Celica St182 by Rafkins

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 28-03-10, 11:33

rafkins pisze:Zrobię wydech i pojadę na hamownię to zobaczę czy coś dało ;)

Jak chcesz sprawdzić na prawdę - to zrób pomiar przed i po modach.
Toyota dość mocno przyłożyła się do swych seryjnych silników i nie bardzo wierzę, że danie więcej powietrza i nawet większego wydechu coś tu wiele zmieni... Jeszcze jest w tym wszystkim np głowica YAMAHY i wiele innych czynników. Radzę jak nie masz kilku tysi lepiej nie ruszać...
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 28-03-10, 12:08

dokładnie, taki wydech da ile max, 5 - 6 koni? W stosunku do kosztów jest to totalnie nieopłacalne...

pamiętam jak się ktoś złapał za głowę po zrobieniu wydechu w Maździe MX-5 1.8 - przybyło jakieś 2KM o ile dobrze pamiętam..

rafkins
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26-04-09, 09:55

Postautor: rafkins » 28-03-10, 13:04

Koszty nie przekroczą 500zł, a zawsze to 6 koni :P a może i więcej :-) Zależy też od auta, np.hondy po zrobieniu dolotu i wydechu, mają przyrost rzędu około 15 koni i sporo momentu. Ale dziękuje za opinie

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 28-03-10, 13:13

Powoli łapiesz... Ba np do jakiegoś VWika włożysz tylko jakąś kostkę i masz np 30-50 KM. Szkoda kasy. Słuchaj np Carsika; robić zaczynamy od zawieszenia, czy hamulców. Tłumik jak chcesz wymienić to tylko wtedy gdy dziurawy i to na oryginalny... itd, itp
[center]JEDZIEMY[/center]

rafkins
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26-04-09, 09:55

Postautor: rafkins » 28-03-10, 14:29

KRYSO pisze: robić zaczynamy od zawieszenia, czy hamulców. Tłumik jak chcesz wymienić to tylko wtedy gdy dziurawy i to na oryginalny... itd, itp



Zawieszenie jest zdrowe,nowe amortyzatory KYB, szukam sprężyn obniżających, a taki setup jak na moją jazdę w zupełności wystarczy. Co do hamulców : jak będzie większa moc to i hamulce będą lepsze.

A przy okazji, jak można poprawić hamowanie w celice. Jest możliwy swap z innej wersji? Rozglądałem się z nawiercanymi ale ciężko je znaleźć.

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 28-03-10, 14:53

rafkins pisze:A przy okazji, jak można poprawić hamowanie w celice. Jest możliwy swap z innej wersji? Rozglądałem się z nawiercanymi ale ciężko je znaleźć.


przyznam że nie wiem jak jest w V, do VI dostępne są nacinane tarcze, można też kupić przewody hamulcowe w stalowym oplocie i wymienić zaciski na 4-tłoczkowe z GT-Four.

rafkins pisze:np.hondy po zrobieniu dolotu i wydechu, mają przyrost rzędu około 15 koni i sporo momentu.


nie oczekuj nawet połowy tego tutaj.

rafkins pisze:szukam sprężyn obniżających


Eibach powinien być ok, DCG ma, możesz popytać jak to działa u niego.

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 29-03-10, 11:05

a jak tam z tymi kierunkami? swiecą na czerwono? wlozenie mocnej bursztynowej zarowki nie da choc lekkiego odcieniu pomaranczy? :)

rafkins
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26-04-09, 09:55

Postautor: rafkins » 29-03-10, 16:21

breczus pisze:a jak tam z tymi kierunkami? swiecą na czerwono? wlozenie mocnej bursztynowej zarowki nie da choc lekkiego odcieniu pomaranczy? :)


świecą jasnym czerwonym, a żarówki nie wsadzałem więc nie wiem.

