Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech

Awatar użytkownika
Sawa
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2997
Rejestracja: 05-01-04, 08:38

Postautor: Sawa » 08-11-05, 11:16

Ok

mem_phis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 231
Rejestracja: 04-02-05, 14:27

Postautor: mem_phis » 08-11-05, 19:31

No dobra - mam juz wyniki i wlasciwa wage (ktora jest zrobiona z dokladnoscia do 5kg i jest zaskakujaca jak dla mnie) - zanim zamieszcze wyniki (ktore wlasnie przegladam)
powiedzcie mi czy przy swoich pomiarach uwzgledniacie "rollout" czy nie - bede wiedzial ktore wartosci podac

a wlasnie i jak byscie mogli powiedziec co to jest Pitch Factor i jaka wartosc powinien miec ?

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 08-11-05, 19:59

pitch factor - wg instrukcji określa jak bardzo Ci się podnosi przód samochodu przy starcie.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

mem_phis
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 231
Rejestracja: 04-02-05, 14:27

Postautor: mem_phis » 08-11-05, 20:27

heh to raczej nie bede tego zmienial bo nie obserwowalem tego ;) - zawsze ja jestem za kolkiem nie z boku :)

a co z tym rolloutem ? bo jezeli podajemy trybem "wiekszosci magazynow motoryzacyjnych" to bez rolloutu a jezeli mamy zamieszczac w trybie niemagazynowym to no problemo (poza tym ze mam 0,5s wiecej) - byle wszyscy mieli takie same ustawienia g-techa, wtedy nasze osiagi bedzie mozna porownac

domyslnie w g-techu rollout jest wylaczony - mozna go wlaczyc w programie do analizy wynikow

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 15-11-05, 17:58

No i wlasnie wrocilem z pomiarow :-D a moze :-( było by stosowne :-D
Dodam ze hamownia nie miala wiatrakow, nawiewow czaj jak tam one sie zwa, a przy moim systemie doladowania - to bardzo znaczaca kwestia. Niestety zjedzilem dzis cale 3miasto i kilka miejsc, ale tylko w jednym obsuga byla mila, a i pan jak sie dowiedzial ze jestem z Elblaga(100km) to kazal chlopakom przerwac prace - by znalazlo sie miejsce na moja celice.
Z pomiaru w zasadzie jestem zadowolony, choc myslalem ze sprawdza mi jeszcze przyspieszenie i takie tam, no ale coz, facet obiecal poprawe za 1,5 miesiaca i obiecywal znizke :-D
a oto wykresy
Obrazek

z tego wynika ze:
1 badanie 96,2 KM przy 5916rpm i 142,2 Nm przy 3433rpm
2 badanie 95,8 KM przy 5989rpm i 144,4 Nm przy 3491rpm


ta mala roznica to 2 badaniu podlaczony przekaznik od poziomu przepustnicy - daje w zasadzie efekt tylko przy zmianie biegow na przyspieszenie czyli bez odpuszczania gazu :-D

FABRYKA podaje dla mojego modelu 77kW czyli 105KM przy 6000rpm i 142Nm przy 3200rmp - pytanie czy na kołach, kole zamahowym - czy Bog wie jeszcze :-D

Założyłem takze spadek 15% z tego tytułu że dolot zamiast mieć wtlaczane powietrze(wytwozone nadcisnienie) w tym przypadku podczas badania musial je sam zasysac - a jak wioadomo droge mial wydluzona dosc sporo, tak wiec moje osiagi w zblizonej fazie zalozen to 115KM i 165Nm - czyli wartosci bardzo zblizone do 1,8 VI generacji. Zastanawia mnie jeszcze ile VI 1,8 wazy i jak sie ma jeszcze elastyka silnika takiego auta i skrzyni biegow to osiagow na drodze :-D
Ostatnio zmieniony 17-11-05, 22:17 przez PREZES900RR, łącznie zmieniany 3 razy.
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 15-11-05, 21:06

No można powiedzieć ,że zmiesciłes sie w danych fabrycznych
jak by były zewnetrzne smigła to byś pewnie 100hp wycisnoł:)

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 15-11-05, 21:16

Grzegorz pisze:No można powiedzieć ,że zmiesciłes sie w danych fabrycznych
jak by były zewnetrzne smigła to byś pewnie 100hp wycisnoł:)

a moze i wiecej - w koncu dolot moj(airbox) potrzebuje duzej ilosci powietrza by poprawic prace calego zasilania - a tak tylko hamowal - bo musial sam zasysac zamiast wciagac
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 15-11-05, 21:24

PREZES900RR pisze:
Grzegorz pisze:No można powiedzieć ,że zmiesciłes sie w danych fabrycznych
jak by były zewnetrzne smigła to byś pewnie 100hp wycisnoł:)

a moze i wiecej - w koncu dolot moj(airbox) potrzebuje duzej ilosci powietrza by poprawic prace calego zasilania - a tak tylko hamowal - bo musial sam zasysac zamiast wciagac


Wzystko możliwe
zawsze taki wentylator cos tam dmuchnie :)
ale i tak niezle:-)

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 15-11-05, 21:31

Grzegorz pisze:zawsze taki wentylator cos tam dmuchnie :)
ale i tak niezle:-)

w zasadzie osiagi OK , ale juz tyle modyfikacji przeszedlem, ze spodziewaklem sie czegos lepszego. Trudno - jak zalatwie taka z wentylatorami - to sprawdze jeszcze raz
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 15-11-05, 21:33

