Warsztaty gdzie się znają i dbają o Celinki

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Warsztaty gdzie się znają i dbają o Celinki

Postautor: TomPoz » 12-07-04, 16:54

Ponieważ muszę zrobić w mojej Celi kilka rzeczy, a mechanicy którzy ją do tej pory oglądali nie bardzo mieli pojęcie co i jak :? - poszukuję namiarów na rozsądne warsztaty w stolicy. Wszelkie wasze pozytywne doświadczenia będą mile widziane :-D

Awatar użytkownika
Krystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 172
Rejestracja: 29-03-04, 21:12

Postautor: Krystek » 13-07-04, 08:23

Japan Auto
Dereniowa 6 - sklep 644-77-80
Nowoursynowska 164 - warsztat 843-79-80
www.japanauto.waw.pl
Spytaj w sklepie czy mają część i w warsztacie czy mają pojęcie jak zrobić to co chcesz.
Ja jestem zadowolony, ale chłopaki mówili, że robią gzieś troszkę taniej.

Awatar użytkownika
Krystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 172
Rejestracja: 29-03-04, 21:12

Postautor: Krystek » 13-07-04, 08:25

....a coż Ty masz na tej masce???!

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 13-07-04, 12:09

Krystek pisze:....a coż Ty masz na tej masce???!


Ściemę :wink: - maska z włókna węglowego to coś na co może kiedyś się skuszę. Obecnie jeżdżę standardową 6-ką, bez bajerów.

Awatar użytkownika
Krystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 172
Rejestracja: 29-03-04, 21:12

Postautor: Krystek » 13-07-04, 12:21

"bez bajerów" i tak trzymać! :handshake:

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 14-07-04, 18:28

Krystek pisze:"bez bajerów" i tak trzymać! :handshake:


A dlaczego????

Awatar użytkownika
Krystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 172
Rejestracja: 29-03-04, 21:12

Postautor: Krystek » 15-07-04, 12:32

a jakoś nie lubię jak auto wygląda jak choinka a w 90 % tuningu optycznego tak to wygląda (dla mnie oczywiście). Ja wolę delikatne podkreslenie tego że auto jest sportowe ale wynikające wyłącznie z poprawy właściwości jezdnych itd. Np obniżone zawieszenie, "skrzela" ale tylko w wypadku kiedy te modyfikacje czemuś służą. A moim zdaniem bardzo często niczemu niesłużą, bo nikt nie jeździ po torze, czy w rajdzie tylko po ulicy.
Dla mnie np przerabianie celiki na suprę jest delikatnie mówiąc nieraclonalne - lepiej odrazu kupić suprę. Koszt będzie podobny i nie martwisz się o to czy silnik się zmieści, czy skrzynia pasuje do silnika, czy napęd ma byc tylko na tył czy 4wd (tak jak w przypadku kol. górala)

Pewnie teraz większośc forumowiczów na mnie "naskoczy", ale to moje zdanie a o gustach się nie dyskutuje ;)

Co do Twojego samochodu mi sie podoba, bo łapie się w tych 10 % :D i nie jest zrobiony festyniarsko

Adam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2678
Rejestracja: 26-12-03, 16:14

Postautor: Adam » 15-07-04, 13:24

Krystek pisze:... celiki na suprę .... Koszt będzie podobny...

:eek: :?
8)
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.netwww.24druk.net

Awatar użytkownika
Krystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 172
Rejestracja: 29-03-04, 21:12

Postautor: Krystek » 15-07-04, 13:56

Adam pisze:
Krystek pisze:... celiki na suprę .... Koszt będzie podobny...

:eek: :?
8)


a nie będzie? no może trochę przesadziłem, ale przy zaawansowanej przeróbce a raczej wymiane wielu części mechanicznych moim zdaniem lepiej chyba zdac się na inżynierów Toyoty i kupić suprę niż potem bulić za części które się zniszczą bo nie będą przystosowane do większych obciążeń.
Ale podkreślam to tylko moje zdanie.

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 15-07-04, 14:04

Krystek pisze:
Adam pisze:
Krystek pisze:... celiki na suprę .... Koszt będzie podobny...

:eek: :?
8)


a nie będzie? no może trochę przesadziłem...

Nawet nie wiesz jak bardzo :-D
Praktycznie do takiej przeróbki trzeba mieć Suprę na części, do tego dolicz robotę, dodatkowe części... i już masz dwukrotność Supry.
--
r

Awatar użytkownika
Krystek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 172
Rejestracja: 29-03-04, 21:12

Postautor: Krystek » 15-07-04, 14:32

....co tylko potwierdza irracjonalność przeróbki.

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 27-07-04, 16:12

Może wyjasnię:

- Przerabianie Celici by wyglądał jak Supra (lub ją udawała) uważam za poroniony pomysł. Poza tym zdecydowanie bardziej podoba mi sie Celica mk VI niż Supra mk. 4.

- Natomiast swap do GT4 silnika TT od Supry uważam za pomysł super, ale tylko w wymiarze teoretycznym. I wyliczanie czy to się opłaca uważam za bezsensowne. Nie sądzę aby mnie kiedykolwiek stac było na taką zabawę. Pominę wiedzę polskich warsztatów - kto by miła to w Polsce zrobić?!?!?!

- A wróciwszy do kosztów - jakikolwiek tunning jest z założenia irracjonalny, ale robi się go nie po to by zastanawiać się czy to się opłaca czy nie!

Tak mnie się wydaje...