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 02-04-10, 16:09

a nie jestes w stanie w jakis sobotni poranek, włożyć choć na próbe bursztynową żaróweczke i powiedział mi czy przebija pomarańczowy kolor? :)
wiem ze przy pomalowanych na czarno kierunkach jest to mozliwe (kolega tak ma)
chciałbym zrobić też kierunki na czerwono, ale nie chce by mi dowód zabrali albo z przegladem byly problemy :)

rafkins
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26-04-09, 09:55

Postautor: rafkins » 03-04-10, 14:01

breczus pisze:a nie jestes w stanie w jakis sobotni poranek, włożyć choć na próbe bursztynową żaróweczke i powiedział mi czy przebija pomarańczowy kolor? :)


postaram się wsadzić niedługo i napisze na PW co i jak


wczoraj zamontowałem spoiler i w końcu celica wygląda jak przystało na Gti.

Obrazek

filmik z dźwiękiem. krótki bo zapomniałem aparatu naładować i padł.

http://celica.gti.patrz.pl



Czy te tarcze do mnie podejdą.Napisane jest st182 88-91?

http://www.allegro.pl/item986172337_spo ... er_gt.html

piotrek_orzi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 09-05-09, 07:14

Postautor: piotrek_orzi » 14-04-10, 12:27

Dawaj foteczki z nowym felunkiem, jest mega :-D

rafkins
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26-04-09, 09:55

Postautor: rafkins » 18-04-10, 21:54

piotrek_orzi pisze:Dawaj foteczki z nowym felunkiem, jest mega :-D


Aktualizacja:


Samochód został wymyty, felgi wsadzone, więc i fotki trzeba było porobić.Zapraszam do obejrzenia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 19-04-10, 15:29

felgi naprawde ladne :) jaki to model i producent? podzielisz się tą informacją? :)
i jak tam z tymi kierunkami? sprawdzales moze? :twisted:
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 19-04-10, 22:53

breczus pisze:jaki to model i producent? podzielisz się tą informacją?


OZ Superturismo

Obrazek

Miód, idealnie pasują do czerwonej V :-D

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 12-05-10, 23:33

rafkins nie znalazles jednak czasu na wsadzenie tej zaroweczki bursztynowej? :)
pozdrawiam i przepraszam za namolnosc (ale naprawde bym chcial wiedziec:P )
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

rafkins
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26-04-09, 09:55

Postautor: rafkins » 21-08-10, 22:37

W między czasie doszły:
Sprężyny obniżające -35 Jamex
Dokładka przedniego zderzaka- areo homemade
Dolot zimnego powietrza z kwasówki 77mm + stożek Simota ( do układanki brakuje jeszcze hydroshieldu)
Przednie lampy clear

Najbliższe plany: maska All-track i nowe felgi

Zdjęcia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 22-08-10, 01:24

rafkins pisze:W między czasie doszły:
Sprężyny obniżające -35 Jamex


Jamexy założyłeś??? :eek: To pochwal się jak jazda na nich?? Może obalisz to złe danie o nich....

Broń Boże nie zmieniaj felg, zostaw tak jak jest.
VI AT 200 '98 - R.I.P.

rafkins
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 26-04-09, 09:55

Postautor: rafkins » 22-08-10, 10:20

Muszę powiedziec, że to już moje drugie auto na jamexach i według mnie sprężyny są bardzo dobre i spełniają swoje zadanie. Samochód trzyma się zakrętów jak przyklejony, a to było moim głównym celem.

SEBOL 75
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1311
Rejestracja: 24-07-08, 23:13

Postautor: SEBOL 75 » 22-08-10, 15:32

Rozumiem, że nie było problemów z montażem. Kolega zakładał do VI GT i ponoć komfort jazdy straszny (tak mówił), nie wiem czemu.... U mnie też auto poszło w dół i powiem,że czuć troszkę te kilka cm obniżenia,ale nie ma tragedii, jest ok.
VI AT 200 '98 - R.I.P.