Witam serdecznie,
od jakiegoś czasu zbieram się na zmiane autka i postanowiłem wrócić do japończyka...
W tej chwili biorę pod uwagę Toyotę Celice V albo Hondę Civic (ale oczywiście nie pytam tu o Civic'a ani nie chcę porównania - bo takowe chyba nie istnieje )
Znalazłem na allegro taką propozycję:
http://www.allegro.pl/item120404949_toy ... iocha.html
cena zachęcająca, tylko boję sie że cena może być odbiciem stanu tego egzemplarza
Czego się spodziewać po Celicy z takim przebiegiem? Na co zwrócić szczególną uwagę?
Nio i oczywiście jak się sprawują te modele, bo od kiedy przesiadłem się na niemca to zaniedbałem wiedzę na temat japończyków.
Zakup CELICA 2000 GT-i 16V
- Prezes
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 14-08-06, 23:15
Zakup CELICA 2000 GT-i 16V
KTK #69 & GDS
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Re: Zakup CELICA 2000 GT-i 16V
Prezes pisze:od jakiegoś czasu zbieram się na zmiane autka i postanowiłem wrócić do japończyka...
Nio i oczywiście jak się sprawują te modele, bo od kiedy przesiadłem się na niemca to zaniedbałem wiedzę na temat japończyków.
co tak skaczesz z kwiatka na kwiatek
[center]JEDZIEMY[/center]
- Prezes
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 14-08-06, 23:15
Nie skaczę. 4 lata temu przeskoczyłem z Toyoty Starlet na Opla Kadetta i mimo że z Kadziem mam większość miłych wspomnień to jednak gdzieś w zakarmarkach umysłu jest żal że nie kupiłem wtedy tak jak chciałem Corolli...
Teraz nadchodzi czas zmiany autka i chcę nadrobić "stracony" czas , więc na 99% tym razem kupuję japończyka, bo od zawsze byłem ich zwolennikiem a Opel to był czysty miły przypadek.
Zresztą Starletkę sprzedałem też tylko i wyłącznie dlatego że trafił się bardzo dobry kupiec, bo miałem juz w związku z nią dłuższe plany (niestety biedaczka zaczęła podupadać na zdrowiu a o części blacharskie było dosyć ciężko)
Teraz nadchodzi czas zmiany autka i chcę nadrobić "stracony" czas , więc na 99% tym razem kupuję japończyka, bo od zawsze byłem ich zwolennikiem a Opel to był czysty miły przypadek.
Zresztą Starletkę sprzedałem też tylko i wyłącznie dlatego że trafił się bardzo dobry kupiec, bo miałem juz w związku z nią dłuższe plany (niestety biedaczka zaczęła podupadać na zdrowiu a o części blacharskie było dosyć ciężko)
KTK #69 & GDS
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
http://www.allegro.pl/item120404949_toy ... iocha.html
opis ładny, tylko coś tu nie tak. Ot tak sobie 2tysie w prezencie
To nie opel kadett (sorki, nie pije do Ciebie), żeby tak oddawać....
opis ładny, tylko coś tu nie tak. Ot tak sobie 2tysie w prezencie
To nie opel kadett (sorki, nie pije do Ciebie), żeby tak oddawać....
[center]JEDZIEMY[/center]
- Prezes
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 14-08-06, 23:15
KRYSO pisze:http://www.allegro.pl/item120404949_toyota_celica_2000_gt_i_16v_94r_taniocha.html
opis ładny, tylko coś tu nie tak. Ot tak sobie 2tysie w prezencie
To nie opel kadett (sorki, nie pije do Ciebie), żeby tak oddawać....
Wiem, bo swojego Kadzia też bym tak nie oddał
Dostałem trochę więcej fotek tego autka i z tego co widzę to na pewno jest trochę zapuszczone wewnątrz. Reszta wyjdzie przy osobistych oględzinach i w przyszłości.....
Miałem ostatnio okazję kupić na przetargu-auta sprawdzone przez rzeczoznawców- Celice'93 1.6 ale się spóźniłem i poszła (za 5000 tyś. !!!)
Nie zmienia to faktu że Celica'94 2.0 Gt-i za 8000 to bardzo dobra promocja albo niezły wkręt.... Nie wiem dlaczego się pozbywa (prawdy mogę się nigdy nie dowiedzieć) ale albo mu nie zależy na kasie albo coś to autko trapi. Dlatego pytam na co szczególnie w tym modelu zwracać uwagę.
KTK #69 & GDS
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Prezes pisze:
Miałem ostatnio okazję kupić na przetargu-auta sprawdzone przez rzeczoznawców- Celice'93 1.6 ale się spóźniłem i poszła (za 5000 tyś. !!!)
nie wiem, czy porównanie Celiny 1.6 i 2.0 jest wogóle na miejscu, tzn. moja żona tak próbowała mi argumentować moje przepłacenie za 2.0 - przeglądając allegro, ale sie nie dałem i nie zmienię zdania
[center]JEDZIEMY[/center]
- Prezes
- Nowy użytkownik
- Posty: 10
- Rejestracja: 14-08-06, 23:15
Ja ich nawet nie próbuję porównywać, nio chyba że pod względem wyglądu , co nie zmienia faktu że 1.6 za tą cenę było warto brać....
[ Dodano: 15-08-06, 11:59 ]
jak tak czytam forum to coraz więcej mam obaw co do takiej promocyjnej ceny. co by na przykład nie brał litra oleju na 500 km, itp.
[ Dodano: 15-08-06, 22:08 ]
byłem, oglądałem i szukam dalej
lekkie poprawki lakiernicze i kosmetyczne to: malowanie całości, wyrównanie szpachli, mocowania zderzaczka, itp....
A teraz pytanie następne: czy to jest wersja amerykańska? jakie są różnice? pytam przede wszystkim ze względu na miejsce na tylnią (i przednią) tablicę rejestracyjną
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1466286
[ Dodano: 15-08-06, 11:59 ]
jak tak czytam forum to coraz więcej mam obaw co do takiej promocyjnej ceny. co by na przykład nie brał litra oleju na 500 km, itp.
[ Dodano: 15-08-06, 22:08 ]
byłem, oglądałem i szukam dalej
lekkie poprawki lakiernicze i kosmetyczne to: malowanie całości, wyrównanie szpachli, mocowania zderzaczka, itp....
A teraz pytanie następne: czy to jest wersja amerykańska? jakie są różnice? pytam przede wszystkim ze względu na miejsce na tylnią (i przednią) tablicę rejestracyjną
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1466286
KTK #69 & GDS
-
- Użytkownik
- Posty: 178
- Rejestracja: 19-05-05, 12:36
Misza pisze:To nie jest wersja amerykanska poniewaz w tej wersji montowano silniki 2.2 i koni chyba 136 a z tego co widze to ten ma 2.0 i 156;] , a co do tablicy to Ci nic nie moge powqiedziec bo nie wiem.
Nie tylko 2.2 bo i 1.6 a nawet 2.0 tez sie trafialy. Prawdziwa wersja na rynek USA ma inna konstrukcje tylu jest coupe 2 drzwiowe a nie lioftback 3 drzwiowy.