projekt celica V ST wer.USA-"hamerykanka" by kreci

Roczniki 1990-1993
krecik-katowice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2251
Rejestracja: 03-10-08, 17:16

Postautor: krecik-katowice » 04-10-13, 13:28

Mlody Rzeski pisze:
krecik-katowice pisze:Po wlaniu oleju po 10km rozsypały się panewki. Nikt nie przypuszczał, że silnik jest tak na prawdę prawie zatarty.


Nie śledziłem Twojego wątku od początku, ale, co zrobiłeś po tym, jak Ci się rozsypały panewki?


No to skoro nie śledzisz i nie czytałes wszystkiego i nie wiesz wszystkiego to skąd te Twoje mądrości?


Połechtam Twoje lenistwo i jeszcze raz specjalnie dla Ciebie w skrócie przedstawie:

Odstawiłem samochód do mechanika z objawem klepiących panewek zaraz jak tylko je usłyszałem.
Dogrzebanie się do panewek od dołu i padła diagnoza:
panewki zniszczone do wymiany. Przypomnienie sytuacji, że z silnika wyleciał gnój a nie olej. Skwitowanie, że widocznie poprzednik lał ten gnój z powodu panewek. silnik dostał nowy świeży rzadszy olej, dostały panewki ciśnienie no i się posypały. Wymiana panewek.
Jako że były widoczne małe bo małe ale zawsze rany na wale było szukanie warsztatu aby zeszlifowac wał i zrobić nadwymiar. Ale żaden warsztat nie chciał się podjąć szlifowania wału ze starej Toyoty. "Panie za twarde". A ewentualnie koszty jakby ktoś się już podjął tego itp to były wtedy na moją kieszeń za duże. Ocena była taka, że wał nie oberwał mocno bo faktycznie te wały są mocne. Panewki przestały istnieć. I po mimo, że nie jest to zgodne ze sztuką to poskładanie tego na nie szlifowanym wale zapewni, że silnik będzie pracować. Nikt do przedwczoraj do tłoków nie zaglądał. Wał z tego wszystkiego i tak wygląda najlepiej.
Ostatnio zmieniony 04-10-13, 13:30 przez krecik-katowice, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 04-10-13, 13:30

Krecik wyluzuj :wink:
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.

Awatar użytkownika
Mlody Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1428
Rejestracja: 13-08-08, 22:23

Postautor: Mlody Rzeski » 04-10-13, 13:34

Straszna spina :P heheh

Dobra dobra Krecik. Rozumiem Twoja irytację. W takim razie szukaj bloków, silników i innych potrzebnych rzeczy do tego żeby Celina Ci jeździła.

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 04-10-13, 19:52

Przykro się czyta, znam ten ból, do 3 razy sztuka, 3mam kciuki :smt023
st182 gtb

siewcu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 796
Rejestracja: 18-02-11, 17:33

Postautor: siewcu » 04-10-13, 20:42

Jako że były widoczne małe bo małe ale zawsze rany na wale było szukanie warsztatu aby zeszlifowac wał i zrobić nadwymiar. Ale żaden warsztat nie chciał się podjąć szlifowania wału ze starej Toyoty. "Panie za twarde". A ewentualnie koszty jakby ktoś się już podjął tego itp to były wtedy na moją kieszeń za duże. Ocena była taka, że wał nie oberwał mocno bo faktycznie te wały są mocne. Panewki przestały istnieć. I po mimo, że nie jest to zgodne ze sztuką to poskładanie tego na nie szlifowanym wale zapewni, że silnik będzie pracować. Nikt do przedwczoraj do tłoków nie zaglądał. Wał z tego wszystkiego i tak wygląda najlepiej.

A owalizacja występuje? Może wystarczy tylko polerka a obejdzie się bez szlifu?
Pomoc poszkodowanym w wypadkach drogowych - Biuro Pomocy Poszkodowanym w Wypadkach RES

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 04-10-13, 21:20

sorry ale ja czegoś nie kumam - jaki za twardy wał , jak są panewki 0.25 ???? gdzie ty byłeś , u kowala ???

Obrazek

11725 , zestaw panewek nadwymiar 0.25 .....
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 04-10-13, 23:06

:roll: Nie kłóćcie się, trzeba Krecikowi pomóc :( Też wiele razy już miałem dość wszystkiego gdy wszystko szło nie tak, a ja już smigałem na pożyczkach :( niech każdy rozglądnie się nad jakimś silnikiem z corolli 4afe ewentualnie z celinki w poblizu na szrotach, ale tak aby można było odpalić silnik zmierzyć kompresje sprawdzić olej jak wygląda i czy kopci na zimnym czuy nie czuy bąbelki są w chłodnicy na odpalonym czy nie........ Może się znajdzie coś fajnego ewentualnie może Tomciuś coś skombinuje ale sprawdzajac dokladnie silnik.

