Lestat IV gen 4a-ge
- Tomek82
- Użytkownik
- Posty: 766
- Rejestracja: 30-11-06, 20:23
Jeśli w ogóle wróciLestat pisze:nie ma czym się podniecać sporo czasu minie zanim wróci do kraka
Weźcie namówcie Lestata na silver topa bo chop nie chce a wyjdzie tyle co remont. Moją dziewczynę też namówcie
a serio to czerwona nie dała rady na trasie. Ale o własnych siłach doczołgała się jakieś 20 metrów pod garaż. Pewnie się bała łoma i się wystraszyła.
Co ciekawe Wojtas stwierdził z dobrych fusów, że to niekoniecznie panewa. I przez to nie śpię po nocach zastanawiając się co jeszcze może tak łomotać.
Dźwięk z silnika pod warsztatem bezcenny. Jakby ktoś zamiast oleju silnikowego wsypał wiadro nakrętek Nie wróży to nic dobrego więc mam ogólną załamkę z tego powodu...
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
No to jak się domagasz to powiem. Dzisiaj zdjęliśmy czapeczkę aby sprawdzić co się stało. Dźwięki dobiegały głównie od góry, więc stawiałem na zawór lub pęknięty tłok. I na razie wiemy, że na pierwszym cylindrze tłok ma znaczny stopień swobody na korbowodzie. Tak cirka 5mm. Jaki jest powód dowiemy się jutro, gdy rozbiorę resztę, dzisiaj już nie dałem rady. Być może wyjdzie coś jeszcze ale ten stan był na pewno przyczyną łomotania silnika słyszanego po przyprowadzeniu do nas. Przy okazji wyszło wiele ciekawych rzeczy. Ale o nich napiszę jak dam radę wrzucić kilka zdjęć dla ilustracji.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- Lestat
- Użytkownik
- Posty: 2980
- Rejestracja: 20-07-07, 20:30
- Kawasaki
- Użytkownik
- Posty: 529
- Rejestracja: 09-07-07, 18:31
ony pisze:ewentualnie można by pomyśleć nad zestawem z mojej IV
to i tak trzeba by było łapy dorabiać, więc już lepiej zdrowe 3S-GE rev III. Silnik do celici musi mieć moment z racji sporej jednak wagi, a ten z pojemności lub doładowania trzeba wziąć. Budżetowo wszystko przemawia za swapem, o którym wspomniałem
pasqual pisze:ja bym tam wrzucil 4a-ge z japoni silver boadz black-topa
to chyba tylko w kategorii oryginalności rozwiązanie odpowiednie no i łap chyba nie trzeba wtedy zmieniać, tylko po co ładować duże pieniądze w silnik, który będzie słabiej się sprawował niż poczciwe 3S-GE - do którego z resztą być może niedługo dzięki Wam będą wałki...
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
- Kawasaki
- Użytkownik
- Posty: 529
- Rejestracja: 09-07-07, 18:31
prazyn pisze:Tak, ale w momencie kiedy masz 4A-GE to daje jesteś w klasie do 1.6, a chłopaki chcą samochód do KJS'ów
jeśli do KJS-ów to od początku źle wybrali budę i tak czy siak będą obstawiać tyły i raczej im na pucharach nie zależy tylko na zabawie. Niby klasa do 1,6 ma być łatwiejsza?
Dalej obstaje za 2 litrami to opcja optymalna finansowo i "osiągowo"...
Ostatnio zmieniony 23-10-09, 16:28 przez Kawasaki, łącznie zmieniany 1 raz.
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Lestat
- Użytkownik
- Posty: 2980
- Rejestracja: 20-07-07, 20:30
ale po co dyskusja nt. budy? Budę już wybraliśmy i była to świadoma decyzja.