PREZES900RR pisze:
Grzegorz pisze:zawsze taki wentylator cos tam dmuchnie :)
ale i tak niezle:-)

w zasadzie osiagi OK , ale juz tyle modyfikacji przeszedlem, ze spodziewaklem sie czegos lepszego. Trudno - jak zalatwie taka z wentylatorami - to sprawdze jeszcze raz

Albo wez ze sobą taki domowy i postawisz przed zderzakiem :-D

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 17-11-05, 22:10

Robert, TomPoz, Jakub, IR, Sawa i inni - moze byscie zinterpretowali osiagi mojej celicy Please :!:
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 17-11-05, 22:12

Nie bede powtarzal tresci - ale zagladnijcie tu viewtopic.php?t=3429&postdays=0&postorder=asc&highlight=hamownia&start=15
jest tam opis moich wykresow dla 1,6 STi
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
bdn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1057
Rejestracja: 25-02-05, 22:41

Postautor: bdn » 17-11-05, 22:30

Jest cichy plan ze podczas zlotu urodzinowego bedzie mozliwosc shamowania celinek po dobrych kosztach. Niedaleko Radomia otwozyli nowa hamownie. W sobote sie tam pojawie i porozmawiam o znizce dla klubu. ;] I wzuce info
st202 aka "Ruda" :) - Było mineło

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 17-11-05, 22:33

bdn pisze:Jest cichy plan ze podczas zlotu urodzinowego bedzie mozliwosc shamowania celinek po dobrych kosztach. Niedaleko Radomia otwozyli nowa hamownie. W sobote sie tam pojawie i porozmawiam o znizce dla klubu. ;] I wzuce info

Super by bylo porownac autka na tej samej hamowni i tych samych warunkach pogodowych itd:-D
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
-= iR =-
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 732
Rejestracja: 30-12-03, 11:04

Postautor: -= iR =- » 18-11-05, 09:55

PREZES900RR pisze:Robert, TomPoz, Jakub, IR, Sawa i inni - moze byscie zinterpretowali osiagi mojej celicy Please :!:


Przebieg mocy i momentu wyglada na prawidłowy :D
Moment jak w serii tylko przesunięty w góre, to chyba typowe dla zmienionego dolotu. Moc poniżej serii, ale wiadomo brak powietrza to brak mocy.

Wielka szkoda ze nie mierzyles auta przed modyfikacjami , wiadomo by bylo czy zepsułeś , czy jest lepiej :lol:
Nawiew na hamowni pewnie dałby lepsze wyniki, zwłaszcza przy tych modyfikacjach, tylko trudno powiedziec czy 1%, czy 15%.

A porównując wyniki z Gtecha do wyników z hamowni to widze, ze ten pierwszy to właściwie zabawka :(

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 18-11-05, 16:02

-= iR =- pisze:A porównując wyniki z Gtecha do wyników z hamowni to widze, ze ten pierwszy to właściwie zabawka :(

No wlasnie - tym bardziej ze miedzy G-techem a hamownia - tylko pompe paliwowa zmienilem, bo sie juz konczyla powoli a rozbierznosci byly dosc duze.
G-tech jest dobry jak sie ma go na codzien - bo mozna autko modyfikowac, zestrajac i porownywac odczyty miedzy soba-takie jest moje zdanie
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 27-01-06, 18:55

jak na mój gust to troche zbyt pofalowany wykres momentu i od 3500 zaczyna już spadać. a chyba jeszcze powinien rosnąć!!!!G
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 27-01-06, 19:41

PREZES900RR pisze:
bdn pisze:Jest cichy plan ze podczas zlotu urodzinowego bedzie mozliwosc shamowania celinek po dobrych kosztach. Niedaleko Radomia otwozyli nowa hamownie. W sobote sie tam pojawie i porozmawiam o znizce dla klubu. ;] I wzuce info

Super by bylo porownac autka na tej samej hamowni i tych samych warunkach pogodowych itd:-D


:-D:-D Dokładnie - chciałbym wjechać na hamownie przed wykonaniem modernizacji....
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 27-01-06, 22:09

bboy4 pisze:.... Dokładnie - chciałbym wjechać na hamownie przed wykonaniem modernizacji....

no i wjedziesz heheeh
Do kolegi "Górala" chyba nie znasz sie na wykresach momentu obrotowego przynajmniej w 1,6 a ten skok na poczatku spowodowany byl - niedzialajacym dolotem(brak nawiewu symulowanego) no i mialem bardzo brudny filtr - wrecz zapchany blotem i duza iloscia much. Moment moja niunia ma wiekszy niz fabryczny mimo tego, za to koni ciut mniej. W Radomiu bede mial nowe sprzeglo i bardziej profesjonalna hamownia bedzie - tak wiec beda nowe - bardziej dokladne dane.
Pozdrawiam
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
fox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 31-10-05, 10:51

wyniki z hamowni

Postautor: fox » 26-02-06, 11:29

moj wynik po po zlocie


Obrazek

ja wstawilem dolot AEM, ale jeszcze nie zrobilem dolotu powietrza do niego, takze nie dziala za specjalnie.
Ostatnio zmieniony 26-02-06, 13:14 przez fox, łącznie zmieniany 1 raz.
moja niunia jest TUTAJ :)