Czy Celica VI generacji przetrawi LPG?

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
delson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: 21-08-07, 16:13

Postautor: delson » 07-09-07, 17:44

Paliwko poszło w górę, wojna w Iraku bez zmian, koszta wojny rosną, spadek dolara, rezerwy ropy na ponoć 30 LAT. Ci którzy zakładają gaz myślą o przyszłości tego świata :D . Ja jeszcze się nie zdecydowałem, ale jeśli już to będzie sekwencja. Wywalać kase na benze, żeby pokazać gest :?: , w d.... mam opinie ludzi którzy przyglądają się temu jak tankuje gaz, bo ja patrze na nich tak samo gdy tankują paliwko za 15zł. Natomiast ja butle wale do pełna. I kto tu jest cwaniak.

niuniek200
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 27-04-07, 20:31

Postautor: niuniek200 » 07-09-07, 20:03

Delson jestem z Tobą. Wszyscy raptem to Rokefelerzy a jak przychodzi co do czego to samochód laskom na parkingu pokazują :) Miałem do Chorwacji z takim benzyniarzem jechać i mu fi0t do d0pu uciekł jak cene przejazd usłyczał.
A do Borysa ..... jest tak jak napisałeś .... laska jak z bajki jest, autko się świeci, koleś tankuje gaz a za reszte idą do kina. I panna kocha go mocniej. A jak zaczną się czasy wodoru to też będzie obciach. Może zacznijmy inaczej... co ty możesz wiedzieć o utrzymaniu celinki skoro od 3 tygodni masz prawko. Chciałeś kupić Celinke 2.2 w automacie, jak Ci powiedziałem że dużo spali to rura zmiękła. I kupił 1.8 (ukłon dla Placka). Ale obciachu nie robi:) Widze, że teraz ma dużo czasu by przed kompem siedzieć i liczbę postów powiększać.
wrrrrr i 200

Awatar użytkownika
Borys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 154
Rejestracja: 04-08-07, 23:10

Postautor: Borys » 07-09-07, 20:32

Przedstawiłem swój pogląd.
Co do eksploatacji, to trochę wiem na ten temat,
bo z moją byłą dziewczyną (ona była kierowcą) przez kilka lat jeździliśmy Toyotka Celica Supra 2,8.
I nigdy nie zdecydowaliśmy się na gaz by nie skaleczyć tak pięknego auta.
Jednak staram się nie oceniać innych a jeśli tak ktoś to odbiera, to przepraszam.

A tak przy okazji, ta moja była ponownie nabyła ten sam model.
Właśnie przysłała mi zdjęcie.

Obrazek
Obrazek

Celina 1,8

Awatar użytkownika
Qub@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1638
Rejestracja: 21-10-06, 16:34

Postautor: Qub@ » 07-09-07, 22:28

Panowie spokojnie.... wrzuccie troche na luz, kazdy jezdzi na tym, na czym chce i każdy ma prawo wyrazić swoja opinie na ten temat - można ją krytykować w sensowny sposób a nie tylko po to żeby sobie nawzajem nawrzucać.... Czy Celica przetrawi LPG, bo taki PRZYPOMINAM jest temat, przetrawi, ale co to za jazda.... Dla mnie jazda Celica to prawdziwa poezja i wcale nie żaluje lejąc pb98, inni jezdza po to zeby sie toczyć, lejąc gaz, wasze auto, wasza sprawa nic mi do tego.

placek pisze:
Borys pisze:Dla mnie to porażka. :-D

To dlaczego masz 1,8 a nie 2,0? :P


1.8 spali niewiele mniej od GT, żeby nie powiedzieć, że tak samo.... Są osoby, którym odpowiada 116 km pod maską.... i nie nalezy uwazac, ze jak ktos kupuje 1.8 to tylko dlatego ze malo spali....

delson pisze:bo ja patrze na nich tak samo gdy tankują paliwko za 15zł. Natomiast ja butle wale do pełna. I kto tu jest cwaniak.


