Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech

Adam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2678
Rejestracja: 26-12-03, 16:14

Re: wyniki z hamowni

Postautor: Adam » 26-02-06, 12:29

fox pisze:[...]btw, temat znalazlem podobny, ale byl strasznie zawalony malo konkretnymi wynikami :)

mysle, ze nie jest potrzebne robienie kolejnej "galerii". jest to glownie forum do wymiany opini, porad i spostrzezen wiec komentaze dotyczace wynikow sa jak najbardziej na miejscu. na "czysto" wyniki mozna umiescic tutaj
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!
Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.
biuro@24druk.netwww.24druk.net

Awatar użytkownika
fox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 31-10-05, 10:51

Postautor: fox » 26-02-06, 13:00

to nie jest kolejna "galeria", opinii sa tysiace i zeby cos znalesc to trzeba spedzic godziny wertowania watkow, zeby znalesc jakas pierdołe..

np tutaj jest zrobiona taka lista. wyniki z hamowni
i tam nastepna "galeria" ma sens, a tu nie. i to nie jest jedyna taka "galeria"..
fakt po co sobie upraszczac zycie jak mozna utrudnic...

a co do umieszczania wynikow w garazu to zapomniales dodac ze tylko klubowicze moga je tam umieszczac..
i tez jakos to za przejzyste nie bedzie bo jeden ma wyniki a drugi nie ma..

sorry adam ale sie z toba calkowicie nie zgadzam.
moja niunia jest TUTAJ :)

Adam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2678
Rejestracja: 26-12-03, 16:14

Postautor: Adam » 26-02-06, 13:35

fox pisze:[...]np tutaj jest zrobiona taka lista. wyniki z hamowni[...]

to nie jest nasze forum...

[...]fakt po co sobie upraszczac zycie jak mozna utrudnic...[...]

fakt. watek, ktory zalozyles byl juz trzecim w temacie "hamownia"...

[...]a co do umieszczania wynikow w garazu to zapomniales dodac ze tylko klubowicze moga je tam umieszczac.. [...]

nie zapomnialem. to jest wiadome i nie ma potrzeby przy kazdej okazji o tym pisac.

[...]i tez jakos to za przejzyste nie bedzie bo jeden ma wyniki a drugi nie ma..[...]

to juz zalezy tylko od nas samych.

[...]sorry adam ale sie z toba calkowicie nie zgadzam.

masz prawo.

proponuje skupic sie na temacie "Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech"

amen.
Drukuj Tanio! Przekonaj się jak łatwo to zrobić. Maksymalnie obniżaj z nami koszty promocji swojej firmy!

Oferujemy niskie koszty druku materiałów promocyjnych, takich jak: ulotki, foldery, wizytówki i wiele innych.

biuro@24druk.netwww.24druk.net

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 26-02-06, 22:28

A ja sie zgadzam z Foxem - wykresy, bez kilkunastu komentarzy powinny byc w jednym miejscu i przejrzyscie przedstawione. Ten watek jest niezbyt "user-friendly"

Oto moj wynik:
Obrazek

Teraz bede szukal brakujacego stada kucy :roll:
Ale i tak ja kocham :-D
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !
Lancer Evo VIII

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 27-02-06, 09:41

Zastanawiam się czemu pomimo tego że mam auto 15 letnie (V-gen) moment wyszedł mi 182 NM a maxymalna prędkość 233km/h a u Warpa dużo niżej mimo że auto kilku letnie...?? Może to wina którejś z przeróbek?? Jeśli tak to to by oznaczałoże przeróbki są niebezpieczne??
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 27-02-06, 18:03

bboy4 pisze:Zastanawiam się czemu pomimo tego że mam auto 15 letnie (V-gen) moment wyszedł mi 182 NM a maxymalna prędkość 233km/h a u Warpa dużo niżej mimo że auto kilku letnie...?? Może to wina którejś z przeróbek?? Jeśli tak to to by oznaczałoże przeróbki są niebezpieczne??


Na moj wykres nie patrz pod tym katem - u mnie brakuje wiele do serii, bo nie chodzi jeszczej jak powinno. Seria ma 183 NM i 192 KM. Moment nie jest zreszta mocna strona Celin w ogole
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !

Lancer Evo VIII

Awatar użytkownika
Duży
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 25-12-03, 19:10

Postautor: Duży » 28-02-06, 09:42

warp9 pisze:
bboy4 pisze:Zastanawiam się czemu pomimo tego że mam auto 15 letnie (V-gen) moment wyszedł mi 182 NM a maxymalna prędkość 233km/h a u Warpa dużo niżej mimo że auto kilku letnie...?? Może to wina którejś z przeróbek?? Jeśli tak to to by oznaczałoże przeróbki są niebezpieczne??


