KRYSO & new black Wide Body

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4502
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 08-12-18, 20:43

OOO zdjęcia podlinkowane z fejsa znikają... Nie ważne.
Dawno mnie tu nie było. Trochę problemów zdrowotnych przez rok. Następny syf przez "zabawę" z e46 ale jest i + dodatni - synciu dał się przez ten głupi pomysł przekonać do zrobienia prawka. Niestety jeździć nie chce ale na szczęście jest jeszcze Karolina. :-D :twisted: 8)
Ale do rzeczy.
Auto praktycznie więcej stoi niźli jeździ. W międzyczasie w końcu wymieniona pocąca się od początku uszczelka pokrywy zaworów. Oczywiście ASOwa. W końcu nie śmierdzi podgrzanym olejem w aucie a zwłaszcza latem.
A i w końcu się zaparłem, bo od prawie roku nie miałem weny aby do końca zdiagnozować problem luzu na kierownicy. Wojtas piekły Cię może policzki przez ten czas? Jak tak - to przeze mnie. Wymieniłem (choć z problemami) ten dolny krzyżak od Ciebie na kolumnie kierowniczej. Namęczyłem się, bo oczywiście ćmok zapomniałem, że na górnym wieloklinie jest specjalne spłaszczenie na śrubę. Na szczęście Wojtas podpowiedział, bo już byłem na skraju załamania, że coś z nim nie tak. Niestety po złożeniu mało jeździłem ale cały czas coś było nie tak. Luz dalej na kierownicy...
Luz na górnym krzyżaku w kabinie? Coś uszkodziłem przy montażu dolnego, czy może jakiś trefny się trafił?... Hmmm.
No i dzisiaj victoria!!! W prezencie imieninowym udało mi się namówić małżowinę i trzepiemy kierą aż do skutku. Mocniej, szybciej, wolniej, lżej. Krok po kroku. No i ...
Okazało się, że nie dokręciłem u góry krzyżaka i luz był na samym wieloklinie... Brawo ja...

PS
Przy okazji miejscowych targów, na które zostaliśmy zaproszeni - niejaki Rafał Jemielita, raptem, bez uprzedzenia - wyrwał nas z butów i zaprosił na pogawędkę o Celikach:


i część 2:
Ostatnio zmieniony 19-01-19, 15:18 przez KRYSO, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2719
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Postautor: Fryc85 » 10-12-18, 10:04

KRYSO pisze:Wymieniłem (choć z problemami) ten dolny krzyżak od Ciebie na kolumnie kierowniczej.

Gdzie kupić ten krzyżak bo jest problem?

KRYSO pisze:W międzyczasie w końcu wymieniona pocąca się od początku uszczelka pokrywy zaworów.


Robić to specjalną masą podobną do poliuretyanowej gość co mi robi to jakaś tam niemiecka z niemiecką nazwą i sobie to nazywają jakos tam po niemiecku ale spokój gwarantowany.

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4502
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 10-12-18, 20:53

Krzyżak (pisałem wyżej) wyrwałem od Wojtasa. A uszczelkę jednak wolę ASOwą, niż ryzykować przypadkowe nadmiary masy w głowicy. ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2719
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Postautor: Fryc85 » 10-12-18, 23:13

KRYSO pisze:niż ryzykować przypadkowe nadmiary masy w głowicy.

No jest ten temat a krzyżak zapytam też moze się uda.

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 10-12-18, 23:14

Kryso dobrze mówi, ale od dołu silnika jest problem, bo nie ma uszczelki miski olejowej do 4afe, tylko silikon... Jesli ktoś da za duzo to tak samo może się oderwać i zrobić pam pam panewciom....

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2719
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Postautor: Fryc85 » 10-12-18, 23:25

Greegg07 pisze:ale od dołu silnika jest problem,

A u góry jest beznadziejna pokrywa zaworów i uszczelka Aso też tu nie załatwia sprawy.Tylko ,że to nie silikon tylko płynna uszczelka.Nie jakieś tam K2 czy inne badziewie.Auta mają takie uszczelki oryginalnie jak są rózne pokrywy pokryweczki rozrządu itp ale to tak informacyjnie

KRYSO, ile taka uszczelka do 2.0?

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 29-12-18, 08:16

Fryc85 pisze:A u góry jest beznadziejna pokrywa zaworów i uszczelka Aso też tu nie załatwia sprawy

w kilku autach zakładałem ASOwą i zawsze dawało to spokój na lata, nigdy nie użyłem żadnej dziwnej masy
nie spotkałem się żeby ktokolwiek miał problem po montażu z aso
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2719
Rejestracja: 05-03-06, 14:38

Postautor: Fryc85 » 29-12-18, 08:55

DCG pisze:w kilku autach zakładałem ASOwą

w 4afe?
DCG pisze:żadnej dziwnej masy

Dziwnej?

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 29-12-18, 10:09

Fryc85 pisze:w 4afe?

też
Fryc85 pisze:Dziwnej?

dziwnej

Fryc85 pisze:jakaś tam niemiecka z niemiecką nazwą i sobie to nazywają jakos tam po niemiecku

jakaś masa z jakąś nazwą i jakoś tam nazywają, wcale nie dziwne :wink:
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 30-12-18, 09:33

zawsze nakłada się masę uszczelniającą (np. szare Dirko - do aluminium) w miejsca połączeń elementów na głowicy.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4502
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Re:

Postautor: KRYSO » 03-01-19, 22:56

Fryc85 pisze:KRYSO, ile taka uszczelka do 2.0?

Nie pytaj mnie teraz, bo kupiłem ją od razu po zakupie auta (w ciemno) milion lat temu.
A i faktycznie. Carsik mi przypomniał. Na załamaniach, czy przy samych wałkach dodatkowo stosuje się odrobinę specjalnej masy. ;)
[center]JEDZIEMY[/center]