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 07-10-13, 17:49

ja odstąpie swój silnik krecikowi w cenie nawet chyba mniejszej niż sam blok ;) pozostaje tylko poczekać aż zacznę swapa i może by nie kosić po kieszeni zorganizujemy jakoś transport do kreta z Poznania lub Bydgoszczy? ;) silnik jeżdżący ze mną już od 5 lat, wymieni sobie co tam będzie chciał i będzie jeździł już na zlocie zimowym ;)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

mario2007
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3008
Rejestracja: 09-04-07, 19:55

Postautor: mario2007 » 07-10-13, 18:01

jakub ma kompletnego swapa na 3sge revIII za 3500 ... . może warto ???
st 182 90 - sold

st 162 91 - sold

st 202 95 - sold

st 202 97 na spółkę z synem

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 07-10-13, 18:12

No i przynajmniej ten 3sge jest w aucie i można się przejechać. Mocy ma tyle że sam bym go chciał u siebie :) Mechaników z młodzik swap garage masz na miejscu w komplecie z silnikiem :D

Oczywiście finanse to podstawa więc zainteresowany i tak podejmie samodzielnie decyzję.

krecik-katowice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2251
Rejestracja: 03-10-08, 17:16

Postautor: krecik-katowice » 07-10-13, 18:40

Dzięki wszystkim za pomoc i za wsparcie.

Breczusowi szczególne podziękowania za chęci sprzedania silnika po cenie..... za grosze ;)

Jednak trzeba pójść po rozum do głowy. Szkoda mi już pieniędzy na to samo i aby wkładać w ten samochód.

Silnik padł 17 listopada, mamy 7 października. Prawie rok. Zdążyłem się odzwyczaić od tego samochodu.

Szkoda,trudno.

Licząc to co włoże w remont 4a-fe bądź swapa i patrząc na to, w co bym jeszcze chciał/musiał wkładać to robi się znowu spora suma. Licząc to co mam plus to co bym włozył i dodajac to co będę miał dajac ten samochód na żyletki to kupimy sobie z emmką coś nowszego, lepszego, mocniejszego.

Płakać się chce, ale co tam.

Ale i tak twierdze, ze ta celcia była zajebista i hamerykanka jest duzo ladniejsza niz europejka :)

Na dzień dzisiejszy rozsądek wygrał, celina idzie na zyletki.
Mam nadzieje, ze za tydzien mi sie nie odwidzi :-D

Moderatora proszę o zamknięcie wątku

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 07:41

Postautor: kamwu » 07-10-13, 18:42

:(
Odwidzi Ci się!
Obrazek
RIP

Awatar użytkownika
cccp88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 918
Rejestracja: 21-03-10, 22:11

Postautor: cccp88 » 07-10-13, 18:54

Nie poddawaj się!!!

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 07-10-13, 19:11

:cry: Krecik ja też chciałem ciąć i rozbierać na części moją w marcu tego roku :( było źle nawet bardzo, ale o tym w moim wątku ktory sam nie wiem kiedy napisze... :cry: Krecik po dachowaniu 11 miesięcy robiła się moja Cela, czasem tak bywa, zastanów się nad jednym co niby kupisz? Nie usiedzisz w innym samochodzie, ja siedząc w Celice nie ważne gdzie, jestem szczęśliwy, nie ważne że korek na mieście, czy długa prosta Celica sprawia mi radość, Krecik nie rób tego, pamietaj że " czasem trzeba zrobić jeden krok w tył aby pozniej zrobic dwa kroki wprzód"

NIE PODDAWAJ SIĘ! :cry: :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 07-10-13, 19:13

Coooo :?: :eek: :roll: Ja chyba tam podjadę do Ciebie wbić Ci rozumu...... :-D Nie rób tego :!:
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 07-10-13, 19:41

No nie dziwię się że krecik ma dość już tego auta. Też bym na jego miejscu rozważył to pod kątem kupna innego auta. Jedyna opcja to będzie jak Łodzianie zrobią upust cenowy na 3sge :D Mocy byś miał Panie krecik aż za dużo, jechaliśmy tym mikpolowym tornadem w trzy osoby i pod górkę wgniata w fotel nieziemsko :D

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 07-10-13, 19:46

ja uważam, że lepiej tego nie sprzedawać nawet na żyletki, a jedynie brać najtańsze OC (bo mamy posrany kraj) i niech sobie stoi aż uzbierasz kasę i zrobisz :)
szkoda ładnego auta :(

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 07-10-13, 19:58

kret, dostaniesz silnik nawet za mniejsze grosze, wsadzisz go tak jak dostaniesz to wyjdzie Cię tyle co nic, poczekaj, uspokój się i przemyśl moją propozycję, jestem pewny że na moim silniku pojeździsz jeszcze długo, masz dobrą górę, to ją sobie zachowaj na gorsze czasy, weź ode mnie ten silnik i wsadz go tak jak przyjdzie do Ciebie, odpal auto, naciesz się jazdą i wtedy pozbieraj pieniądze na remont jak będziesz chciał go robić :) a jak Ci się znowu wysra coś to najwyżej powiesz sobie, 3 razy próbowałem, siły wyższe. Spróbuj ostatni raz, koszty będziesz miał małe dużo mniejsze niż kupno innego auta. :roll:

albo jak już musisz coś mieć na teraz to kup jakąś corsę czy coś co zezłomujesz jak naprawisz celice :P

ps. nie pozwolę Ci na to co chcesz zrobić :P
Ostatnio zmieniony 07-10-13, 20:09 przez breczus, łącznie zmieniany 1 raz.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3233
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 07-10-13, 20:01

Obrazek

Awatar użytkownika
Turlo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1962
Rejestracja: 05-07-09, 20:45

Postautor: Turlo » 07-10-13, 20:22

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Celica ST182 - GTi (2.0) 1990 R.I.P.