powietrza do filtra ...
GT4 V gen, ma wlot powietrza.
GT4 VI gen ma wylot powietrza.
Carlos, jak i wspomniany GT4 VI gen też ma wylot + mały wlot do chłodzenia rozrządu (czy w VI też do tego służy to nie wiem).
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
Szweda pisze:...Carlos, jak i wspomniany GT4 VI gen też ma wylot + mały wlot do chłodzenia rozrządu (czy w VI też do tego służy to nie wiem).
No właśnie miałem uzupełnić Twoją wypowiedź o wylot w CS - różnica wynika z tego, że V gen. AWD ma IC air-to-air - wlot jest do doprowadzenia powietrza na IC, a nie do filtra powietrza. CS i GT4 VI gen. mają IC water-to-air więc nie potrzebują takiego doprowadzenia.
A poza tym - dyskusja toczyła się cały czas na temat VI gen.
- Radek
- Użytkownik
- Posty: 1286
- Rejestracja: 23-02-04, 10:04
MooJL pisze:hmmm a co sadzicie o tym co zmajstrował z filtrem poprzedni właściciel mojej celci?:
(zmajstr[url=http://img196.imageshack.us/img196/7440/silnik2xm.jpg]Obrazek[/URL]
nie masz problemów z momentem w dolnym zakresie obrotów ? Strasznie krótki ten dolot. Z tego co mi wiadomo taki obrzyn przenosi max moment obrotowy w wyższy zakres obrotów.
Reszta uwag jak u TomPoz'a.
-
- Użytkownik
- Posty: 70
- Rejestracja: 27-07-05, 21:10
Poganin pisze:MooJL pisze:hmmm a co sadzicie o tym co zmajstrował z filtrem poprzedni właściciel mojej celci?:
(zmajstr[url=http://img196.imageshack.us/img196/7440/silnik2xm.jpg]Obrazek[/URL]
nie masz problemów z momentem w dolnym zakresie obrotów ? Strasznie krótki ten dolot. Z tego co mi wiadomo taki obrzyn przenosi max moment obrotowy w wyższy zakres obrotów.
Reszta uwag jak u TomPoz'a.
Wiesz co nie wiem bo nie mam porownania ja samochod juz kupilem z takim filtrem. To sie da sprawdzic chyba tylko na hamowni. Wedlug mnie przyspieszenie jest ok czuc kopa , wczesniej jezdzilem V 2.0 Gti i po przejsciu na VI czuje znaczna roznice. Najbardziej co mi sie rzucilo to po wcisnieciu gazu do konca autko przyspiesza rownomiernie na calej skali oborotow. W V bylo czuc wyraznie wieksza moc po przekroczeniu 5,5 RPM. A filtr stozkowy daje fajny pomruk. A mozna gdzies niedrogo kupic te rurki do wyprowadzenia filtra pod auto? czy trzeba samemu kombinowac z ich stowrzeniem?
Made in Japan