Dziwne, że startując w klasie do 2 litrów swoją totalnie seryjną AT200 z "biednym" 1,8, zawieszeniem na śmietnik i np klimą na pokładzie, w bardziej amatorskim rajdzie polibudy rzeszowskiej zająłem 3 miejsce, a w takiej anwie byłem w połowie stawki objeżdżając dużo mocniejsze samochody, T82 był tuż za mną. tak naprawdę to pod względem parametrów silnika to mieliśmy chyba najsłabsze auta w klasie. i da się?
wszyscy odradzają a w kjs brała udział może 1/3
Dziwne, że startując w klasie do 2 litrów swoją totalnie seryjną AT200 z "biednym" 1,8, zawieszeniem na śmietnik i np klimą na pokładzie, w bardziej amatorskim rajdzie polibudy rzeszowskiej zająłem 3 miejsce, a w takiej anwie byłem w połowie stawki objeżdżając dużo mocniejsze samochody, T82 był tuż za mną. tak naprawdę to pod względem parametrów silnika to mieliśmy chyba najsłabsze auta w klasie. i da się?
wszyscy odradzają a w kjs brała udział może 1/3
4a-ge power
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Kawasaki
- Użytkownik
- Posty: 529
- Rejestracja: 09-07-07, 18:31
Jasne, wszystko się da, zwłaszcza powalczyć w takich "pojeżdżawkach", z resztą nawet na zlotach CC widać, że 1,6 mają często lepsze czasy niż 2,0 a nawet i czasem turbo...
Rozmowa nt. budy jest nieodłączną kwestią przy wyborze silnika. Więc się tu nie zabeżaj tak bardzo...
I kto odradza i co? Jeśli o mnie chodzi to wcale KJS-ów nie odradzam, tylko wyraziłem opinię, że ta buda do tego nadaje się średnio, zwłaszcza jeśli zostaniecie przy 1.6. Jednak trzymam kciuki za projekt nawet jeśli wstawicie tam starego osiołka, to będę kibicował.
Rozmowa nt. budy jest nieodłączną kwestią przy wyborze silnika. Więc się tu nie zabeżaj tak bardzo...
I kto odradza i co? Jeśli o mnie chodzi to wcale KJS-ów nie odradzam, tylko wyraziłem opinię, że ta buda do tego nadaje się średnio, zwłaszcza jeśli zostaniecie przy 1.6. Jednak trzymam kciuki za projekt nawet jeśli wstawicie tam starego osiołka, to będę kibicował.
- Lestat
- Użytkownik
- Posty: 2980
- Rejestracja: 20-07-07, 20:30
może warto rozważyć to 3sge.póki co ta opcja ląduje na 3 pozycji
[ Dodano: 27-10-09, 21:41 ]
carsik i reszta chopoków, mam prośbę o opinie nt opcji:
- swap na 3s-ge - sam silnik jest 2x droższy niż 4a-ge (fensport) - czy z dopasowaniem do budy 4gen jest sporo zachodu i kosztów dodatkowych?
- swap na 4a-ge silvertop - cena pewnie ta sama co 3s-ge, problemy i koszty na oko też takie same?
- 4a-ge i od razu wymiana panewek na acl
Myślę nad nimi bo martwią mnie te panewki, u Lucasa poszły panewy, u gniadego dwa razy, u nas nie tylko, ale też panewki, może trzeba poszukać czegoś innego?
[ Dodano: 27-10-09, 21:41 ]
carsik i reszta chopoków, mam prośbę o opinie nt opcji:
- swap na 3s-ge - sam silnik jest 2x droższy niż 4a-ge (fensport) - czy z dopasowaniem do budy 4gen jest sporo zachodu i kosztów dodatkowych?
- swap na 4a-ge silvertop - cena pewnie ta sama co 3s-ge, problemy i koszty na oko też takie same?
- 4a-ge i od razu wymiana panewek na acl
Myślę nad nimi bo martwią mnie te panewki, u Lucasa poszły panewy, u gniadego dwa razy, u nas nie tylko, ale też panewki, może trzeba poszukać czegoś innego?
4a-ge power