Podejrzewam, że jak ktoś jezdzi VI GT, tak finezyjnym, oryginalnym autem to w przeciwienstwie do innych przedstawicieli paznerwagenowskich marek zza odry nie leje za 15 zl.... milion razy uslyszalem tutaj zdanie "jak kogos stac na Celice to i stac na benzyne" nic dodac nic ujac

Wracajac na koniec do meritum dyskusji, koles niedaleko mnie ma na sprzedaż VI GT w gazie (wisi na allegro) instalacja wrecz sie rozleciala z hukiem, auto rozkraczone na srodku drogi, podejrzewam, że stan techniczny silnika jest agonalny, wiec jak juz sie kuchenke bawic to tylko sekwencja (bynajmniej jesli chodzi o 3s-ge)
ST202: 02.2007-03.2014
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)

delson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: 21-08-07, 16:13

Postautor: delson » 08-09-07, 00:18

....wiec jak juz sie kuchenke bawic to tylko sekwencja (bynajmniej jesli chodzi o 3s-ge)


:handshake: zgadzam sie z tym i o innej opcji procz PB98 nie mysle :smt109

Awatar użytkownika
GTboro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 23-05-07, 23:23

Postautor: GTboro » 08-09-07, 20:44

Witam. Sorki, że wtryniam się z tematem nie na temat, ale mam pytanko do kolegów z Białego - może jakiś spocik zrobimy?
ST 202 GT (2.0) "b3-befree"

niuniek200
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 27-04-07, 20:31

Postautor: niuniek200 » 08-09-07, 20:56

Jestem za!! Dorzuciłbym do tego małe spotkania ..... najlepiej na Rynku Kościuszki :) Tubylcy wiedzą o co haha :)
wrrrrr i 200

Awatar użytkownika
GTboro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 23-05-07, 23:23

Postautor: GTboro » 08-09-07, 21:01

trzeba przenieść temat w odp miejsce i tam pogadamy co i jak :-)

niestety nie mam uprawnień do założenia tematu w stosownym dziale :(
ST 202 GT (2.0) "b3-befree"

Awatar użytkownika
pawel240
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 17-09-06, 18:04

Postautor: pawel240 » 13-11-07, 02:14

sorki ze po raz 2 odgrzewam kotleta...
zauważylem ze LPG odradzaja Ci co go nie maja, jezdze od roku celica 1.6 wolal bym 2.0 no ale taka sie trafila i taka mam przez rok zrobilem 35tys z czego ponad 15 na blosie autko sprawuje sie suuper bezproblemowo spalanie na autostradzie przy 150-170km/h - 10litrów cyklonu LPG
na swoim przykladzie - polecam LPG do Toyoty :mrgreen:

jak kogos stac na celice to stac na PB... ale po co przepłacać :airborne:
CELICA STI + BLOS

Corey
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 79
Rejestracja: 30-04-06, 21:44

Postautor: Corey » 13-11-07, 10:07

no sami purysci - tylko noPB

ja mam w swojej celince lpg - nigdy nie mialem z instalacja zadnych problemow, chodzi idealnie, wg.mnie bardzo malo pali - w miescie w korkach ,krotkie dystanse 12-13l.

przejechalem na gazie 50 tys. km(na liczniku juz 300) i sprawdzalem stan glowicy - zero zauwazalnego zuzycia, do tego zero nagarum silnik przejezdzi jeszcze drugie tyle

balbym sie zakladac sekwencji do swojego samochodu, jest to dosyc duza ingerencja w silnik a szczeze nie widzialem jeszcze dobrze zalozonej instalacji

ogolnie gaz w toyotach sprawuje sie bardzo dobrze
FW motorsport

seb@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 24-08-07, 21:23

Postautor: seb@ » 13-11-07, 11:56

ja w swoim samochodziku tez mam LPG i tez nie moge narzekac na trasie spalil mi 10,5 przy predkosciach 150 - 170 km a w miescie przy delikatnej jezdzie spalil mi 11,2 l / 100 km , moj mechanik przy regulacji zaworow tez mi powiedzial ze jeszcze pojezdze na tym silniku, jedynie odradzal mi jakiekolwiek "ulepszanie" silnika
Prawdziwa milosc nie rdzewieje :)

