Wyniki pomiarów naszych Celic - hamownia / G-Tech

Awatar użytkownika
WojtekMR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: 26-01-04, 10:34

Postautor: WojtekMR » 19-04-06, 10:45

rozumiem, że to silnik z VI właśnie, a na jakiej benzynce?

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 21-04-06, 11:02

http://www.skwierzyna.zhp.pl/private/toyota.jpg w linku obok zawarty jest wykres z hamowni, niestety po wczorajszych testach niewiem z jakich obrotów ruszać aby auto nie stało w miejscu :( - jeśli jest to 5tys rpm (i więcej) to właśnie tak się dzieje, a jeśli z ok 4 tys rpm to wpadam w dziure i przeciwnika mam już przed sobą

[ Dodano: 21-04-06, 11:05 ]
WojtekMR pisze:rozumiem, że to silnik z VI właśnie, a na jakiej benzynce?


z reguły jest to benzyna 98 BP ultimate
Ostatnio zmieniony 21-04-06, 11:07 przez wroobel, łącznie zmieniany 2 razy.
1150kg 330KM 4WD

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 21-04-06, 11:06

wroobel pisze:...5tys rph...

Może w tym tkwi problem - 5 tys. obrotów na godzinę to mało, przydałoby się tyle na minutę (czyli rpm). ;-)

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 21-04-06, 11:07

TomPoz pisze:
wroobel pisze:...5tys rph...

Może w tym tkwi problem - 5 tys. obrotów na godzinę to mało, przydałoby się tyle na minutę (czyli rpm). ;-)


oj tam czepiasz się, doradziłbyś koledze
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 21-04-06, 11:42

Dla VI GT Cartest chyba 2900 wyliczył. I jak tak startowałem to było ok. Jak kręciłem w okolice 4krpm to efektownie mieliłem kołami.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 21-04-06, 15:30

efektownie mieliłem kołami.
przy napędzie na 4 łapki ??
Czy mówisz o GT ??

TomPoz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4958
Rejestracja: 09-07-04, 00:41

Postautor: TomPoz » 21-04-06, 15:46

Szweda pisze:
efektownie mieliłem kołami.
przy napędzie na 4 łapki ??
Czy mówisz o GT ??

Mówi o GT.

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 22-04-06, 00:25

Szweda pisze:
efektownie mieliłem kołami.
przy napędzie na 4 łapki ??
Czy mówisz o GT ??

Ja byłem naocznym świadkiem kręcenia się wszystkich czterech kół przy starcie zarówno Carlosa jak i GT-4....
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 05-05-06, 14:06

Wczoraj w nocy trochę bawiłem się G-tech'iem. Po sześciu próbach wyglądało to następująco:

I - 16,40 :(
II- 16,88 :(
II- 16,20 :)
IV- 15,80 :)
V- 15,60 :D
VI- 15,40 :D

Myśle,że jestem w stanie wykręcić 14,8* . W moim przypadku wszystko zależy od udanego startu. Tmperatury w nocy nie są zbyt wysokie ( wczoraj było ok 7 st), co również ma istotny wpływ na wynik.

Ogólnie nie jest źle, podobno przy jednej z prób z wydechu wystrzelił strumień ognia :twisted:
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 05-05-06, 14:17

wroobel pisze:W moim przypadku wszystko zależy od udanego startu

Może slicki by pomogły...
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 05-05-06, 14:28

A wiesz, że myślałem już o tym, lecz spotkałem się różnymi opiniami na ten temat no i sam niewiem. A jak to wyglądało u Ciebie? Jakie różnice w czasach?
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 05-05-06, 15:22

Już teraz nie pamiętam, na pewno to nie była sekunda, tylko jakieś ułamki, ale trenować nie miałem kiedy i tylko raz na nich startowałem (potem sprzedałem GT i opony poszły na półkę).
Na pewno pamiętam, że w tych samych miejscach mogłem ruszać z obrotów o 1500 większych niż na zwykłych oponach.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
WojtekMR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: 26-01-04, 10:34

Postautor: WojtekMR » 16-05-06, 12:05

tylko że dalej jest to tylko g-tech :cry:

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

SSS Biała Podlaska 27V

Postautor: wroobel » 28-05-06, 21:20

WojtekMR pisze:tylko że dalej jest to tylko g-tech :cry:


Otórz już nie. Wczoraj w Białej Podlasce udało mi się wykręcić 15.29s ET w drugim przejeździe. W pierwszym było nieco więcej. Sliki od Roberta (thx Robert), wywalenie ok 100kg z auta i tor polany specjalnym, dragowym preparatem- dzięki temu można było idealnie wystartować. Obydwa przejazdy należały do mnie: Opel Vectra 2.5 V6 (ok 4 długości) i VW Scirocco (podobnie). Ogólnie 18sty czas na 27 uczestników klasy profi.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
PREZES900RR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1691
Rejestracja: 13-08-04, 20:02

Postautor: PREZES900RR » 29-05-06, 14:13

To i ja sie pochwale - po wymianie kolejnej skrzyni i regulacjach - wyniki nastepujace na G - techu: 115KM(o 10 wiecej niz fabryka), 167Nm(wzrost o 33Nm) i przyspieszenie 0-100km/h 9,67-10,56s zamiast 11s fabrycznych - mimo ze dawno nie trenowalem startow i szybkich zmian biegow - mysle ze auto samo w sobie ma kolo 9sekund do 100km/h :-D
Elbląskie Forum Motocyklistów http://www.grupaelblag.pl

Awatar użytkownika
marcin32a
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 531
Rejestracja: 12-03-06, 21:15

Postautor: marcin32a » 19-08-06, 10:16

Wkrótce postaram się wrzucić tu nowy wykres, bo ten poprzedni z Radomia jest już nieaktualny. Po podłączeniu SMT i zamontowaniu CAI oraz całodziennym strojeniu na hamowni wartości mocy i momentu nieco się zmieniły. Zarejstrowano następujące zmiany: moment obrotowy 197 Nm (wzrost o 20Nm), moc 185KM (poprzednio 168KM) Kolejna ( po swapie) zaskakująca różnica w osiągach . Zanikł efekt nagłego wzrostu mocy przy ok 5rph, teraz wszystko zastało bardziej upłynnione (włacznie z paliwem w baku ).
A więc zaczynając od 156KM kończąć na 185, (to chyba i tak niezły wynik jak na "ssaka"), czas chyba zakończyć ten proceder , bo doładowany silnik i tylko jedna oś to nieustanne poszukiwanie trakcji.


Witam
gdzie sobie wysterowałeś maszyne i ile To wyniosło też chce
:airborne:

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 21-08-06, 21:38

Hmm, a więc samo strojenie to w kreatoRzemocy. Całość z silnikiem można zrobić za ok 4tys, tylko poco?? Jak można od razu wsadzić 3sgte i zapłacić za to niewiele więcej.
P.S mam nadzieje, że w tym tygodniu w końcu będe go miał :twisted:
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 21-08-06, 23:38

wroobel pisze:Hmm, a więc samo strojenie to w kreatoRzemocy. Całość z silnikiem można zrobić za ok 4tys, tylko poco?? Jak można od razu wsadzić 3sgte i zapłacić za to niewiele więcej.
P.S mam nadzieje, że w tym tygodniu w końcu będe go miał :twisted:
A jak wygląda sprawa w RWD??
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
wroobel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 570
Rejestracja: 05-01-05, 10:02

Postautor: wroobel » 22-08-06, 10:05

bboy4 pisze:
wroobel pisze:Hmm, a więc samo strojenie to w kreatoRzemocy. Całość z silnikiem można zrobić za ok 4tys, tylko poco?? Jak można od razu wsadzić 3sgte i zapłacić za to niewiele więcej.
P.S mam nadzieje, że w tym tygodniu w końcu będe go miał :twisted:
A jak wygląda sprawa w RWD??


Dobre pytanie..., myśle że na początku będzie szukanie trakcji, ale od 2-3go biegu powinno być już ok. A zresztą niema co gdybać, jak już to wszystko ogarne to powiem Ci dokładnie jak to wygląda przy RWD.
1150kg 330KM 4WD

Awatar użytkownika
marcin32a
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 531
Rejestracja: 12-03-06, 21:15

Postautor: marcin32a » 29-08-06, 14:50

No to trafiłem na hamownie :)

jak na 12 letnie auto to jestem zadowolony :)

Obrazek


--------------------------------------------------------------------------
wroobel
cały czas zastanawiają mnie modyfikacje wroobel 185km - i na jakim to było silniku z V czy szóstej generacji :) :airborne:

.