Hot Shrot

Roczniki 1986-1989

Moderator: Moderatorzy Projektow

tecno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 03-02-15, 22:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Hot Shrot

Postautor: tecno » 08-02-15, 10:34

Samochód:

Toyota Celica IV 1989

Silnik:

3S-GE

Wyposażenie:

-wspomaganie kierownicy
-elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-centralny zamek
-regulowana kierownica
-pompowany fotel kierowcy
-elektryczny starter
-szyberdach


Historia:

-Od 2005 roku w kraju, potem tłuczone przez małolatów, kupiona wczoraj tj. 07.02.2015 przeze mnie :) Jakimś cudem nie została zwieśniaczona gałkami zmiany biegów, kierownicami, neonami itp. Zachowała się w oryginale.

Plany/modyfikacje:

-Utylizacja LPG - zrobione
-doprowadzenie krypy i wnętrza do stanu idealnego
-zwiększenie stopnia silnika - zrobione
-skrzynia biegów z Vg - zrobione
-kolektor wydechowy kwasiak 4-1 - zrobione
-kolektor ssący custom lub ITB
-układ wydechowy przelotowy cichy - zrobione
-ECU Master i strojenie - 50% zrobione
-posadzenie zawieszenia na poliuretanie
-wymiana pozostałych elementów na nowe
-lekka gleba
-ogarnięcie hamulców których brak na tip top.

Foto z dnia zakupu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 24-11-15, 19:54 przez tecno, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Rizla
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 77
Rejestracja: 07-01-15, 17:05
Lokalizacja: Skawina

Postautor: Rizla » 08-02-15, 10:40

Podoba mi się, zdecydowanie mi się podoba :)
Miłego działania i wprowadzania modyfikacji :)

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2761
Rejestracja: 29-05-09, 22:08
Lokalizacja: Krzyż / Piła

Postautor: grzegoslav » 08-02-15, 10:41

tecno, fajnie wygląda ;) To nie jest ta Celica co Pan dwie na raz sprzedawał ??? :)

Zobacz inne projekty IV gen i sprawdź gdzie szukać rudego :P tak więc powodzenia i wytrwałości :-D

tecno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 03-02-15, 22:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: tecno » 08-02-15, 10:44

jedna pojedyncza sztuka byla na sprzedaz. kupilem ze wzgledu na to ze ciezko dorwac wogole 4g, no i tez dlatego ze oryginal bez tesco tunongow. W przyszla sobote rozbieram ja na czynniki pierwsze, zaczynam od krypy :) takie male szalenstwo na stare lata :)

Awatar użytkownika
lolo8
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 946
Rejestracja: 01-10-06, 13:03
Lokalizacja: Andrychów

Postautor: lolo8 » 08-02-15, 11:09

grzegoslav pisze:To nie jest ta Celica co Pan dwie na raz sprzedawał ???


To ta :wink:

Powodzenia w odszczurzaniu, kolejna uratowana IV :D Ładna sztuka.

tecno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 03-02-15, 22:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: tecno » 08-02-15, 11:26

czy to "ta" czy nie "ta" nie wiem. handlarzyna kupil to na zeraniu od malolata w zeszla niedziele, ja ja zzadatkowalem w zeszly poniedzialek i wczoraj odebralem. mial jedna sztuke. Z podloga jest lekki hardcore, ale czego sie nie robi z milosci do starych japoncow. Mam warunki na skuteczna reanimacje czy tez modyfikacje. zawsze jak mam jakies starsze auto to sie tym jaram jak dziecko i chce dla niego jak najlepiej :)

Awatar użytkownika
bryku
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: 23-05-12, 12:02
Lokalizacja: Kruszwica

Postautor: bryku » 08-02-15, 18:48

czwórki mają coś w sobie... bryła IV ciosana samurajskim mieczem wzbudza we mnie pozytywne odczucia :)
powodzenia w projekcie.

tecno pisze:układ wydechowy przelotowy cichy


to tak się da ?? :D

tecno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 03-02-15, 22:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: tecno » 08-02-15, 22:23

bryku880311 pisze:to tak się da ??
jak najbardziej. uklady wydechowe z 10 letnia gwarancja budowane do indywidualnie do potrzeb https://www.facebook.com/pages/TecnoGar ... 672?ref=hl lub www.tecnogarage.com

