Help !!!
- turman
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 29-12-03, 10:37
Help !!!
Mam ogromną prośbę do klubowiczów z Warszawy.Potrzebuję pilnie przewieźć na lawecie Celice z 80 roku którą mam zamiar kupić na części.Celinka jest do przewiezienia z okolic Wawy do Łodzi.Sęk w tym,że transportowcy z Łodzi i okolic chcą zedrzeć ze mnie skórę albo zbywaja mnie i sprawa się przeciąga.Znacie może kogoś w Wawie lub okolicy kto transportuje wózki na lawecie (ew.autolawecie) i ma w miare normalne ceny??
Z góry piękne dzięki za info.
Z góry piękne dzięki za info.
- turman
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 29-12-03, 10:37
Jest to Celica 2 generacji z 1980 roku w wersji ST prawdopodobnie z silnikiem 2T-B.Prawdopodobnie bo gość który ją sprzedaje nie podał mi nic więcej.Jadę po nią w tym tygodniu.Biorę ją w całości na części bo mam juz 2 Celinki 2 generacji a części jak na lekarstwo
Wygląda ten model tak:
Fotki oczywiście przykładowe ale wózek taki sam.Mam identyczną w tym ślicznym brązowym kolorze oraz drugą ale w wersji Liftback też brązową z silnikiem 18R o poj 2000
Wersja Liftback wygląda tak:
Wygląda ten model tak:
Fotki oczywiście przykładowe ale wózek taki sam.Mam identyczną w tym ślicznym brązowym kolorze oraz drugą ale w wersji Liftback też brązową z silnikiem 18R o poj 2000
Wersja Liftback wygląda tak:
-
- Użytkownik
- Posty: 2678
- Rejestracja: 26-12-03, 16:14
sliczna. szczegolnie ta brazowa
te swiatelka z przodu...
jesli ten liftback z przodka wyglada podobnie to jest chyba jeszcze ladniejszy
te swiatelka z przodu...
jesli ten liftback z przodka wyglada podobnie to jest chyba jeszcze ladniejszy
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
- turman
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 29-12-03, 10:37
I już po sprawie Dzisiaj w nocy przywiozłem Celkę z Otwocka do siebie.Niedługo rodzina mnie za drzwi wystawi bo mam niezłego hopla na punkcie Celinek 2 generacji (3 wózki na podwórku ).Wózek jest w stanie takim,że nadaje się faktycznie tylko na części.Trochę blach jest do odzysku tj.pokrywy bagażnika i komory silnika.No i kupa innych części.Ale generalnie sama buda chyba przywita się kiedyś z palnikiem
Dzięki serdeczne za pomoc.
Jak pomyślę ile teraz mnie to będzie kosztowało pracy i kasy to mi ciary chodzą
Ale mam nadzieję na niezły efekt końcowy
Dzięki serdeczne za pomoc.
Jak pomyślę ile teraz mnie to będzie kosztowało pracy i kasy to mi ciary chodzą
Ale mam nadzieję na niezły efekt końcowy
- agaXX
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: 29-12-03, 08:41
hehe turman wiesz ta druga fotka to chyba supra MKI
niemam pewnosci tylko bo przodu niewidze ale tu masz fajne fotki .
autka sa mniam mniam
http://www.lt-1registry.com/supra/mk1pics.html
niemam pewnosci tylko bo przodu niewidze ale tu masz fajne fotki .
autka sa mniam mniam
http://www.lt-1registry.com/supra/mk1pics.html
oby asfalt był lśniący i gładki amen
wiceprezes klubu brak kasy:):):)
wiceprezes klubu brak kasy:):):)
- turman
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 29-12-03, 10:37
AgaXX nie jestem pewien
Celica 4# 2nd generation
Supra 4# 1st generation
The 4# was a completely new style but the engine, front chassis, front suspension
and drivetrain are the same as the previous generation.
The 1st generation Supra was based on the 2nd generation Celica.
The main differences are a 6 cylinder engine and a longer nose.
In Japan the Supra was known as the Celica XX.
The Supra is often considered the successor to the 2000GT coupe from the 1960s.
In 1980 the Celica and Supra had a minor facelift.
A squarer nose was used for square headlights.
The new and old noses cannot be swapped with each other.
http://ourworld.compuserve.com/homepages/stepho/celprod.htm#cel2pr
Celica 4# 2nd generation
Supra 4# 1st generation
The 4# was a completely new style but the engine, front chassis, front suspension
and drivetrain are the same as the previous generation.
The 1st generation Supra was based on the 2nd generation Celica.
The main differences are a 6 cylinder engine and a longer nose.
In Japan the Supra was known as the Celica XX.
The Supra is often considered the successor to the 2000GT coupe from the 1960s.
In 1980 the Celica and Supra had a minor facelift.
A squarer nose was used for square headlights.
The new and old noses cannot be swapped with each other.
http://ourworld.compuserve.com/homepages/stepho/celprod.htm#cel2pr