Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
Witam.Dzisiaj bylem na hamowni z moim bratem.Wklejam wykresy:
Celica VI 1.8 ST .Zastanawiamy sie czy to błedy hamowni czy to jest wersja z odcinka na 6900?Proszę o wypowiedz jak wygląda wykresik:)
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 0025t.jpg/
A oto moja-Celica V-gen 2.0 GTi bez katalizatora i sondy.Moment obrotowy piekny i szybko osiagany ale co z mocą?Są trzy koncepcje( regulacja dawki paliwa- kilka osób przy tym grzebało bez urządzenia AFR, zatkany wydech środkowy, lub cos z TVIS bo cos szybko moca i moment spada) Prosze o jakies wskazówki bo do 5000 jest ładnie tylko później cos sie dzieje.
http://imageshack.us/f/39/skanowanie0024j.jpg/
Celica VI 1.8 ST .Zastanawiamy sie czy to błedy hamowni czy to jest wersja z odcinka na 6900?Proszę o wypowiedz jak wygląda wykresik:)
http://imageshack.us/photo/my-images/11 ... 0025t.jpg/
A oto moja-Celica V-gen 2.0 GTi bez katalizatora i sondy.Moment obrotowy piekny i szybko osiagany ale co z mocą?Są trzy koncepcje( regulacja dawki paliwa- kilka osób przy tym grzebało bez urządzenia AFR, zatkany wydech środkowy, lub cos z TVIS bo cos szybko moca i moment spada) Prosze o jakies wskazówki bo do 5000 jest ładnie tylko później cos sie dzieje.
http://imageshack.us/f/39/skanowanie0024j.jpg/
-
- Użytkownik
- Posty: 796
- Rejestracja: 18-02-11, 17:33
Na te wyniki weź poprawkę, na inercji ciężko poprawnie obciążyć motor... Na którym biegu hamowane?
Pomoc poszkodowanym w wypadkach drogowych - Biuro Pomocy Poszkodowanym w Wypadkach RES
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- Mathoos
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 29-05-11, 15:16
karkiler pisze:Mathoos, trochę późno t-visa otwiera, albo wykres przesunięty jest w prawo o 500 obr
Myślę że wykres jest poprawny, a tvis rzeczywiście dosyć późno się otwiera, czuć to nawet podczas jazdy, załącza się dopiero po przekroczeniu 5000tys. Czy jest możliwość regulacji, czy może kwestia wyczyszczenia dokładnie przepustnic aby się lekko otwierały?? A jeszcze jedno pytanie czy wiecie może dlaczego ten moment mi taki niski wyszedł?
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
ghost1077 pisze:Branie oleju chyba w normie na 12tys/4-5litrow.
chyba norma zajeżdżonego silnika
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
-
- Użytkownik
- Posty: 3008
- Rejestracja: 09-04-07, 19:55
7A-FE i 4A-FE źrą oliwę jak są butowane , ale mocy im od tego nie ubywa . sprężanie dobre tylko uszczelniacze już nie pierwszej młodości . w sumie lepiej troche /trochę , honda accord ma normę 1/1000 , ale litr.../ dolać jak wymienić 16 *&^&^%^%# wartych 25 pln kosztem 1000 pln .
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46