Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Showkemp pisze:To ja wrzucę dla porównania wykres swojego 3S-GTE, co prawda siedzi w MR2 a nie w Celice, ale przy pomiarze mocy na silniku nie powinno to robić różnicy.
Dwa pomiary, przy różnym doładowaniu.
Obrazek
Pozdrawiam,
Show
hehe gratki zmiazdzyles chyba cale forum MR2 lubia Cie jeszcze ?
WROCLOVE BRADA
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
-
- Użytkownik
- Posty: 496
- Rejestracja: 25-06-04, 21:03
A dziękuję, dziękuję za dobre słowa.
Widzę, że nie wszyscy zaglądają na inne fora.
To jest wykres z zeszłego roku, z czerwca.
Jak tylko śniegi stopnieją, pojawi się nowy wykres, bo przez zimę zaszło kilka zmian w silniku.
O ile mi wiadomo, jest to najmocniejsze cywilne 3SGTE w PL.
Ale wiem, że powstaje jeszcze kilka równie mocnych lub mocniejszych.
Silnik do mojego Carlosa składam pomału i wykres również tu zamieszczę... w swoim czasie.
Pozdrawiam,
Show
PS. Prażyn, tak pomiar był na 3biegu... ładnie się obciążał, więc nie było potrzeby hamowania na 4. Doładowanie masz na dole wykresu, 1.5Bar.
Widzę, że nie wszyscy zaglądają na inne fora.
To jest wykres z zeszłego roku, z czerwca.
Jak tylko śniegi stopnieją, pojawi się nowy wykres, bo przez zimę zaszło kilka zmian w silniku.
O ile mi wiadomo, jest to najmocniejsze cywilne 3SGTE w PL.
Ale wiem, że powstaje jeszcze kilka równie mocnych lub mocniejszych.
Silnik do mojego Carlosa składam pomału i wykres również tu zamieszczę... w swoim czasie.
Pozdrawiam,
Show
PS. Prażyn, tak pomiar był na 3biegu... ładnie się obciążał, więc nie było potrzeby hamowania na 4. Doładowanie masz na dole wykresu, 1.5Bar.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- PrzemkoT23
- Użytkownik
- Posty: 362
- Rejestracja: 19-07-09, 09:40
-
- Użytkownik
- Posty: 496
- Rejestracja: 25-06-04, 21:03
TomPoz pisze:400KM na 1,5 bara i 310KM na 0,8.
Coś Ty zrobił z tym silnikiem? Tak czy inaczej szacun, szkoda, że mi nie starczyło woli walki na takie wyniki...
Silnik jest seryjny, jeśli chodzi o modyfikacje mogące wpłynąć na moc.
Jest po prostu złożony na mocniejszych częściach.
A wynik... dobre strojenie i dobrana sprężarka Panie...
Jak moderatorzy wyrażą zgodę i wyznaczą miejsce, to chętnie wrzucę tutaj opis całego projektu.
Pozdrawiam,
Show
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
-
- Użytkownik
- Posty: 496
- Rejestracja: 25-06-04, 21:03
TomPoz pisze:Showkemp pisze:Silnik jest seryjny, jeśli chodzi o modyfikacje mogące wpłynąć na moc.
Jest po prostu złożony na mocniejszych częściach.
A wynik... dobre strojenie i dobrana sprężarka Panie...
...
Normalnie mam ochotę oddać moje 3SGTE w Twoje ręce.
Tylko czym ja będę wtedy jeździł do pracy?
Niestety już się nie zajmuję budową silników dla klientów, dobieram natomiast i importuję części. Mogę Ci też polecić ludzi od składania silników i mechaniki.
O dojazdach do pracy, w trakcie składania silnika rozumiem, bo po złożeniu z jazdą po mieście nie ma problemu.
Ja swoją MR2 jeździłem nad morze z namiotem i na Węgry na zawody.
Może skończmy tutaj OT.
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00