Celica V by Vin diesel czyli my wife's car
- Vin diesel
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 22-12-08, 23:44
Celica V by Vin diesel czyli my wife's car
Poztanowiłem opisac ten projetk z dwóch powodów:
1. Jest to samochód założyciela CCP-Jakuba
2. Trochę pracy w niego wkładam chodź nie ja go użytkuje
Celicę kupiłem w zimie 2008 roku (samochód marzeń ze szkolnych lat) jako prezent gwiazdkowy dla mojej zony.
Jest to kobieta której warto robić miłe niespodzianki, bo oprócz mi znanych cech kojących moje ciało i duszę posiada jeszcze jedna ważną zaletę tj. codziennie dba aby stan piwa w lodówce nie spadał poniżej sześciu sztuk, chodź sama nie lubi piwa.
Do rzeczy,
Jest to V generacja ST 182 z silnikiem 2.0 16V po SWAP-ie na 175km, wyprodukowana w 1990 roku
Przed zakupem kierowałem się wyłącznie kolorem: czarny, silnikiem - koniecznie 2.0 GTi oraz klimą . Tej ostatniej nie uzyskałem, ale doskonale rekompensuje mi to zrobiona trzy lata temu blacharka (auto uzyskało jedyny słuszny kolor czarny), SWAP oraz szyberdach.
Po zakupie zarejestrowałem się na forum gdzie dowiedziałem się o spotach warszawskich, gdzie poznałem Carsika, który razem z Rustym i Wojtasem dbają o nienaganny stan techniczny tego egzemplarza.
CDN.
1. Jest to samochód założyciela CCP-Jakuba
2. Trochę pracy w niego wkładam chodź nie ja go użytkuje
Celicę kupiłem w zimie 2008 roku (samochód marzeń ze szkolnych lat) jako prezent gwiazdkowy dla mojej zony.
Jest to kobieta której warto robić miłe niespodzianki, bo oprócz mi znanych cech kojących moje ciało i duszę posiada jeszcze jedna ważną zaletę tj. codziennie dba aby stan piwa w lodówce nie spadał poniżej sześciu sztuk, chodź sama nie lubi piwa.
Do rzeczy,
Jest to V generacja ST 182 z silnikiem 2.0 16V po SWAP-ie na 175km, wyprodukowana w 1990 roku
Przed zakupem kierowałem się wyłącznie kolorem: czarny, silnikiem - koniecznie 2.0 GTi oraz klimą . Tej ostatniej nie uzyskałem, ale doskonale rekompensuje mi to zrobiona trzy lata temu blacharka (auto uzyskało jedyny słuszny kolor czarny), SWAP oraz szyberdach.
Po zakupie zarejestrowałem się na forum gdzie dowiedziałem się o spotach warszawskich, gdzie poznałem Carsika, który razem z Rustym i Wojtasem dbają o nienaganny stan techniczny tego egzemplarza.
CDN.
Ostatnio zmieniony 12-02-11, 19:00 przez Vin diesel, łącznie zmieniany 2 razy.
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
FOTY
ja pamiętam Celike Jakuba tylko, jak była jeszcze czerwona
ja pamiętam Celike Jakuba tylko, jak była jeszcze czerwona
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
Vin diesel pisze:Jest to kobieta której warto robić miłe niespodzianki
oj może troszke OT , ale fajnie to napisaleś
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- Vin diesel
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 22-12-08, 23:44
- Vin diesel
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 22-12-08, 23:44
- Vin diesel
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 22-12-08, 23:44
Na początek GT4 zadbał o bezpieczństwo czynne. Po wynianie koniecznych rzeczy w zawiasie na poliuretany przyszedł czas na amory B4
Następnie wymiana krzyżaka w kolumnie kierowniczej i oringu aparatu zapłonowego.
Z wyciekami mamy spokój i pozastały jeszcze poduszki silnika.
Pawciowe były za twarde dla kobiety, więc trzeba było się ratować ASO. Przednia i tylnia w oryginale.
Następnie wymiana krzyżaka w kolumnie kierowniczej i oringu aparatu zapłonowego.
Z wyciekami mamy spokój i pozastały jeszcze poduszki silnika.
Pawciowe były za twarde dla kobiety, więc trzeba było się ratować ASO. Przednia i tylnia w oryginale.
Kolo Praski też Warszawski
- Vin diesel
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 22-12-08, 23:44
- Biały
- Klubowicz
- Posty: 1003
- Rejestracja: 25-08-05, 14:17
No prosze to ja już wiem gdzie Pikap (Paweł) sprzedał celine . Vin a jak ten czarny sie trzyma bo jak ją widziałem po malowaniu to wyglądało to całkiem nieźle dawaj jakieś foty . Ja mam chyba gdzieś jakieś foty ale nie wiem gdzie .hehe no to fajnie ze celina nadal jest w klubie .
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD
ST202 BEAMS
VVTLI TRD
- PrzemkoT23
- Użytkownik
- Posty: 362
- Rejestracja: 19-07-09, 09:40
- Vin diesel
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 22-12-08, 23:44
- PrzemkoT23
- Użytkownik
- Posty: 362
- Rejestracja: 19-07-09, 09:40
- PrzemkoT23
- Użytkownik
- Posty: 362
- Rejestracja: 19-07-09, 09:40
- Vin diesel
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 22-12-08, 23:44
Teraz będą foty
Najpierw nowe fele
a tak wygląda na nich
Potem przyszedł czas na środek i na wszystko oprócz panelu sterowania nawiewem, kratek nawiewu i konsoli wokół radia została naniesiona strzyżyna tekstylna metodą elektrostatyczną łącznie z podsufitką.
Dół deski, tunel środkowy i boczki w beżu a góra deski, słupki, podsufitka, tylna półka i plastiki bagażnika na czarno
Najpierw nowe fele
a tak wygląda na nich
Potem przyszedł czas na środek i na wszystko oprócz panelu sterowania nawiewem, kratek nawiewu i konsoli wokół radia została naniesiona strzyżyna tekstylna metodą elektrostatyczną łącznie z podsufitką.
Dół deski, tunel środkowy i boczki w beżu a góra deski, słupki, podsufitka, tylna półka i plastiki bagażnika na czarno
Ostatnio zmieniony 29-04-10, 07:00 przez Vin diesel, łącznie zmieniany 3 razy.
Kolo Praski też Warszawski
- Vin diesel
- Użytkownik
- Posty: 98
- Rejestracja: 22-12-08, 23:44
Dylan $$ pisze:Vin diesel pisze:a tak wygląda na nich
przydała by sie gleba i wiecej cali
Gleby Kobieta nie chce, 16" jej wystarczy, gumy zmienie z 205/55/16 na 205/50/16.
Nie chce aby ją wytrzesło, bo bedzie miała wymówkę że ją głowa boli
Ostatnio zmieniony 29-04-10, 06:58 przez Vin diesel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolo Praski też Warszawski
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33