Na moj wykres nie patrz pod tym katem - u mnie brakuje wiele do serii, bo nie chodzi jeszczej jak powinno. Seria ma 183 NM i 192 KM. Moment nie jest zreszta mocna strona Celin w ogole

Jest mocną stroną w silniku 2.2, prawie 200 NM :) sorki za OT
A co u Ciebie Warp9 jest "nakombinowane" przez amerykańskich ćwierćmózgów że tyle odstaje od serii?
If Toyota was a religion, the Celica would be my Messiah

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 28-02-06, 11:07

Duży pisze:A co u Ciebie Warp9 jest "nakombinowane" przez amerykańskich ćwierćmózgów że tyle odstaje od serii?


To jest pytanie, ktorym zajmuje sie wlasnie...
Robert podpowiadal , ze moze przytkany katalizator i amerykanski wydech ja blokuje. W tej chwili stoi w warsztacie pod troskliwa opieka :)
Jak tylko sie wyjasni - dam znac
ps i tak ja ubostwiam :P
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !

Lancer Evo VIII

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 28-02-06, 14:04

No faktycznie Warp9 tych Nm to tam za dużo nie ma :-)
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 28-02-06, 14:21

Grzegorz pisze:No faktycznie Warp9 tych Nm to tam za dużo nie ma :-)


Dzieki za komentarz. W koncu musialem sie usprawiedliwic dlaczego nie lyknalem GT-stfourow :twisted:
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !

Lancer Evo VIII

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 28-02-06, 14:22

Z Nm czy bez - Warp i tak pokazał klasę na torze.

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 28-02-06, 14:58

Na mały respekcik zasluguje Adamjaku VI 1.8 - 58s:-) 115km
430hp/580Nm

480hp/610Nm

6xxhp/6xxNm in progres

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 15-03-06, 13:53

W moim mutancie wyszło: 168KM i 180Nm, jak na kompa od wersji 156 to chyba i tak niezły wynik :)
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 15-03-06, 14:13

wroobel pisze:W moim mutancie wyszło: 168KM i 180Nm, jak na kompa od wersji 156 to chyba i tak niezły wynik :)


a wykres kolega zapoda? :D
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !

Lancer Evo VIII

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 16-03-06, 12:04

Zapoda, zapoda tylko jeszcze niewie jak to zrobić :?

p.s widziałem ostatnio Twoją VII w serwisie na Żeraniu
1150kg 330KM 4WD

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 16-03-06, 12:37

wroobel pisze:... jeszcze niewie jak to zrobić :?


1. Skanujesz wydruk z hamowni do formatu JPEG (alternatywnie: robisz mu zdjęcie cyfrówką).
2. Plik JPEG wrzucasz na jakiegoś publicznego hosta zdjęć (np. imageshack.us)
3. Wrzucasz w swoim poście link do tego zdjęcia używając funkcji [Img]

Już wie?

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 18-04-06, 08:19

Wkrótce postaram się wrzucić tu nowy wykres, bo ten poprzedni z Radomia jest już nieaktualny. Po podłączeniu SMT i zamontowaniu CAI oraz całodziennym strojeniu na hamowni wartości mocy i momentu nieco się zmieniły. Zarejstrowano następujące zmiany: moment obrotowy 197 Nm (wzrost o 20Nm), moc 185KM (poprzednio 168KM) Kolejna ( po swapie) zaskakująca różnica w osiągach :-D . Zanikł efekt nagłego wzrostu mocy przy ok 5rph, teraz wszystko zastało bardziej upłynnione (włacznie z paliwem w baku :-D ).
A więc zaczynając od 156KM kończąć na 185, (to chyba i tak niezły wynik jak na "ssaka"), czas chyba zakończyć ten proceder :D , bo doładowany silnik i tylko jedna oś to nieustanne poszukiwanie trakcji.
1150kg 330KM 4WD

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 18-04-06, 09:50

wroobel pisze:...moment obrotowy 197 Nm (wzrost o 20Nm), moc 185KM (poprzednio 168KM) ...

Piękne wyniki - szacuneczek.

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 18-04-06, 10:08

Piękna sprawa. I wygląda, że daje to szanse na lekkie podniesienie mocy w seryjnych 3sge z VI, choć koszty.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 18-04-06, 20:14

Czyli warto wrzucic SMT6 :D Ciekawe czy w VI bedzie wiecej?
Bo i tak bede robic wydech i dolot wiec moze cos wiecej :-D
197Nm to bardzo ładny wynik jak na ten silnik :-D
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service