Rozczarowanie ;(

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1055
Rejestracja: 23-09-05, 22:18

Postautor: DZIK » 02-10-06, 15:31

TomPoz pisze:To już było na forum ale:
- Celica VI GT - silnik wolnossący 2.0, 175 hp, 186 Nm, masa ~1250 kg
- Fiat Uno - silnik turbo 1.3, 105 hp, 150 Nm, masa ~850 kg

Kto wygrał?



boje sie odpowiedziec ale tak cicho cicho... Celinka?
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 02-10-06, 16:19

Uno o trzy długości. :cry:

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 02-10-06, 16:52

no, na tym uno to sie mozna srogo przewieźć, ale przecie to szrot.
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Bart!
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 181
Rejestracja: 03-04-06, 07:40

Postautor: Bart! » 02-10-06, 17:19

DZIK pisze:no w tym golfie 112 koni bo to 8zaworoy silnik.....


mialem wczesniej Audi 80 GTE, 112KM, 960kg objezdzalem nim vectry, astry gsi 150KM, honde del sol i wiele innych juz nie moiwac o ciezszych furach jak omega itp. nawet raz startowalem z VI GT i mimo ze sadzilem ze przegralem okazalo sie ze czas mialem lepszy


po piersze stosunek mocy do masy
po drugie krotka skrzynia biegow

Awatar użytkownika
marcin32a
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 531
Rejestracja: 12-03-06, 21:15

Postautor: marcin32a » 02-10-06, 17:39

uno było podkręcone, lub niedocenione NA TO OBSTAWIAM ;)


najmocniejsze turbo jakie było w uno
Turbo i.e. 146 A2.000 1301 105/5750 147/3200 8,5do setki

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 02-10-06, 18:08

Marcin nie wziąłeś pod uwage, że sam TomPoz sporo waży, poza tym nikt nie bierze poważnie UNO na światłach, no i stało się.

kowalolsztyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 30
Rejestracja: 10-10-05, 16:16

Postautor: kowalolsztyn » 02-10-06, 18:16

[quote="marcin32a"]E widzę że kolega kowalolsztyn się uparł aby mu przyznać racje że nie da się tyle wyciągnąć 250kg
Myślę że najdzie się taki samochód z którego się da. :-D :-D :-D

wiem ze sie znajdzie np taki ktory wazy 1800kg
ale mi chodzi taki ktory wazy np do 1300kg

ale ja sie nie upieram :wink:

w streetach duza wage odgrywa masa i skrzynia samochodu,a niestety w celice ani tego ani tego

Awatar użytkownika
ja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 08-04-04, 16:07

Postautor: ja » 02-10-06, 20:25

warp9 pisze:
ja pisze:choć muszę przyznać, że mnie jeszcze żaden cywilny nie objechał. pewnie źle szukałem..

Co masz na mysli ? 8)


umówmy się, że GTS nie jest do końca cywilny..
Z STI też przegrałem i z prosiakiem też, ale mówię o golfach i takich tam wynalazkach..
Ja to ja, więc jako ja chcę być znany

Awatar użytkownika
Norbi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 238
Rejestracja: 11-06-04, 17:28

Postautor: Norbi » 02-10-06, 21:15

ja mam 225Nm 170 koni 2.5l V6 1500 wagi i ledwo dawałem celince VI GTI ale dałem rade oprócz jednej żółtej klaudiusza do dzisiaj się zastanawiam jak on to zrobił.

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 02-10-06, 22:07

Norbi pisze:ja mam 225Nm 170 koni 2.5l V6 1500 wagi i ledwo dawałem celince VI GTI ale dałem rade oprócz jednej żółtej klaudiusza do dzisiaj się zastanawiam jak on to zrobił.

TomPoz pisze:- Celica VI GT - silnik wolnossący 2.0, 175 hp, 186 Nm, masa ~1250 kg

VI GT powinna Cie objezdzac bez problemu, to tylko widocznie kwestia gorszej wkladki miesnej, ze dales rade. Klaudiusz zrobil normalna robote :)

ja pisze:umówmy się, że GTS nie jest do końca cywilny..

Poczulem sie wyjatkowo :-D
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !
Lancer Evo VIII

Awatar użytkownika
Unoxxx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 30-06-06, 12:58

Postautor: Unoxxx » 03-10-06, 19:10

najmocniejsze turbo jakie było w uno
Turbo i.e. 146 A2.000 1301 105/5750 147/3200 8,5do setki[/quote]
a poszukaj czegos o silniku 146A8.046
też montowany w uno i troszke mocniejszy.
mam uno turbo (takie słabsze-99KM) i na seryjnym setupie celinka (156KM) nie jest lepsza.
na prowadzenie też nie narzekam. UT to nie jest szrot

Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1055
Rejestracja: 23-09-05, 22:18

Postautor: DZIK » 03-10-06, 23:32

masa masa i jeszcze raz masa......
Bylo:

AT180

ST202

ST205

ST185 Carlos

Awatar użytkownika
przemo_z
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: 24-11-05, 16:51

Postautor: przemo_z » 04-10-06, 08:12

W GTczwórkach do masy zwykłych GT dochodza graty odpowiedzialne za 4wd.
Auto wg producenta waży 1490 kg. Mój egzemplarz na większych i cięższych niż seria kołach deklaruje się masą 1435 kg /+- 1 kg - waga towarowa/.
Ale za to zyskujemy ok. 0,5 s na stercie, bo zamiast mielić w miejscu Celica bez zbędnego pisku opon katapultuje się do przodu.
Wspomnienie > Celica ST185 turbo 4wd >> 212 KM @ 345,8 NM >> więcej na http://www.toyotaclub.hg.pl/osobie-celica-gt4.htm

MooJL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 70
Rejestracja: 27-07-05, 21:10

Postautor: MooJL » 17-10-06, 16:14

Ja mama VI GT i na 3 proby 2 razy mnie objechal civic 1.6 po lekkim tuningu cos kolo 140KM. Raz wygralem ale to ledwo ledwo i na 3 biegu dopiero zaczolem odchodzic.
Waga robi swoje , Celica swoja sylwetką wygloda na wiecej niz potrafi.
Made in Japan

Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1055
Rejestracja: 23-09-05, 22:18

Postautor: DZIK » 17-10-06, 18:00

MooJL pisze:Ja mama VI GT i na 3 proby 2 razy mnie objechal civic 1.6 po lekkim tuningu cos kolo 140KM. Raz wygralem ale to ledwo ledwo i na 3 biegu dopiero zaczolem odchodzic.
Waga robi swoje , Celica swoja sylwetką wygloda na wiecej niz potrafi.


Obawiam sie ze masz racje! civic wazy mniej niz 1000kg.
Bylo:

AT180

ST202

ST205

ST185 Carlos