Awatar użytkownika
zwibel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 07-09-07, 11:57

Postautor: zwibel » 13-11-07, 12:22

Nosze się z zamiarem założenia gazu. Silnik 1.6 ale robie strasznie dużo kilometrów, i po doświadczeniach z poprzednim autem (które było na gazie) musze przyznać że oszczędności były duże. Tylko teraz rozważam trzy możliwości instalacji. Albo zwykła tzw druga generacja, najchętniej Blos, ewentualnie sekwencja. Trzecia propozycja jest jak na dzień dzisiejszy drogim rozwiązaniem(dla mnie) Skłaniam się do BLOSA.
Tylko czy do Blosa musiał bym zakładać drugą generacje gazu, czy wystarczy pierwsza(bo i takie słuchy mnie dochodziły). Ile mogła by mnie kosztowac instalka z Blosem jeżeli ktoś zakładał??
Różnica między chłopcem a mężczyzną pojawia się w momencie, gdy prosta się kończy, zaczynają się zakręty, a chłopiec zwalnia.

>>>www.rajdowy.info<<<

Obrazek

Awatar użytkownika
pawel240
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 17-09-06, 18:04

Postautor: pawel240 » 13-11-07, 13:40

ja mialem zalozona I gen jezdzilem na niej jakis czas po czym kupilem blosa
pamietaj ze do blosa musisz miec odpowiednio duzy reduktor ja mam BRC cos tam pisze na nim ze do 100KW, na blosie silnik chodzi super obroty stabilne i w dolnej partii obrotów wydaje sie ze ciagnie lepiej niz na PB. czesto odpalam na lpg - pali lepiej niz na Pb bo juz po pierwszym obrocie rozrusznika !
CELICA STI + BLOS

Awatar użytkownika
zwibel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 07-09-07, 11:57

Postautor: zwibel » 13-11-07, 14:44

Chyba odpalać silnika na LPG bym się nie odważył :| Wszystko było by robione nea nowych podzespołach. Co do dołu obrotów wyczytałem na innym forum ze jest to możliwe nawet było podparte wykresami. Moment max przeniósł się bardziej na wolniejsze obroty. Tylko teraz musze znaleść kogoś kto na papierach od II gen. założy mi blosa, tak żeby było zgodnie z przepisami :lol:
Różnica między chłopcem a mężczyzną pojawia się w momencie, gdy prosta się kończy, zaczynają się zakręty, a chłopiec zwalnia.



>>>www.rajdowy.info<<<



Obrazek

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 14-11-07, 00:16

mellow pisze:Odrazu mowie ze nie chce nikogo obrazac, atakowac itd... ale nie moglem sie powstrzymac...

Kochany gazowniku, ja też nie chcę nikogo obrażać, ale skończ waćpan wstydu oszczędź...
Naprawdę takie dywagacje do niczego nie prowadzą ...
st182 gtb

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 14-11-07, 02:23

Nie mam nic przeciwko lpg bo to jest paliwo alternatywne. Nie uwazam nikogo za gorszego z tego tytułu bo sa ludzie ktorzy nie lubia wydawac na samochod.
Wszystko OK. ALE:
Niech nikt mi nie pieprzy ze gaz nie szkodzi w silnikach toyoty!!!!
Kochani koledzy ktorzy pokonujecie mile w swoich bolidach, co mozecie powiedziec o zuzyciu silnika po 30 tys km na gazie?!
Wiadomo ze nie padnie, ale czemu w takim razie wymieniacie olej?
Przeciez Celica przejechałaby 100tys na oryginalnie zalanym oleju!!! Wiecie jaka oszczednosc?! To jest 12 wymian oleju!!! 12x200zł to juz bedzie na instalacje gazowa !!!!
Albo np: opony bierznikowane mozna palic gume i robic lans :-D i jaka oszczednosc!!!!
Dobra koniec zartow....
Jezeli chcecie zalozyc gaz do toyoty to ok, ale: zrobcie wpierw przygotowanie silnika.
Powinniscie zrobic "lekki" remont silnika i przygotowac go do gazu, zmienic wszystkie parametry pod gaz i TYLKO GAZ. Nieoplacalne? No pewnie! lepiej pojezdzic az bedzie rzygac smoła i opchnac komus! a pozniej sa posty w stylu padł silnik....
Sprawa wyglada tak ze benzyna jest brudna i produkuje nagar, a gaz jest czysty
i wypłukuje nagar z tad pozniejsze kłopoty z głowicami i zaworami.
Jezeli LPG to tylko LPG albo tylko benzyna.
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Ariel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1822
Rejestracja: 24-04-07, 18:35

