Warsztaty gdzie się znają i dbają o Celinki
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
Warsztaty gdzie się znają i dbają o Celinki
Ponieważ muszę zrobić w mojej Celi kilka rzeczy, a mechanicy którzy ją do tej pory oglądali nie bardzo mieli pojęcie co i jak - poszukuję namiarów na rozsądne warsztaty w stolicy. Wszelkie wasze pozytywne doświadczenia będą mile widziane
- Krystek
- Użytkownik
- Posty: 172
- Rejestracja: 29-03-04, 21:12
Japan Auto
Dereniowa 6 - sklep 644-77-80
Nowoursynowska 164 - warsztat 843-79-80
www.japanauto.waw.pl
Spytaj w sklepie czy mają część i w warsztacie czy mają pojęcie jak zrobić to co chcesz.
Ja jestem zadowolony, ale chłopaki mówili, że robią gzieś troszkę taniej.
Dereniowa 6 - sklep 644-77-80
Nowoursynowska 164 - warsztat 843-79-80
www.japanauto.waw.pl
Spytaj w sklepie czy mają część i w warsztacie czy mają pojęcie jak zrobić to co chcesz.
Ja jestem zadowolony, ale chłopaki mówili, że robią gzieś troszkę taniej.
- Krystek
- Użytkownik
- Posty: 172
- Rejestracja: 29-03-04, 21:12
a jakoś nie lubię jak auto wygląda jak choinka a w 90 % tuningu optycznego tak to wygląda (dla mnie oczywiście). Ja wolę delikatne podkreslenie tego że auto jest sportowe ale wynikające wyłącznie z poprawy właściwości jezdnych itd. Np obniżone zawieszenie, "skrzela" ale tylko w wypadku kiedy te modyfikacje czemuś służą. A moim zdaniem bardzo często niczemu niesłużą, bo nikt nie jeździ po torze, czy w rajdzie tylko po ulicy.
Dla mnie np przerabianie celiki na suprę jest delikatnie mówiąc nieraclonalne - lepiej odrazu kupić suprę. Koszt będzie podobny i nie martwisz się o to czy silnik się zmieści, czy skrzynia pasuje do silnika, czy napęd ma byc tylko na tył czy 4wd (tak jak w przypadku kol. górala)
Pewnie teraz większośc forumowiczów na mnie "naskoczy", ale to moje zdanie a o gustach się nie dyskutuje
Co do Twojego samochodu mi sie podoba, bo łapie się w tych 10 % i nie jest zrobiony festyniarsko
Dla mnie np przerabianie celiki na suprę jest delikatnie mówiąc nieraclonalne - lepiej odrazu kupić suprę. Koszt będzie podobny i nie martwisz się o to czy silnik się zmieści, czy skrzynia pasuje do silnika, czy napęd ma byc tylko na tył czy 4wd (tak jak w przypadku kol. górala)
Pewnie teraz większośc forumowiczów na mnie "naskoczy", ale to moje zdanie a o gustach się nie dyskutuje
Co do Twojego samochodu mi sie podoba, bo łapie się w tych 10 % i nie jest zrobiony festyniarsko
-
- Użytkownik
- Posty: 2678
- Rejestracja: 26-12-03, 16:14
Krystek pisze:... celiki na suprę .... Koszt będzie podobny...
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.net — www.24druk.net
- Krystek
- Użytkownik
- Posty: 172
- Rejestracja: 29-03-04, 21:12
Adam pisze:Krystek pisze:... celiki na suprę .... Koszt będzie podobny...
a nie będzie? no może trochę przesadziłem, ale przy zaawansowanej przeróbce a raczej wymiane wielu części mechanicznych moim zdaniem lepiej chyba zdac się na inżynierów Toyoty i kupić suprę niż potem bulić za części które się zniszczą bo nie będą przystosowane do większych obciążeń.
Ale podkreślam to tylko moje zdanie.
- Robert
- Site Admin
- Posty: 8003
- Rejestracja: 19-12-03, 23:41
- Sawa
- Użytkownik
- Posty: 2997
- Rejestracja: 05-01-04, 08:38
Może wyjasnię:
- Przerabianie Celici by wyglądał jak Supra (lub ją udawała) uważam za poroniony pomysł. Poza tym zdecydowanie bardziej podoba mi sie Celica mk VI niż Supra mk. 4.
- Natomiast swap do GT4 silnika TT od Supry uważam za pomysł super, ale tylko w wymiarze teoretycznym. I wyliczanie czy to się opłaca uważam za bezsensowne. Nie sądzę aby mnie kiedykolwiek stac było na taką zabawę. Pominę wiedzę polskich warsztatów - kto by miła to w Polsce zrobić?!?!?!
- A wróciwszy do kosztów - jakikolwiek tunning jest z założenia irracjonalny, ale robi się go nie po to by zastanawiać się czy to się opłaca czy nie!
Tak mnie się wydaje...
- Przerabianie Celici by wyglądał jak Supra (lub ją udawała) uważam za poroniony pomysł. Poza tym zdecydowanie bardziej podoba mi sie Celica mk VI niż Supra mk. 4.
- Natomiast swap do GT4 silnika TT od Supry uważam za pomysł super, ale tylko w wymiarze teoretycznym. I wyliczanie czy to się opłaca uważam za bezsensowne. Nie sądzę aby mnie kiedykolwiek stac było na taką zabawę. Pominę wiedzę polskich warsztatów - kto by miła to w Polsce zrobić?!?!?!
- A wróciwszy do kosztów - jakikolwiek tunning jest z założenia irracjonalny, ale robi się go nie po to by zastanawiać się czy to się opłaca czy nie!
Tak mnie się wydaje...