GT4 A ST185 / Żułw
- _zulw007_
- Użytkownik
- Posty: 1492
- Rejestracja: 09-09-06, 22:17
GT4 A ST185 / Żułw
Nadszedł w koncu ten dzien kiedy zakupiłem sobie wymażonego GT4 przy kupnie wygladał tak :
nie ma to jak " japańska " zapasówka
autko ma przejechane po przeliczeniu około 130 tys kilometrów silnik pracuje ładnie równiutko zadowolony jestem bardzo .
Co do przejsc GT4 była puknieta w prawy przód błotnik lekko wgniecony i zderzak pekniety poprzedni właściciel wymienił od 2.0 czy tam od 1.6 poliftowej / zderzak i błotnik. Po rozkreceniu Gt4 na czesci pierwsze oprócz tylnego zawieszenia i klapy tylnej nie widać oznak korozji zgnilizny szpachlu dziur połaman itp. także jestem bardzo zadowolony
tylne światła poprzedni właściciel wymienił na poliftowe ponieważ prawa tylna lampa była pęknieta ( dostałem je przy kupnie ) szyba prawa od drzwi była wybita ( włamanie ) :/ dostałem także połamany w drobny mak ten plastik dookoła radia , poprzedni właściciel coś wspominał że była malowana bo przy włamaniu całą porysowali gwozdziem czy czymś podobnym na szczescie nie widać że była malowana.
a teraz co do zmian zakupiony jest wodny IC z chłodnicą i pompą oraz oare innych gratów ale to z czasem porobie zdjecia jak bede miał czas bo na dzien dzisiejszy cela wyglada tak:
nie ma to jak " japańska " zapasówka
autko ma przejechane po przeliczeniu około 130 tys kilometrów silnik pracuje ładnie równiutko zadowolony jestem bardzo .
Co do przejsc GT4 była puknieta w prawy przód błotnik lekko wgniecony i zderzak pekniety poprzedni właściciel wymienił od 2.0 czy tam od 1.6 poliftowej / zderzak i błotnik. Po rozkreceniu Gt4 na czesci pierwsze oprócz tylnego zawieszenia i klapy tylnej nie widać oznak korozji zgnilizny szpachlu dziur połaman itp. także jestem bardzo zadowolony
tylne światła poprzedni właściciel wymienił na poliftowe ponieważ prawa tylna lampa była pęknieta ( dostałem je przy kupnie ) szyba prawa od drzwi była wybita ( włamanie ) :/ dostałem także połamany w drobny mak ten plastik dookoła radia , poprzedni właściciel coś wspominał że była malowana bo przy włamaniu całą porysowali gwozdziem czy czymś podobnym na szczescie nie widać że była malowana.
a teraz co do zmian zakupiony jest wodny IC z chłodnicą i pompą oraz oare innych gratów ale to z czasem porobie zdjecia jak bede miał czas bo na dzien dzisiejszy cela wyglada tak:
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
-
- Użytkownik
- Posty: 915
- Rejestracja: 21-08-07, 16:13
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Nato pisze:Jutro st185 na czesci do wylicytowania, chetni ?? Chyba, bo DCG pisał ,że to 2.2, a w specyfikacji podali 2.0.
zdecydowanie nie jest to 2.0, a już szczególnie nie jest to st185
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
_zulw007_ pisze:felunek już pomalowany do tego oponki 225/50 R16
[url=http://images41.fotosik.pl/130/63f1ae34527a0ce3m.jpg]Obrazek[/URL]
acutator forge już zainstalowany
[url=http://images50.fotosik.pl/136/1bed4347adb08924m.jpg]Obrazek[/URL]
trójnik do bloow offa miedzy IC a turbine
[url=http://images37.fotosik.pl/131/fb660effa9ad3baam.jpg]Obrazek[/URL]
wodny IC
[url=http://images46.fotosik.pl/136/9e7d31b5c48b5761m.jpg]Obrazek[/URL]
JDM flooding mirrors
[url=http://images39.fotosik.pl/132/810f53a8112acb03m.jpg]Obrazek[/URL]
PS. co do gum od VW już są wywalone dawno
Bez sensu wymiana tego IC. Nadal bedzie "podgrzewanym kotletem".
1150kg 330KM 4WD
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- _zulw007_
- Użytkownik
- Posty: 1492
- Rejestracja: 09-09-06, 22:17
krrizz pisze:oj nic nie widzę - ciemność widać ciemność .............już widzę Grafitowe są najpiękniejsze
POWODZENIA
dokładnie tak grafitowe są pocisnięte
co do IC to nie sądze zeby się grzał pompa bedzie cały czas pompowac a na chłodnicy będzie wiatraczek albo dwa złoże i zobaczymy co będzie się działo
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
_zulw007_ pisze:krrizz pisze:oj nic nie widzę - ciemność widać ciemność .............już widzę Grafitowe są najpiękniejsze
POWODZENIA
dokładnie tak grafitowe są pocisnięte
co do IC to nie sądze zeby się grzał pompa bedzie cały czas pompowac a na chłodnicy będzie wiatraczek albo dwa złoże i zobaczymy co będzie się działo
Ja wiem co sie bedzie dzialo. Nadal bedzie za cieplo w dolocie
P.S. Sorry za brak pl znakow.
1150kg 330KM 4WD
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
_zulw007_ pisze:Hmmm to wtedy jak będzie tak jak mówisz to zimą będę do rozkrecał drugi raz to zamontuje FIMC
Hmm pomijajac sens tego co napisales, a raczej odpowiednia skladnie Proponowal bym Ci robic takie rzeczy od razu, a nie dwa razy babrac rece w tym samym .
Nie FIMC tylko FMIC widze, ze sporo jeszcze przed Toba...
1150kg 330KM 4WD
- _zulw007_
- Użytkownik
- Posty: 1492
- Rejestracja: 09-09-06, 22:17
nie robie odrazu bo nie mam czasu, a zimą będzie silnik wyciagany i będzie kilka zeczy zmienianych i dopracowywanych , także po wyjezdzie będzie z 300 kucyków nie lubie robić przy silniku jak jest wewnątrz komory silnikowej
PS Przepraszam za moją składnie w ostatniej wypowiedzi ale po pracy byłem hehehe
PS Przepraszam za moją składnie w ostatniej wypowiedzi ale po pracy byłem hehehe
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- wroobel
- Użytkownik
- Posty: 570
- Rejestracja: 05-01-05, 10:02
Pawciu pisze:wroobel pisze:Bez sensu wymiana tego IC. Nadal bedzie "podgrzewanym kotletem".
czy mierzyłeś jaka jest temperatura powietrza za takim IC zaraz przed wejściem do przepustnicy?
Nie, nie mierzylem ale wiem ze nie jest to droga do 300 koni . Rozumiem, ze tyle sie sni wlascicielowi
1150kg 330KM 4WD