ST185 "domino" by Delson

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 07-08-15, 08:07

piękne, ale szukaj tłustych dystansów na przód i tył :)
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 07-08-15, 12:11

takich miedzy 30-40mm :-D

Dymass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: 07-04-13, 18:15

Postautor: Dymass » 07-08-15, 22:41

Teeeej, czy to nie ta co stala wuhte czasu na alledrogo za grubasny piniondz?
Toyota Celica V gen 1.6 4A-FE 1993

Kinia80
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 14-09-13, 23:11

Postautor: Kinia80 » 08-08-15, 00:33

Taki pomysł a może czterołapy w końcu by się gdzie spotkały co wy na to :-D

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 08-08-15, 20:12

Z chęcią ale jesli chodzi o mnie to jeszcze muszę trochę poczekać na swoje auto. Kinia80, do dyskusji na temat spotkań zapraszam do tematu Trójmiejskich spotów. Nie smiećmy w projekcie :wink:

delson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: 21-08-07, 16:13

Postautor: delson » 30-09-15, 19:33

Taki mały update:
W ostatnim czasie tj. w ciągu ostatniego miesiąca lub dwóch (czas szybko leci):
- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów
- wymieniłem świece NGK "Lejser dajmont"
- wymieniłem przewody wysokiego napięcia (magnecor)

poprawa niezauważalna, ale spokój na przyszłość.

Czekam jeszcze na chłodnicę. Latka lecą a chłodnica idzie i na pewno przyjdzie. W międzyczasie chciałbym coś po strugać w domu. Dlatego też proszę Was o wymiary płyty pod silnik i dyfer do ST185. Jeśli wymiarów nie macie to chociaż zdjęcia takich płyt to sobie sam pomierzę.
Przyda mi się takie zajęcie na nadchodzące długie noce.

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 30-09-15, 20:37

delson pisze:- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów

a czym sie różni jedna od drugiej? :-D
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Kamilos14
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 168
Rejestracja: 17-03-14, 09:35

Postautor: Kamilos14 » 01-10-15, 10:09

DCG pisze:
delson pisze:- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów

a czym sie różni jedna od drugiej? :-D


Też się zastanawiam :D

delson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: 21-08-07, 16:13

Postautor: delson » 01-10-15, 11:37

Kamilos14 pisze:
DCG pisze:
delson pisze:- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów

a czym sie różni jedna od drugiej? :-D


Też się zastanawiam :D


niby to samo a jednak się od siebie różni. Musiałem jakoś nazwać te dwie różne uszczelki. :-D

11214-88381 - Engine Cylinder Head Gasket
11213-88382 - Gasket, cylinder head cover

Pozdrawiam lożę szyderców :)

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 01-10-15, 12:08

delson pisze:niby to samo a jednak się od siebie różni. Musiałem jakoś nazwać te dwie różne uszczelki. :-D

11214-88381 - Engine Cylinder Head Gasket
11213-88382 - Gasket, cylinder head cover


nie dwie różne uszczelki, tylko to jest po prostu uszczelka pokrywy zaworów, która jest w dwóch częściach :wink:
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Kamilos14
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 168
Rejestracja: 17-03-14, 09:35

Postautor: Kamilos14 » 01-10-15, 12:12

delson pisze:
Kamilos14 pisze:
DCG pisze:
delson pisze:- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów

a czym sie różni jedna od drugiej? :-D


Też się zastanawiam :D


niby to samo a jednak się od siebie różni. Musiałem jakoś nazwać te dwie różne uszczelki. :-D

11214-88381 - Engine Cylinder Head Gasket
11213-88382 - Gasket, cylinder head cover

Pozdrawiam lożę szyderców :)


Nie loża szyderców tylko to jest dowód, że my czytamy dokładnie i ze zrozumieniem :D powinieneś to docenić :-D

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 01-10-15, 22:03

Coś w rodzaju:
Obrazek
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 03-10-15, 21:00

Albo w tym rodzaju:
Obrazek

Do konpletu dokup jeszcze te podkładki-uszczelki z pierwszego planu zdjęcia :-D

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 03-10-15, 21:31

RomanGT pisze:Do konpletu dokup jeszcze te podkładki-uszczelki z pierwszego planu zdjęcia

i burgera.

