Celica TA28 1977r. Projekt 2012/201?
- AlexT23
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 08-04-11, 23:08
Celica TA28 1977r. Projekt 2012/201?
Samochód:
Toyota Celica TA28
Silnik:
Już zakupiony 2.8i, 5M-GE
Przeniesienie napędu:
Most seria, skrzynia V biegowa z modelu MA61
Zawieszenie:
Amortyzatory Monroe,
system tłumienia gaz
Hamulce:
Przód tarcze ,tył bębny (na razie seria)
zobaczymy czy podołają wszak autko nie jest ciężkie.
Układ wydechowy:
Kwasówka fi50
Układ dolotowy:
Na razie seria,jak będzie za "mało" mocy
założę "ślimaczka"
koła:
Felgi tzw.trójkaty(zobaczycie)
Opony tył 225/50R15,przód 215/55R15
Wnętrze:
Zegary Indiglo w oryginalnej szacie graficznej(w trakcie prac)
Audio:
Coś zmotam.
Body:
Seria.
Krótki opis/historia samochodu:
Witam.
Chciałem Wam przedstawić mój projekt w trakcie realizacji a jest nim jak w tytule Toyota Celica TA28 z 1977r. którą przywiozłem z Niemiec w dniu 23.12.2011 tak żeby jeszcze na Wigilię załapać się u siebie w domu a nie w trasie
Tak naprawdę prace zaczęły się w połowie marca br. zacząłem od rozbierania w celu wypiaskowania co już uczyniłem.Jak przystało na samochód który ma swoje lata i do tego stał od 1988r. wymeldowany w niemczech pod (niestety) plandeką, jest skorodowany.Progów to nie ma,podłoga typu "jaba daba du" ranty błotników prawego brak, lewy tylny jest . Nie myślcie że czas od grudnia do marca marnowałem na dłubaniu tu i tam
ale wręcz przeciwnie zajmowałem się kompletowaniem części (nowe) z krajów zachodnich jak Niemcy,Holandia także i USA oraz bardzo egzotycznych jak Tailandia czy Singapore.
Wrzucam Wam parę fotek z przebiegu moich prac i będę tę galerię powiększał w miarę postępu w projekcie
Krótki opis planów zmian:
Nadwozie pozostawię bez zmian (konstrukcyjnych oczywiście) Silnik zainstalowany będzie z C-S 2.8i 5M-GE sprzęgnięty ze skrzynią biegów także z modelu MA61.
Pozdrawiam.
mała dziurka przed piaskowaniem
na razie najwięcej kasy kosztował mnie materiał na ramę obrotową
dziurka po piaskowaniu
reperaturka zdobyta dzięki koledze jacek585-dziękuję.
c.d.n.
Toyota Celica TA28
Silnik:
Już zakupiony 2.8i, 5M-GE
Przeniesienie napędu:
Most seria, skrzynia V biegowa z modelu MA61
Zawieszenie:
Amortyzatory Monroe,
system tłumienia gaz
Hamulce:
Przód tarcze ,tył bębny (na razie seria)
zobaczymy czy podołają wszak autko nie jest ciężkie.
Układ wydechowy:
Kwasówka fi50
Układ dolotowy:
Na razie seria,jak będzie za "mało" mocy
założę "ślimaczka"
koła:
Felgi tzw.trójkaty(zobaczycie)
Opony tył 225/50R15,przód 215/55R15
Wnętrze:
Zegary Indiglo w oryginalnej szacie graficznej(w trakcie prac)
Audio:
Coś zmotam.
Body:
Seria.
Krótki opis/historia samochodu:
Witam.
Chciałem Wam przedstawić mój projekt w trakcie realizacji a jest nim jak w tytule Toyota Celica TA28 z 1977r. którą przywiozłem z Niemiec w dniu 23.12.2011 tak żeby jeszcze na Wigilię załapać się u siebie w domu a nie w trasie
Tak naprawdę prace zaczęły się w połowie marca br. zacząłem od rozbierania w celu wypiaskowania co już uczyniłem.Jak przystało na samochód który ma swoje lata i do tego stał od 1988r. wymeldowany w niemczech pod (niestety) plandeką, jest skorodowany.Progów to nie ma,podłoga typu "jaba daba du" ranty błotników prawego brak, lewy tylny jest . Nie myślcie że czas od grudnia do marca marnowałem na dłubaniu tu i tam
ale wręcz przeciwnie zajmowałem się kompletowaniem części (nowe) z krajów zachodnich jak Niemcy,Holandia także i USA oraz bardzo egzotycznych jak Tailandia czy Singapore.
Wrzucam Wam parę fotek z przebiegu moich prac i będę tę galerię powiększał w miarę postępu w projekcie
Krótki opis planów zmian:
Nadwozie pozostawię bez zmian (konstrukcyjnych oczywiście) Silnik zainstalowany będzie z C-S 2.8i 5M-GE sprzęgnięty ze skrzynią biegów także z modelu MA61.
Pozdrawiam.
mała dziurka przed piaskowaniem
na razie najwięcej kasy kosztował mnie materiał na ramę obrotową
dziurka po piaskowaniu
reperaturka zdobyta dzięki koledze jacek585-dziękuję.
c.d.n.
Ostatnio zmieniony 07-06-12, 19:01 przez AlexT23, łącznie zmieniany 4 razy.
