Pawciu pisze:Jestem 50 kilometrów po wymianie uszczelki głowica-kolektor, kolektor-turbo, turbo-DP...
Bolało fianansowo i cały dzień pracy.
Dodatkowo na 99% jeszcze coś się nie będzie chciało odkręcić albo się urwie, jeżeli nigdy tego nie robiłes i nie masz dobrych narzędzi pod ręką i podnośnika to nie warto samemu.
Moja Celina przechodzi ten sam zabieg, odbiorę ją dopiero we wtorek ( o ile nie wyjdzie nic nowego), ponieważ w jednej szpilce urwana była główka, kolektor jest lekko pęknięty no i muszę też poczekać na uszczelkę kolektor-turbo z ASO. Jedna pozytywna wiadomość po dzisiejszym dniu jaką usłyszałem to taka, że mam zdrowe turbo
Czeka mnie jeszcze wymiana paru pierdół: uszczelka pod pokrywę zaworową, oring pod aparat zapłonowy, tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe i to wszystko na wiosnę.
W tym miesiącu mam zamiar jeszcze spolerować pokrywę zaworową i osłonę intercooler'a.
Dziś zastanawiałem się nad przeniesieniem intercooler'a w zderzak tj. na dół. ale w końcu doszedłem do wniosku, że zostawię ją taką jak ją pan Toyoda stworzył.
W tym wątku zamierzam relacjonować w miarę na bieżąco jak posuwają się prace nad odmładzaniem GT4'a.
Już 3 raz piszę tego posta więc bez szczegółów tylko same fotki
Gdyby ktoś chciał mi kiedyś pomóc w poszukiwaniu części
Turbo widziane z lotu ptaka
Turbo widziane od boku
Na zdjęciu widoczne: pęknięcie na kolektorze wydechowym, zapocona pokrywa zaworowa która będzie polerowana. Uszczelkę poszukuje pod nią poszukuje mi scout BASSISFUN
Widoczna także urwana śruba, z którą już sobie poradziliśmy, ale czekam teraz na nową.
Kolektor pojechał do planowania i spawaina.
Efekt wydmuchanych uszczelek. Oryginalne uszczelki jadą z Brukseli bo w miejscowym ASO nie mieli.