Postautor: Ariel » 14-11-07, 08:19

budolf pisze:Naprawdę takie dywagacje do niczego nie prowadzą ...


:handshake:

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 14-11-07, 12:12

budolf pisze:Kochany gazowniku, ja też nie chcę nikogo obrażać, ale skończ waćpan wstydu oszczędź...
Naprawdę takie dywagacje do niczego nie prowadzą ...

Proponuje zamknac temat bo forum nie potrzebuje tej dyskusji a jest tylko miejscem ktore podnosi cisnienie :)
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Qub@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1638
Rejestracja: 21-10-06, 16:34

Postautor: Qub@ » 14-11-07, 14:55

Napewno tansza, a jak jest dobra instalka to i czesto szybsza... jezdzi juz w tym kraju kilka aut co na hamowni pokazaly lepsze wyniki na lpg niz na Pb


Ciekawe jak w 10 letniej Toyocie LPG bedzie lepsze niz, załóżmy shell V-Power :P...

Dyskusja niech bedzie, ale niech toczy sie na przyzwoitym poziomie z wypowiedziami popartymi konkretnymi argumentami, a nie przypuszczeniami, i wzajemnymi docinkami....
ST202: 02.2007-03.2014

Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 14-11-07, 15:03

Jak w temacie zgodze sie LPG z pewnoscia przetrawi kazda cele VI gen ... a w szeczolnosci silnik (zawory tloki .........)

SILNIKI TOYOTY NIE TOLERUJA GAZU ... wbijcie sobie do glow ... na dluzsza mete jest to zabojstwo dla tego silnika a tlumaczenie sie wzgledami ekonomicznymi (korzysci tylko chwilowe nizsza cena paliwa, pozniej koszty remontu) to tzw szeroko pojeta ignorancja (wynikajaca badz z niewiedzy badz z glupoty......)

Proponuje w tym miesjcu wkleic kilka fotek jak wygladaja silniki toyoty po gazie (gdzie sie natknalem jak znajde to wrzuce ) i nie ma znaczenia czy uzyjesz sekwencji czy nie fizyki nie oszukasz te silniki nie byly projektowane do gazu ...... jak chcesz gaz to najpierw przygotuj pod to ten silnik odpowiednio ...........

I mam prosbe dla wszystkich uzytkownikow LPG w silnikach celic .. jak je bedziecie sprzedawac prosze nie piszcie ze silnik w dobrym stanie bo to klamstwo ...........

Admin prosze zamknac temat .. a ja postaram sie umiscic w dziale techniczne fotki silnikow po zagazowaniu ..........chcecie wrzucajcie LPG ale badzcie swiadomi co robicie ......

Jeszcze zeby nie bylo ze nie wiem o czym mowie ... ktos powie ze toyota przewiduje opcje LPG dla silnikow tak ... ale z czym sie to wiaze ..... :

http://www.autoweb.com.au/cms/A_55477/t ... ticle.html

The LPG-compatible 3.0-litre Quad Cam V6 engines for Camry and Avalon have special factory fitted valves and valve seats.
The dual-fuel system has petrol start for smooth starting.The change from petrol to LPG will occur after the RPM and temperature exceed a preset value.

The change from LPG to petrol can be made with the engine running above 2000 rpm. A switch on the dashboard controls fuel selection.

Przetlumacze w skrocie zeby byla jasnosc.... LPG w silnnikach toyoty tylko i wylacznie po adaptacji silnika czyli jak pisze wyzej specjalne do tego przystosowane zawory i ich gniazda