Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech

diasku86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 14-03-12, 11:12

Postautor: diasku86 » 25-09-13, 23:03

Jutro po pracy rozgrzeje cele i spróbuje obadać, a jak będzie problem to zawitam do Sopotu :)....Jak to ten zawór to stawiam nie małe a czteropak :)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 25-09-13, 23:08

no i ponoć wycięcie EGR daje poprawę

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 25-09-13, 23:10

RedSun pisze:no i ponoć wycięcie EGR daje poprawę


czego?
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 25-09-13, 23:13

carsik pisze:RedSun napisał/a:
no i ponoć wycięcie EGR daje poprawę


czego?

no, jest mniejsza waga silnika, a wiadomo że waga jest wrogiem przyśpieszenia :-D

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 25-09-13, 23:17

g.mario pisze:
carsik pisze:RedSun napisał/a:
no i ponoć wycięcie EGR daje poprawę


czego?

no, jest mniejsza waga silnika, a wiadomo że waga jest wrogiem przyśpieszenia :-D


słusznie, zapomniałem :-D Marianie, więcej nie będę :-D :-D :-D
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 25-09-13, 23:21

carsik pisze:Marianie, więcej nie będę

dobra, dobra, przeprosiny przyjęte :lol:

Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 25-09-13, 23:22

Mit obalony chyba :P Czyli poza wagą :-D usunięcie EGR guzik daje? :P
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.

Awatar użytkownika
Lestat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2980
Rejestracja: 20-07-07, 20:30

Postautor: Lestat » 25-09-13, 23:44

nikt nigdy nie twierdził że to coś daje, jeszcze nie syfi dolotu
4a-ge power

diasku86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 14-03-12, 11:12

Postautor: diasku86 » 26-09-13, 21:01

Zrobiłem tak jak pisałeś ghost1077 i okazało się, że zawór pracuje rusza się, tylko, że robiłem to sam, wkręcając na obroty pod maską i nie wiem dokładnie przy jakich obrotach, ale na słuch zaskakiwał jakoś po przekroczeniu 5 tys, bynajmniej tak mi się wydaje, że nieco wyżej niż fabryczne 4800...
Czyli znaczy, że pracuje prawidłowo ?
To czemu na wykresie nie jest to tak widoczne ? :idea:

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 26-09-13, 21:08

słuch zaskakiwał jakoś po przekroczeniu 5 tys, bynajmniej tak mi się wydaje, że nieco wyżej niż fabryczne 4800...

O cholera, niezły słuch masz :-D
Obrazek
RIP

Awatar użytkownika
dawid wm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 609
Rejestracja: 15-07-12, 20:42

Postautor: dawid wm » 26-09-13, 21:58

To czemu na wykresie nie jest to tak widoczne ?


Być może z kiepskiej kondycji silnika, ogólnych niedomagań?

diasku86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 14-03-12, 11:12

Postautor: diasku86 » 26-09-13, 22:25

Nie wiem czy silnik może być w kiepskiej kondycji, skoro jeździ na pełnym syntetyku 5w50 i przez ostatnie 6,5 tyś km nie ubyło oleju na bagnecie, pali zawsze od strzała i nie miewa złych humorów, co prawda to do czego mogę się przyczepić, to według mnie trochę za niskie obroty na wolnych przy rozgrzanym silniku 750-800 i strzałka potrafi czasem lekko zafalować. Chciałbym podnieść trochę moment tylko nie wiem od czego najlepiej zacząć.

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 26-09-13, 22:35

diasku86 pisze:Zrobiłem tak jak pisałeś ghost1077 i okazało się, że zawór pracuje rusza się, tylko, że robiłem to sam, wkręcając na obroty pod maską i nie wiem dokładnie przy jakich obrotach, ale na słuch zaskakiwał jakoś po przekroczeniu 5 tys, bynajmniej tak mi się wydaje, że nieco wyżej niż fabryczne 4800...
Czyli znaczy, że pracuje prawidłowo ?
To czemu na wykresie nie jest to tak widoczne ? :idea:

Ok, a przypomnij mi-jak sprawdzaliśmy u Ciebie kody błędów to jaki błąd wyskoczył? Czy usunąłeś już ten błąd? No i jeszcze proponuje sprawdzić zapłon....
Z drugiej jednak strony przeglądałem kilka wykresów poliftów rev3 i wypluwały nie wiele więcej jak Twój...sam nie wiem. Nie znam się, ale na słuch Twój silnik pracuje bardzo ładnie.

diasku86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 95
Rejestracja: 14-03-12, 11:12

Postautor: diasku86 » 26-09-13, 23:28

Wyskoczył nam wtedy błąd nr 14 Sygnał zapłonu./ Sygnał zapłonu nie jest przekazywany do ECM./ Przycz. ust: Moduł
zapłonu lub jego obwód, Cewka zaplonowa, wyłącznik zapłonu lub jego obwód.

Właśnie nie działałem jeszcze w tym temacie...

Awatar użytkownika
dawid wm
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 609
Rejestracja: 15-07-12, 20:42

Postautor: dawid wm » 26-09-13, 23:33

Myślę, że to może być powód "kiepskiej kondycji", bo silnik, to nie tylko tłoki i olej :)

rozga
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 17-06-14, 16:07

Postautor: rozga » 19-09-14, 20:36

Celica V 2.0 gti 92r. seria
Obrazek