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 19:15
Lokalizacja: Niechobrz/RZE

Postautor: rider016 » 08-02-15, 22:45

tecno pisze: jak mam jakies starsze auto to sie tym jaram jak dziecko i chce dla niego jak najlepiej :)


super że trafiła w dobre ręce :) powodzenia w odszczurzaniu! :)
AT180

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2761
Rejestracja: 29-05-09, 22:08
Lokalizacja: Krzyż / Piła

Postautor: grzegoslav » 09-02-15, 08:44

tecno, te halogeny tylko weź proszę wywal bo szpecą przód ;)

Awatar użytkownika
-Lee-
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 141
Rejestracja: 09-05-11, 16:38
Lokalizacja: T-Z/Szczecin

Postautor: -Lee- » 09-02-15, 09:56

Coraz bardziej podobają mi się czwórki, powodzenia. :D
V gen 1.6 ST-i
UCF10 4.0 :D

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 20:38
Lokalizacja: DARŁOWO

Postautor: GCG » 09-02-15, 12:47

-Lee- pisze:Coraz bardziej podobają mi się czwórki, powodzenia.


no dokładnie czwórki mają to coś :-) tak jak i piątki.. Trafiła w dobre ręce i widać w dobrym stanie! powodzenia! :D
Gregor

tecno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 03-02-15, 22:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: tecno » 09-02-15, 17:36

Zdemontowałem dzisiaj mojego wroga :)

Obrazek

z podłogą wcale nie jest tak źle, opukana, twarda i się nie sypie, w weekend ogałacam krypę do zera i lecę z blacharką

Obrazek

Obrazek


kompresja została też zmierzona 14 bar z lekkim hakiem na każdym garze.

halogeny zutylizuje, chlapacze też mam w planie zdemontować. pytanie czy te czarne progi nie powinny być oryginalnie w kolorze nadwozia??

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1178
Rejestracja: 26-02-08, 13:30
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: mete » 09-02-15, 18:06

Czy nie jest to auto Kawasaki?

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 20:38
Lokalizacja: DARŁOWO

Postautor: GCG » 09-02-15, 18:24

tecno pisze: pytanie czy te czarne progi nie powinny być oryginalnie w kolorze nadwozia??


Czarne były oryginalnie :)
Gregor

tecno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 03-02-15, 22:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: tecno » 11-02-15, 20:57

Ruszyła machina. Fura dzisiaj rano trafiła do www.tecnogarage.com gdzie został wyjety silnik wraz ze skrzynią. komora i motor zostaly wstepnie wypucowane. Mechanicznie auto zostanie doprowadzone do ladu i lekko podkrecone.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5849
Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Postautor: bartek_asik » 11-02-15, 21:01

tecno pisze: i lekko podkrecone.



ciekawe... napisz coś więcej ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - daily - żony :)
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - daily - męża :)

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

torbiasz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 59
Rejestracja: 07-03-14, 14:08
Lokalizacja: Opole

Postautor: torbiasz » 12-02-15, 12:51

może ktoś podpowiedzieć ile czasowo może zająć wyjęcie silnika, dużo kręcenia przy tym?? bo sam bym to u siebie z chęcią ogarnął..

tecno
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 03-02-15, 22:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: tecno » 12-02-15, 15:02

dla wprawionej osoby 2h, konstrukcja prosta jak budowa cepa, klika śrubek na krzyż.

Motor niestety do roboty, panewki podrąbane, upalone zawory, ogólnie całość do dłubania.

Obrazek

Obrazek

krypa gotowa do walki z rudą

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5849
Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Postautor: bartek_asik » 12-02-15, 22:16

standardowo kielichy znikają, proponuję zbić matę na łączeniu podłogi z tylnymi kielichami nie wiem jak, ale lubi się dostać woda i zasiać rudego ;) Prawa i lewa strona kanapy tył oraz pod nogami kierowcy - dobrze to przejrzyj ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - daily - żony :)
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - daily - męża :)

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"