Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
http://www.skwierzyna.zhp.pl/private/toyota.jpg w linku obok zawarty jest wykres z hamowni, niestety po wczorajszych testach niewiem z jakich obrotów ruszać aby auto nie stało w miejscu - jeśli jest to 5tys rpm (i więcej) to właśnie tak się dzieje, a jeśli z ok 4 tys rpm to wpadam w dziure i przeciwnika mam już przed sobą
[ Dodano: 21-04-06, 11:05 ]
z reguły jest to benzyna 98 BP ultimate
[ Dodano: 21-04-06, 11:05 ]
WojtekMR pisze:rozumiem, że to silnik z VI właśnie, a na jakiej benzynce?
z reguły jest to benzyna 98 BP ultimate
Ostatnio zmieniony 21-04-06, 11:07 przez wroobel, łącznie zmieniany 2 razy.
1150kg 330KM 4WD
- Robert
- Site Admin
- Posty: 8003
- Rejestracja: 19-12-03, 23:41
- bboy4
- Użytkownik
- Posty: 3706
- Rejestracja: 05-11-05, 16:53
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
Wczoraj w nocy trochę bawiłem się G-tech'iem. Po sześciu próbach wyglądało to następująco:
I - 16,40
II- 16,88
II- 16,20
IV- 15,80
V- 15,60
VI- 15,40
Myśle,że jestem w stanie wykręcić 14,8* . W moim przypadku wszystko zależy od udanego startu. Tmperatury w nocy nie są zbyt wysokie ( wczoraj było ok 7 st), co również ma istotny wpływ na wynik.
Ogólnie nie jest źle, podobno przy jednej z prób z wydechu wystrzelił strumień ognia
I - 16,40
II- 16,88
II- 16,20
IV- 15,80
V- 15,60
VI- 15,40
Myśle,że jestem w stanie wykręcić 14,8* . W moim przypadku wszystko zależy od udanego startu. Tmperatury w nocy nie są zbyt wysokie ( wczoraj było ok 7 st), co również ma istotny wpływ na wynik.
Ogólnie nie jest źle, podobno przy jednej z prób z wydechu wystrzelił strumień ognia
1150kg 330KM 4WD
- Robert
- Site Admin
- Posty: 8003
- Rejestracja: 19-12-03, 23:41
Już teraz nie pamiętam, na pewno to nie była sekunda, tylko jakieś ułamki, ale trenować nie miałem kiedy i tylko raz na nich startowałem (potem sprzedałem GT i opony poszły na półkę).
Na pewno pamiętam, że w tych samych miejscach mogłem ruszać z obrotów o 1500 większych niż na zwykłych oponach.
Na pewno pamiętam, że w tych samych miejscach mogłem ruszać z obrotów o 1500 większych niż na zwykłych oponach.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
SSS Biała Podlaska 27V
WojtekMR pisze:tylko że dalej jest to tylko g-tech
Otórz już nie. Wczoraj w Białej Podlasce udało mi się wykręcić 15.29s ET w drugim przejeździe. W pierwszym było nieco więcej. Sliki od Roberta (thx Robert), wywalenie ok 100kg z auta i tor polany specjalnym, dragowym preparatem- dzięki temu można było idealnie wystartować. Obydwa przejazdy należały do mnie: Opel Vectra 2.5 V6 (ok 4 długości) i VW Scirocco (podobnie). Ogólnie 18sty czas na 27 uczestników klasy profi.
1150kg 330KM 4WD
- PREZES900RR
- Użytkownik
- Posty: 1691
- Rejestracja: 13-08-04, 20:02
To i ja sie pochwale - po wymianie kolejnej skrzyni i regulacjach - wyniki nastepujace na G - techu: 115KM(o 10 wiecej niz fabryka), 167Nm(wzrost o 33Nm) i przyspieszenie 0-100km/h 9,67-10,56s zamiast 11s fabrycznych - mimo ze dawno nie trenowalem startow i szybkich zmian biegow - mysle ze auto samo w sobie ma kolo 9sekund do 100km/h
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl
- marcin32a
- Użytkownik
- Posty: 531
- Rejestracja: 12-03-06, 21:15
Wkrótce postaram się wrzucić tu nowy wykres, bo ten poprzedni z Radomia jest już nieaktualny. Po podłączeniu SMT i zamontowaniu CAI oraz całodziennym strojeniu na hamowni wartości mocy i momentu nieco się zmieniły. Zarejstrowano następujące zmiany: moment obrotowy 197 Nm (wzrost o 20Nm), moc 185KM (poprzednio 168KM) Kolejna ( po swapie) zaskakująca różnica w osiągach . Zanikł efekt nagłego wzrostu mocy przy ok 5rph, teraz wszystko zastało bardziej upłynnione (włacznie z paliwem w baku ).
A więc zaczynając od 156KM kończąć na 185, (to chyba i tak niezły wynik jak na "ssaka"), czas chyba zakończyć ten proceder , bo doładowany silnik i tylko jedna oś to nieustanne poszukiwanie trakcji.
Witam
gdzie sobie wysterowałeś maszyne i ile To wyniosło też chce
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
- bboy4
- Użytkownik
- Posty: 3706
- Rejestracja: 05-11-05, 16:53
A jak wygląda sprawa w RWD??wroobel pisze:Hmm, a więc samo strojenie to w kreatoRzemocy. Całość z silnikiem można zrobić za ok 4tys, tylko poco?? Jak można od razu wsadzić 3sgte i zapłacić za to niewiele więcej.
P.S mam nadzieje, że w tym tygodniu w końcu będe go miał
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
bboy4 pisze:A jak wygląda sprawa w RWD??wroobel pisze:Hmm, a więc samo strojenie to w kreatoRzemocy. Całość z silnikiem można zrobić za ok 4tys, tylko poco?? Jak można od razu wsadzić 3sgte i zapłacić za to niewiele więcej.
P.S mam nadzieje, że w tym tygodniu w końcu będe go miał
Dobre pytanie..., myśle że na początku będzie szukanie trakcji, ale od 2-3go biegu powinno być już ok. A zresztą niema co gdybać, jak już to wszystko ogarne to powiem Ci dokładnie jak to wygląda przy RWD.
1150kg 330KM 4WD
- marcin32a
- Użytkownik
- Posty: 531
- Rejestracja: 12-03-06, 21:15