P.

Kamilos14
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 168
Rejestracja: 17-03-14, 09:35

Postautor: Kamilos14 » 04-10-15, 01:00

Pawciu pisze:
RomanGT pisze:Do konpletu dokup jeszcze te podkładki-uszczelki z pierwszego planu zdjęcia

i burgera.

P.


I frytki 🍟 do tego :) :mrgreen:

delson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: 21-08-07, 16:13

Postautor: delson » 09-10-15, 14:30

Czekam jeszcze na chłodnicę. Latka lecą a chłodnica idzie i na pewno przyjdzie. W międzyczasie chciałbym coś po strugać w domu. Dlatego też proszę Was o wymiary płyty pod silnik i dyfer do ST185. Jeśli wymiarów nie macie to chociaż zdjęcia takich płyt to sobie sam pomierzę.
Przyda mi się takie zajęcie na nadchodzące długie noce.


Wymiary lub zdjęcia osłony silnika, skrzyni, dyfra przyjmę.

Kinia80
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 14-09-13, 23:11

Postautor: Kinia80 » 10-10-15, 15:44

Obrazek
Moja tak wygląda

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 10-10-15, 15:47

Kinia80, duża trochę, woda się tam nie będzie zbierać ?
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 11-10-15, 22:41

z czego ta płyta, jak jest mocowana, ma jakieś podparcie na belce wzdłużnej?? taki płaszcz musi się nieźle uginać...
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

delson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: 21-08-07, 16:13

Postautor: delson » 11-11-15, 00:57

Chłodnica Home Made in Bangladesh założona, choć trzeba było poza uchwytem na wentylator ją trochę zmodyfikować, zanim wszystko weszło na swoje miejsce. Gdybyście chcieli taką chłodnicę dla ambitnych i cierpliwych to mogę Wam załatwić. Poza tym problem z wywalającym płynem pozostał. Wychodzi na to, że układ nie chce się odpowietrzyć. Zrobiłem wszystko co mogłem a zagadka nie rozwiązana. Najciekawsze jest to, że w układzie nie ma CO2 przynajmniej tak wynika z testów, na jego zawartość.
Wychodzi na to, że w układzie jest jakiś syf, z którym nie wiem jak wygrać. Układ płukałem setki razy używając też "płukanek" które rzekomo rozpuszczają kamień i inne brudy. Udało się wygonić pianę, która wcześniej w tym układzie zalegała.
Objawy:
Wyrzuca płyn przez zbiornik po tym jak złapie temperaturę. Czas kiedy to następuję zależny od stałych obrotów silnika na jakich pracuje.

Twardość przewodów układu chłodzenia w normie.

Nawiewy odkręcone na full gorąc, dają letnie powietrze, przy rozgrzanym silniku, płynie w układzie do 86 stopni. Gorące powietrze leci dopiero gdy obroty silnika przekraczają 3000obr/min.

Z nawiewów poza strumieniem powietrza słychać jakby się przelewała woda. Pod nogami pasażera sucho.

Termostat działa prawidłowo.

Mam wątpliwości czy wentylator włącza się na czas, ale nie wiem czy to ma większe znaczenie, ponieważ nawet podczas długiej jazdy na najwyższym biegu i optymalnych obrotach 2000-2500 płyn ucieka.


Na chwilę obecną skończyły mi się pomysły. Kiedyś w poprzedniej turbawce miałem podobne objawy. Wojtas zalecł mi wymianę korka w chłodnicy i to faktycznie pomogło. Teraz też wymieniłem korek na nowy z ASO i nic to nie dało.