Zasady korzystania z Forum CELICA-CLUB

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
Awatar użytkownika
Jakub
Założyciel
Założyciel
Posty: 1175
Rejestracja: 20-12-03, 20:28

Zasady korzystania z Forum CELICA-CLUB

Postautor: Jakub » 11-08-07, 13:19

1. Przed zadaniem pytania należy sprawdzić w archiwum czy temat nie był juz poruszany. Służy do tego opcja SZUKAJ.
2. Posiadać jedno i tylko jedno konto użytkownika.
3. Pisać na forum zgodnie z zasadami polskiej pisowni (ortografia i interpunkcja), podstawowej kultury (bluzgać można gdzie indziej) oraz obowiązującymi w Internecie (zakaz używania WIELKICH LITER i wykrzykników).
4. Tworząc nowy wątek, zatytułować go w sposób zrozumiały i dający pojęcie o zawartości (Nie zadajemy pytań "Mam problem" "Czy wiecie ?" itd.).
5. Każdy nowy wątek musi być wpisywany w odpowiednim do tego dziale.
6. Pisać w stanie umożliwiającym kontrolowanie tego co się pisze (piłeś...? Nie pisz).
7. Załatwiać prywatną korespondencję za pomocą systemu wiadomości prywatnych (PW)
8. Powstrzymać się przed dopisywaniem do wątków informacji nic do nich nie wnoszących.
9. Nie wyciągać tematów sprzed miesięcy tylko po to, aby dodać jedną kompletnie niezwiązaną z tematem uwagę.
10. Witamy się tylko i wyłącznie w wyznaczonym wątku.
11. Obrazek dodany w podpisie nie może być większych rozmiarów niż 100x500 pikseli (wysokość x szerokość)
12. Zakaz reklamowania, promowania klubów, instytucji, stowarzyszeń, firm bez zgody zarządu Celica-Club Poland.
13.Administrator i moderatorzy mają prawo przenosić na forum off-topic albo usuwać każdy post lub temat uznany przez nich za bezsensowny, bzdurny lub niezgodny z zasadami forum. Jeśli administrator lub moderator nie cofnie swojej decyzji po prywatnej wiadomości od autora takiego postu/ tematu, sprawa jest zamknięta i nie podlega dalszym dyskusjom.
14. Za nieprzestrzeganie powyższych zasad moderatorzy będą karać użytkowników ostrzeżeniami, czasowym zakazem pisania lub banem- wg własnego uznania.
15. Użytkownik po otrzymaniu 3 ostrzeżeń zostaje pozbawiony możliwości pisania na forum, natomiast po uzyskaniu 6-ciu ostrzeżeń zostaje pozbawiony możliwości wejścia na forum.
16. Ostrzeżenie można stracić nie wcześniej niż po upływie 2 miesięcy na wniosek delikwenta po uzyskaniu akceptacji osoby która ostrzeżenie wystawiła.
17. Odwołania od ostrzeżeń danych przez moderatora kierujemy do administratora. Decyzja Administratora jest ostateczna.
18. Zgodnie z decyzją Klubowiczy podjętą na II Zlocie Urodzinowym, wszelkie spotkania/spoty/zloty itp organizowane poprzez forum Celica-Club Poland mogą być inicjowane wyłącznie przez Członków Klubu lub pod ich bezpośrednia opieką. Jeżeli chcesz być/jesteś organizatorem/współorganizatorem i chcesz zaprosić poprzez to forum Członków Celica-Clubu i/lub miłośników Celic, skontaktuj się z Zarządem.
19. Regulamin może ulec zmianie jeżeli zajdzie taka konieczność.
Ostatnio zmieniony 01-01-70, 01:00 przez Jakub, łącznie zmieniany 4 razy.