Rally Corolla E11 by DCG
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Rally Corolla E11 by DCG
Początkowo tematu o mojej rolce miało tu nie być, ale w sumie niedługo będzie to bardziej Celica w budzie Corolli niż Corolla, to w sumie czemu nie
Nie jest to celica, więc wrzucam w Off-topa
Samochód:
*Toyota Corolla E11
Silnik:
*4A-FE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Sprężyny EIBACH
*Poli by Pawciu
Hamulce:
*SWAP przednich z 255 na 277mm
*SWAP tylnych z bębnowych na tarczowe
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*Airbox Simota
koła:
*OZ Crono 15'
*Opony R1R
Wnętrze:
*brak
Audio:
*za ciężkie
Body:
*Przedni zderzak Laminat
*Lotka replika WRC
Krótki opis/historia samochodu:
Po sprzedaży Carlosa zacząłem polować na auto z przeznaczeniem na rajdowanie, auto którego nie będzie mi szkoda katować i będzie dość tanie w eksploatacji, a że musiała to być Toyota, to padło na Corollę
Auto zakupione zupełnie seryjne w 2015r. z konkretnym planem startów i rozbudowy.
Zaraz po zakupie zaplanowałem sobie że sezon 2016 przejeżdżę w klasie 3 z silnikiem 4a-fe, a na 2017 wskoczę w K4 + klatka
Sezon 2017 niedługo się zaczyna, więc auto jest w trakcie przebudowy...
Krótki opis planów zmian:
Plan przed rozpoczęciem sezonu 2017 to klatka, silnik 3S-GE + skrzynia E56
Sezon blisko, bo już 18 Marca startujemy w Monte Karlino
a na prawym Krzychu z Celica-Club, który jeździł ze mną przez większość sezonu 2016
Zdjęcia:
Corolla po zakupie
Pod koniec sezonu 2016
Teraźniejszość:
Dawca:
Nie jest to celica, więc wrzucam w Off-topa
Samochód:
*Toyota Corolla E11
Silnik:
*4A-FE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Sprężyny EIBACH
*Poli by Pawciu
Hamulce:
*SWAP przednich z 255 na 277mm
*SWAP tylnych z bębnowych na tarczowe
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*Airbox Simota
koła:
*OZ Crono 15'
*Opony R1R
Wnętrze:
*brak
Audio:
*za ciężkie
Body:
*Przedni zderzak Laminat
*Lotka replika WRC
Krótki opis/historia samochodu:
Po sprzedaży Carlosa zacząłem polować na auto z przeznaczeniem na rajdowanie, auto którego nie będzie mi szkoda katować i będzie dość tanie w eksploatacji, a że musiała to być Toyota, to padło na Corollę
Auto zakupione zupełnie seryjne w 2015r. z konkretnym planem startów i rozbudowy.
Zaraz po zakupie zaplanowałem sobie że sezon 2016 przejeżdżę w klasie 3 z silnikiem 4a-fe, a na 2017 wskoczę w K4 + klatka
Sezon 2017 niedługo się zaczyna, więc auto jest w trakcie przebudowy...
Krótki opis planów zmian:
Plan przed rozpoczęciem sezonu 2017 to klatka, silnik 3S-GE + skrzynia E56
Sezon blisko, bo już 18 Marca startujemy w Monte Karlino
a na prawym Krzychu z Celica-Club, który jeździł ze mną przez większość sezonu 2016
Zdjęcia:
Corolla po zakupie
Pod koniec sezonu 2016
Teraźniejszość:
Dawca:
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
DCG weź nie świruj i daj ten temat normalnie do działu "Nasze Auta" - to żaden off top taki projekt
Przecież MR2 Jawora też jest normalnie tam w VII gen
Może warto dodać po prostu poddział w "Nasze Auta" "Inne projekty" i po sprawie. Przecież wiele różnych projektów się klubowo przewija - zawsze mi tkwi w głowie MR2 Mario
Przecież MR2 Jawora też jest normalnie tam w VII gen
Może warto dodać po prostu poddział w "Nasze Auta" "Inne projekty" i po sprawie. Przecież wiele różnych projektów się klubowo przewija - zawsze mi tkwi w głowie MR2 Mario
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
No Dejwid - będziemy sobie podbierać pomysły
Ile to będzie ważyć tak mniej więcej z 3sge?