- undercover19
- Użytkownik
- Posty: 455
- Rejestracja: 09-01-11, 20:36
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
miło że będzie odratowana
powiedz mi tą ramę obrotową sam robiłeś? auto jest przykręcone śrubami do niej, czy da się je tylko "chwycić" bez wkręcania się w blachę?
powiedz mi tą ramę obrotową sam robiłeś? auto jest przykręcone śrubami do niej, czy da się je tylko "chwycić" bez wkręcania się w blachę?
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- AlexT23
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 08-04-11, 23:08
breczus - co do ramy, to nie "wwiercałem" się w blachę,ramę sam zrobiłem jako uniwersalną, jest regulowana praktycznie do każdego samochodu wykorzystując oryginalne mocowania zderzaków zarówno z przodu jak i z tyłu.W ramie nie widać innych dziur regulacyjnych ponieważ jeszcze ich nie ma,nie chciałem na razie jej osłabiać bo potrzebna mi jest w tym momencie do tego modelu.
Dzięki chłopaki za słowa wsparcia,będę uparcie dążył do celu.
Dzięki chłopaki za słowa wsparcia,będę uparcie dążył do celu.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
- AlexT23
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 08-04-11, 23:08
Witam,parę dni zeszło mi na zaplanowanie prac,dobór materiałów oraz dogranie spraw technicznych.Prace już ruszyły tak że nie myślcie że się poddałem - ja nie z tych
Wrzucam znów parę fotek ,zacząłem od prawej strony,próg (progi dorobione na giętarce),podłoga kielich amortyzatora,w następnej kolejności będą reperaturka tylnego błotnika oraz nadkola wewnętrzne,potem tylny pas część dolna oraz górna no i miejsce na koło zapasowe.Po tych pracach przyjdzie czas na lewą stronę(praktycznie ksero prawej) no i drzwi (spody).Next fotki za parę dni.Pozdrawiam.
Próg
[img][img]http://www.iv.pl/images/06186655275417000878.jpg[/img]
Mała dziurka po podłodze
[img][img]http://www.iv.pl/images/15242854435649208866.jpg[/img][/img]
nadkole oraz kawałek słupka i podłogi w trakcie prac
[img][img]http://www.iv.pl/images/67170935065349055365.jpg[/img][/img]
Prawe tylne nadkole w trakcie rozwiercania zgrzewów
[img][img]http://www.iv.pl/images/43288134882837182688.jpg[/img][/img]
Wrzucam znów parę fotek ,zacząłem od prawej strony,próg (progi dorobione na giętarce),podłoga kielich amortyzatora,w następnej kolejności będą reperaturka tylnego błotnika oraz nadkola wewnętrzne,potem tylny pas część dolna oraz górna no i miejsce na koło zapasowe.Po tych pracach przyjdzie czas na lewą stronę(praktycznie ksero prawej) no i drzwi (spody).Next fotki za parę dni.Pozdrawiam.
Próg
[img][img]http://www.iv.pl/images/06186655275417000878.jpg[/img]
Mała dziurka po podłodze
[img][img]http://www.iv.pl/images/15242854435649208866.jpg[/img][/img]
nadkole oraz kawałek słupka i podłogi w trakcie prac
[img][img]http://www.iv.pl/images/67170935065349055365.jpg[/img][/img]
Prawe tylne nadkole w trakcie rozwiercania zgrzewów
[img][img]http://www.iv.pl/images/43288134882837182688.jpg[/img][/img]
Ostatnio zmieniony 21-04-12, 22:47 przez AlexT23, łącznie zmieniany 1 raz.
Celica TA28, 2.8i, 5M-GE
_____________________
Jeśli nie mogę czegoś naprawić,to znaczy, że to nie jest zepsute.
_____________________
Jeśli nie mogę czegoś naprawić,to znaczy, że to nie jest zepsute.
- mleczek333
- Miłośnik
- Posty: 504
- Rejestracja: 23-08-10, 00:02
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
- AlexT23
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: 08-04-11, 23:08
Dodaję fotkę podczas montażu oraz dopasowywania progu prawego zewnętrznego.
[img][img]http://www.iv.pl/images/62844680970909645663.jpg[/img][/img]
No i nowy zakup,licytacja wygrana na niemieckim Ebay za cenę 13,50 Euro.
Kupiłem bo było czy założę ? - tego jeszcze nie wiem.
[img][img]http://www.iv.pl/images/26337678331746538785.jpg[/img][img]
[img][img]http://www.iv.pl/images/62844680970909645663.jpg[/img][/img]
No i nowy zakup,licytacja wygrana na niemieckim Ebay za cenę 13,50 Euro.
Kupiłem bo było czy założę ? - tego jeszcze nie wiem.
[img][img]http://www.iv.pl/images/26337678331746538785.jpg[/img][img]
Celica TA28, 2.8i, 5M-GE
_____________________
Jeśli nie mogę czegoś naprawić,to znaczy, że to nie jest zepsute.
_____________________
Jeśli nie mogę czegoś naprawić,to znaczy, że to nie jest zepsute.
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
AlexT23, fajnie, że ratujesz babcie pamiętaj rób pomału ale do przodu a tak w ogóle to gdzie ta kratka ma być w Celice???
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!