Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 11-10-12, 19:06

karkiler pisze:ale wykres jak nie od celiki


:eek:

pewno, przecież tico w gazie byłem :twisted:

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 11-10-12, 19:09

wwwrobert, czy ja gdzieś napisałem, że to nie Twój wykres? Po prostu wszystkie wykresy 3sge jakie widziałem miały skok mocy i momentu w ok 4600obr przy otwarciu t-visa włącznie z moimi dwoma silnikami rev2 i rev3. Może masz coś grzebane przy dolocie?

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 11-10-12, 19:12

karkiler pisze:czy ja gdzieś napisałem, że to nie Twój wykres?

przecież żartowałem :P

karkiler pisze:Może masz coś grzebane przy dolocie?

wszystko seria, myślisz że coś nie tak jest?

edit: na 10 stronie jest wykres marcin32a i widzę że przebieg jest podobny

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 11-10-12, 19:19

wwwrobert pisze:wszystko seria, myślisz że coś nie tak jest?
przecież napisałem, że bardzo ładny wykres :wink: Mój błąd, sumie jest ładna góreczka przy 4800, lekki na KM i znaczny przy Nm. Na jakim biegu było hamowane?

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 11-10-12, 19:23

karkiler pisze:przecież napisałem, że bardzo ładny wykres :wink:

:smt041
karkiler pisze:sumie jest ładna góreczka przy 4800, lekki na KM i znaczny przy Nm

coś tam widać
karkiler pisze:Na jakim biegu było hamowane?

na 4

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 11-10-12, 19:28

tylko czemu przy drugim pomiarze jest taka duża różnica? Pytanie też czy te wyniki są miarodajne.

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 11-10-12, 19:30

karkiler pisze:tylko czemu przy drugim pomiarze jest taka duża różnica?

zapraszam do mojego tematu
viewtopic.php?t=25844&postdays=0&postorder=asc&start=80
wszystko jest opisane, a hamownia pełen profesjonal i granica błędu max 0,5KM

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 11-10-12, 19:41

Trochę późno, ale wrzucam swój wykres dla potomnych.

Silnik 3S-GE rev. II

Obrazek

Linia przerywana dolna, to moje 3S-GE na standardowym setupie.

Linia przerywana środkowa, to wynik wstawienia przelotowego wydechu na 2 tłumikach made by Wojtas.

Linia ciągła to wynik strojenia na ECU Masterze na benzynie 98 oktanowej.


Ostateczny rezultat modów to 30,7Nm więcej na szczycie i o 21KM więcej mocy maksymalnej.
Ostatnio zmieniony 26-10-12, 13:50 przez Marcin, łącznie zmieniany 2 razy.

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 11-10-12, 19:54

ładny wynik osiągnięty

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 11-10-12, 20:21

wwwrobert pisze:ładny wynik osiągnięty

Dzięki Robert. Ale jak widzisz "dołek", o którym pisał karkiller, w okolicach 5000-5500 obr/min pozostał mimo strojenia.

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 11-10-12, 20:22

zablokuj t-visa, pozbędziesz się dołka :P

wwwrobert
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 651
Rejestracja: 06-07-11, 21:29

Postautor: wwwrobert » 11-10-12, 20:25

jak tvis działa to sprawdź AFR i sonde

Awatar użytkownika
CelT50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 237
Rejestracja: 22-03-12, 17:49

Postautor: CelT50 » 28-12-12, 15:20

Jestem tu nowy wiec witam wszystkich. Super ... poczytałem o Waszych modyfikacjach Celiny. To bardzo ciekawa lektura. Ja posiadam V z 1990r 2,0 GTI. Jestem na etapie poszukiwania podzespołów do wymiany. Jeszcze tu wstąpię. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 29-12-12, 00:03

CelT50 pisze:Jestem tu nowy wiec witam wszystkich. Super ... poczytałem o Waszych modyfikacjach Celiny. To bardzo ciekawa lektura. Ja posiadam V z 1990r 2,0 GTI. Jestem na etapie poszukiwania podzespołów do wymiany. Jeszcze tu wstąpię. Pozdrawiam

CelT50, fajnie że dołączyłeś, witamy i pamiętaj, że witamy się tu:
viewtopic.php?t=938&start=4600

Żeby nie było OT:
Poniżej wykresik, jak kiedyś Pan Chojnacki przygotował 3G-GE (chyba rev. III) " na rajdowo", czyli mocniejsza góra.

Obrazek
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Dawidd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 13-09-12, 11:48

Postautor: Dawidd » 29-12-12, 15:55

Ma ktoś może wykres serii dla VII VVTi? Z jakiegoś prospektu albo czegoś takiego? Bo potrzebuję do obliczeń na studia a w necie znalazłem tylko jeden z nietuningowanego samochodu ale taki że wykres po obliczeniach charakterystyki trakcyjnej wyszedł... powiedzmy nie najlepiej.

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 29-12-12, 16:04

Dawidd, przejrzyj sobie ten temat, były tam wykresy wrzucane viewtopic.php?t=30215&postdays=0&postorder=asc&start=0
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Dawidd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 13-09-12, 11:48

Postautor: Dawidd » 29-12-12, 16:23

Wielkie dzięki Margo :)

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 02-02-13, 15:08

Pierwszy pomiar ok rok temu całkowita seria:
http://imageshack.us/f/39/skanowanie0024j.jpg/
Drugi pomiar dzisiaj, seria plus wydech przelot na dwóch tłumikach M-tech końcowy OEM look i owinięty kolektor.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 02-02-13, 21:55

ghost1077 pisze:Pierwszy pomiar ok rok temu całkowita seria:
http://imageshack.us/f/39/skanowanie0024j.jpg/
Drugi pomiar dzisiaj, seria plus wydech przelot na dwóch tłumikach M-tech końcowy OEM look i owinięty kolektor.
[url=http://img96.imageshack.us/img96/3423/wykreshp.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Proponuję jeszcze strojenie na 98 oktanów :)
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 02-02-13, 22:26

Marcin, wykres jest tylko po zrobieniu wydechu. Strojenie planuje na marzec, kwiecien. Ecumaster juz mam, teraz sie tylko zastanawiam czy stroic na 98 czy 100 oktanow...cena paliwa nie jest wielkim problemem bo celica to auto tylko na weekendy;)