Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech

Awatar użytkownika
marcin32a
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 531
Rejestracja: 12-03-06, 21:15

Postautor: marcin32a » 25-06-10, 12:37

właśnie te co ty ;)
wkładka K&N,
tłumik, zamiast katalizatora
powiększenie kolektora dolotowego
dodatkowy wlot do filtra powietrza

+12 KM +10 NM

na twoim miejscu temat katalizatora bym zostawił na koniec bo może niewarto ruszać

http://www.celica-club.org.pl/viewtopic.php?t=3429&postdays=0&postorder=asc&start=180

to było w celice na silniku przedliftowym o przebiegu 300 000 teraz, mam nowy silnik i wszystko poliftowe (80 000km)i podobne osiągi

Awatar użytkownika
tiger1981
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 542
Rejestracja: 25-06-08, 21:36

Postautor: tiger1981 » 25-06-10, 18:21

marcin32a,
marcin32a pisze:wkładka K&N

i jakie zmiany po tym ?

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 25-06-10, 18:37

marcin32a pisze:+10 NM

Ile wyżej się przesunął?
JDM sucks

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 15-10-10, 13:14

Obrazek

Pierwszy wykres seria.
Drugi wykres po wycięciu kata, zmianie wydechu od kolektora i założeniu lekkiego koła zamachowego.

Awatar użytkownika
marcin32a
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 531
Rejestracja: 12-03-06, 21:15

Postautor: marcin32a » 15-10-10, 13:29

bardzo świetne wyniki

silnik przed liftem?

jakie jeszcze zmiany masz w tym silniku?

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 15-10-10, 13:30

Przed liftem. Tylko zmiany o których pisałem. Na pierwszym wykresie jest 100% seria.

Awatar użytkownika
Draxan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 926
Rejestracja: 23-04-09, 23:12

Postautor: Draxan » 15-10-10, 13:35

jestem ciakwe jaki wplyw na wynik mogla miec roznica temperatur, jesli niewielki to przyrosty naprawde spore :)

Awatar użytkownika
marcin32a
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 531
Rejestracja: 12-03-06, 21:15

Postautor: marcin32a » 15-10-10, 13:38

Draxan pisze:jestem ciakwe jaki wplyw na wynik mogla miec roznica temperatur, jesli niewielki to przyrosty naprawde spore :)


raczej niema wpływu różnica temperatur ;)

chyba każda hamownia ma czujnik temp. i ciśnienia na podstawie których wyniki są korygowane...

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 15-10-10, 13:43

Pytałem o różnicę w ciśnieniu atmosferycznym i temperaturze. Maksymalnie 0,5 konia i 1 nm.
Nie u niego robiłem samochód także nie miał powodu do kłamstwa.

Tym sposobem koleina legenda tego forum legła w gruzach.
"nie ruszajcie katalizatora" , "wydech musi być dokładnie policzony"

Pierdu pierdu 8)

Awatar użytkownika
ufo666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: 11-01-10, 11:51

Postautor: ufo666 » 15-10-10, 14:37

Obrazek

:roll:

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 06-07-11, 19:50

Jednak wstawię :
Obrazek
Może ktoś sobie poprawi tym humor :P

Awatar użytkownika
BASSI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3168
Rejestracja: 20-04-08, 00:34

Postautor: BASSI » 13-07-11, 23:02

To i ja może dorzucę swoje dosłowne " 3 " grosze :twisted:

Taka mała historia tego, co udało się zrobić z seryjnym 7A-FE ( 116KM/154NM seria )

1 wykres

7A-FE N/A

Trochę pogrzebany dolot, trochę wylot, w sumie nic szczególnego, po prostu zimne powietrze i zdrowy silnik :)

Obrazek

Efekt : 127KM, 158NM




2 wykres

7A-FZE czyli 7A-FE + Kompressor
STAGE 1 , doładowanie 0.25 bara

Obrazek

Efekt : 143KM, 181NM


3 wykres

7A-FZE
STAGE 2, doładowanie 0.5 bara

Obrazek

EFEKT : 181KM, 226NM

Na tym zakończymy opowieść o 7A-FE, więcej być może się da, tylko po co :twisted:

Awatar użytkownika
Comando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1679
Rejestracja: 30-11-09, 15:30

Postautor: Comando » 13-07-11, 23:06

Dobrze wiedzieć że nie tylko ja mam zrytą banię :P
JDM sucks

Awatar użytkownika
Eowin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1095
Rejestracja: 07-06-06, 02:05

Postautor: Eowin » 13-07-11, 23:16

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
CS

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 14-07-11, 06:50

Eowin, oj ładnie ładnie
Kute tłoki, CT20b i strojenie?

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 14-07-11, 06:53

jones pisze:Eowin, oj ładnie ładnie
Kute tłoki, CT20b i strojenie?

ogólnie silnik z st205

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 14-07-11, 07:14

Pawciu, aaa ja myślałem, że to, co teraz składane, ale nie zerknąłem na datę, że to kwiecień :D

Awatar użytkownika
Eowin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1095
Rejestracja: 07-06-06, 02:05

Postautor: Eowin » 14-07-11, 07:50

jones pisze:Pawciu, aaa ja myślałem, że to, co teraz składane, ale nie zerknąłem na datę, że to kwiecień :D


stare, po ostatnich modyfikacjach, jeszcze nie dotarty silnik
CS

Awatar użytkownika
jones
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1128
Rejestracja: 24-11-09, 21:45

Postautor: jones » 14-07-11, 08:19

Eowin, to ten silnik co mu kawałek tłoka się teleportował w niebyt?

Awatar użytkownika
Eowin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1095
Rejestracja: 07-06-06, 02:05

Postautor: Eowin » 14-07-11, 09:40

dokładnie :) silnik jest ten sam teraz, tłoki wymienione :)
CS