Jak długo jeździcie celicą?

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
Awatar użytkownika
Jakub
Założyciel
Założyciel
Posty: 1175
Rejestracja: 20-12-03, 20:28

Postautor: Jakub » 12-07-04, 22:25

Robert pisze:
TomPoz pisze:...AT200, ST200 ...

AT20x to chyba jest oznaczenie 1.8
--
r

Tak ja mam AT200L :-)

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 13-07-04, 00:32

Jakub pisze:
Robert pisze:
TomPoz pisze:...AT200, ST200 ...

AT20x to chyba jest oznaczenie 1.8
--
r

Tak ja mam AT200L :-)


OK, sprawdziłem na moto-czesci.pl - moja STL2 to odmiana ST202, jak najbardziej dwulitrowa (nie wiem tylko czy to jest silnik DOHC-2 czy 3?). Co nie zmienia faktu, że wahacze są takie same jak do AT200. Robert, Jakub - jakieś pomysły co do numerów tańszych zamienników? Czas najwyższy bo dziś jak wracałem do domu głośniejsze było moje zawieszenie niż silnik i CD razem wzięte :wink:
Przy okazji - może jakieś namiary na zaufany i w miarę szybki warsztat w Warszawie, któremu mógłbym powierzyć moją C?

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 14-07-04, 18:50

Porażka z zawieszeniem - brak zamienników :evil: . Obecne wahacze idą do regeneracji - będzie cztery razy taniej.

Jakieś pomysły ile da się jeździć z tak "zmodernizowanymi" wahaczami?

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 14-07-04, 18:51

no cóz ja jezdze 4 lata wymienione ( przerobione ) prawie wszystko, dwa wybuchy silnika , trzy skrzynie biegów, jeden wybuch podtlenku!! trzy sprzęgła, drązki z tyłu i dużo dupereli!!
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Sisqo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 162
Rejestracja: 14-01-04, 19:35

Postautor: Sisqo » 14-07-04, 20:36

TomPoz napisał:
Porażka z zawieszeniem - brak zamienników . Obecne wahacze idą do regeneracji - będzie cztery razy taniej.

Jakieś pomysły ile da się jeździć z tak "zmodernizowanymi" wahaczami?


Witam. Czy regeneracja o której mówisz będzie może polegała na wtłoczeniu nowej tulei met-gum (nieorginalnego zamiennika) do wahacza ?
Jeżeli tak, to jest duże ryzyko, że tak zregenerowany wahacz nie wytrzyma nawet paru dni, przynajmniej taką informację uzyskałem od dwóch niezależnych mechaników ponieważ tuleja przednia przedniego wahacza nie ma płaszcza metalowego i dlatego trudno jest ją wtłoczyć do wahacza tak, żeby się po pewnym czasie nie zaczęła ślizgać. Ja w swojej V-tce będę zmuszony właśnie tak zrobić i może da to jakiś efekt, bo orginalny wahacz w Toyocie kosztuje coś koło 765 PLN/szt :(

Jeżeli ktoś już próbował czegoś podobnego to niech się podzieli doświadczeniami.
Dzięki i pozdrawiam
Celica STi

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 14-07-04, 20:45

Sisqo pisze:Witam. Czy regeneracja o której mówisz będzie może polegała na wtłoczeniu nowej tulei met-gum (nieorginalnego zamiennika) do wahacza ?
Jeżeli tak, to jest duże ryzyko, że tak zregenerowany wahacz nie wytrzyma nawet paru dni, przynajmniej taką informację uzyskałem od dwóch niezależnych mechaników ponieważ tuleja przednia przedniego wahacza nie ma płaszcza metalowego i dlatego trudno jest ją wtłoczyć do wahacza tak, żeby się po pewnym czasie nie zaczęła ślizgać. Ja w swojej V-tce będę zmuszony właśnie tak zrobić i może da to jakiś efekt, bo orginalny wahacz w Toyocie kosztuje coś koło 765 PLN/szt :(

Jeżeli ktoś już próbował czegoś podobnego to niech się podzieli doświadczeniami.
Dzięki i pozdrawiam


Szczerze - nie mam pojęcia na czym będzie polegała regeneracja, jestem kompletny lajkonik w tym temacie :eek: . Jedno co wiem - nowe oryginały kosztowałyby mnie 2,5-3 tysie, a regeneracja dużo, dużo taniej.

Wrzuciłem ten temat na "Techniczne" - może ktoś będzie wiedział coś więcej.

Sisqo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 162
Rejestracja: 14-01-04, 19:35

Postautor: Sisqo » 14-07-04, 20:57

Szczerze - nie mam pojęcia na czym będzie polegała regeneracja, jestem kompletny lajkonik w tym temacie . Jedno co wiem - nowe oryginały kosztowałyby mnie 2,5-3 tysie, a regeneracja dużo, dużo taniej.

Wrzuciłem ten temat na "Techniczne" - może ktoś będzie wiedział coś więcej.


Heh, odpowiedziałem tu i w "Techniczne", tam chyba szybciej się wątek rozwinie, bo też bardzo mnie temat męczy.
PZDR
Celica STi

sebastian
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 17-07-04, 20:38

Postautor: sebastian » 31-08-04, 21:58

kupilem swoja nowa w 1991 w usa

Adam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2678
Rejestracja: 26-12-03, 16:14

Postautor: Adam » 31-08-04, 22:45

sebastian pisze:kupilem swoja nowa w 1991 w usa

gratulacje!!! jak na razie jestes jedyny z takim wynikiem :) jesli jeszcze nadal nia jezdzisz
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.netwww.24druk.net