Ile to będzie ważyć tak mniej więcej z 3sge?
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Skrzynia E56 po serwisie, wymianie łożysk, synchronizatorów, zmianie przełożenia głównego na krótkie 4,933. Robota wykonana przez http://www.gearbox-toyota.pl/
Jak będzie jeździć, okaże się za ok. miesiąc
silnik out
zastępca czeka
własny egzemplarz homologacji fia (jako ciekawostka - z rozszerzeniem do WRC)
pas przedni własnej roboty:
Jak będzie jeździć, okaże się za ok. miesiąc
silnik out
zastępca czeka
własny egzemplarz homologacji fia (jako ciekawostka - z rozszerzeniem do WRC)
pas przedni własnej roboty:
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Z tą krótką skrzynią to zacny pomysł. Musimy kiedyś obgadać temat.
Ciekawe tylko czy 4age nie jest lżejszy, bo wtedy podkręcić go trochę i można by lać i 1,6 klasę i 2,0 klasę a i generalkę z turbo włącznie - jakby popracował trochę nad budą...
Tylko pewnie sam motor cenowo zabija a zwłaszcza jego tuning, hmm?
Ciekawe tylko czy 4age nie jest lżejszy, bo wtedy podkręcić go trochę i można by lać i 1,6 klasę i 2,0 klasę a i generalkę z turbo włącznie - jakby popracował trochę nad budą...
Tylko pewnie sam motor cenowo zabija a zwłaszcza jego tuning, hmm?
[center]JEDZIEMY[/center]
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
KRYSO pisze:Z tą krótką skrzynią to zacny pomysł. Musimy kiedyś obgadać temat.
koniecznie a najlepiej pojeździł bym na jakimś zlocie i porównał się z zwykłymi st202
KRYSO pisze:Ciekawe tylko czy 4age nie jest lżejszy, bo wtedy podkręcić go trochę i można by lać i 1,6 klasę i 2,0 klasę a i generalkę z turbo włącznie - jakby popracował trochę nad budą...
Tylko pewnie sam motor cenowo zabija a zwłaszcza jego tuning, hmm?
jest tak jak mówisz, tym bardziej że sam silnik 3sge z skrzynią wyszedł mnie tak naprawdę gorsze. Druga sprawa, to chciałem koniecznie wskoczyć w klasę 2.0
btw. Corolla już gada, w weekend powinna już trochę pojeździć
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Tak, poskładana i już jeździ, nawet całkiem fajnie jeździ
więcej zdjęć i kilka on-boardów na mojej stronie FB:
https://www.facebook.com/DCG.Rally/
więcej zdjęć i kilka on-boardów na mojej stronie FB:
https://www.facebook.com/DCG.Rally/
Ostatnio zmieniony 30-03-17, 17:00 przez DCG, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
KRYSO pisze:Dawid, te czerwone otuliny na klatce - to niepalne są!?
no właśnie pewnie nie są, założyłem je na szybkiego jako "otuliny warsztatowe" przy swapie, żeby nie zniszczyć klatki. Nie zdążyłem z właściwymi i zostały na Monte (na szczęście przeszły).
Teraz po rajdzie jestem w trakcie poprawek wnętrza, otuliny wlecą pewnie carbonowe
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Na ochronki taniej wyjdzie od carbobu folia lub cienka otulina sabelt'a. Na otuline miejsc głowy polecam niepalne BSCI z homo FIA jednak trzeba pamiętać, że są grube i może być ciasno w kasku
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
w okolicach głowy mam już homologowanego schroth'a.
na krzyż w drzwiach zależy mi właśnie na czymś cienkim, żeby miejsca nie zabierało.
Rozważałem też zwykłą czarną folię na górnej części, a coś miękkiego tylko przy samej podłodze, na rurze pionowej
KRYSO, sama folia przejdzie BK? czy musi być otulina?
na krzyż w drzwiach zależy mi właśnie na czymś cienkim, żeby miejsca nie zabierało.
Rozważałem też zwykłą czarną folię na górnej części, a coś miękkiego tylko przy samej podłodze, na rurze pionowej
KRYSO, sama folia przejdzie BK? czy musi być otulina?
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23