KRYSO & new white Wide Body
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10
-
- Użytkownik
- Posty: 2251
- Rejestracja: 03-10-08, 17:16
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
krecik-katowice pisze:u mnie blacharz po remoncie wszystkie profile etc. zakonserwował fluidolem.
środek się trzyma, rdza nie wychodzi. czyli jest tak jak byc powinno
Czyli ufać mu czy nie? - bo z tych kwiatków wynika, że NIE koniecznie ...
A czy ten środek przeciw rdzy - np ten, próbował ktoś zalać do wewnątrz całego progu, a potem dopiero środek konserwujący???
Przypominam - to nie jest auto na handel!!!
[center]JEDZIEMY[/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 2251
- Rejestracja: 03-10-08, 17:16
Czyli ufać mu czy nie? - bo z tych kwiatków wynika, że NIE koniecznie ...
jeżeli chodzi o środek to ufac
z tym to wyszło tak, ze nie wiem czy sie bal czy nie chciał ruszac mocowania stabilizatora, ale pozatym reszta jest ok.
ogólnie uzywa dobrych rzeczy i materiałów.
wszystkie wykroje mam zalane fluidolem, z tego co widzialem to chyba spawy tez i na nich rudy nie wychodzi.
takze specyfiki jakich uzywa mogę polecic naszego katowickiego einsteina blacharskiego.... 2 razy sie zastanowie zanim go polece teraz
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
A jeszcze jedno Koledzy - macie jakiś pomysł na poprawienie z lekka, nie za wysokim kosztem - hamulców w Carlosie. Oczywiście do normalnej jazdy, no czasami ...
Tarcze już z lekka wyjeżdżone. A może wystarczy nowe JC, jakieś lepsze kloce, rozebranie do cna i zajrzenie w zaciski???
Takie lub takie chętnie przygarnę ale w prezencie
Tarcze już z lekka wyjeżdżone. A może wystarczy nowe JC, jakieś lepsze kloce, rozebranie do cna i zajrzenie w zaciski???
Takie lub takie chętnie przygarnę ale w prezencie
[center]JEDZIEMY[/center]
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Krysiu a moje Ci się podobały, a przeca seryjne
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Użytkownik
- Posty: 2251
- Rejestracja: 03-10-08, 17:16
KRYSO ja się tam nie znam, takze mojego posta bierz na pół serio, ale klocki i tarcze to nie wszystko.
Odpowiedź sobie na pytanie, ile lat ma Twoja celina. uklad hamulcowy ma pewnie tyle samo. najprawdopodobniej jak przy 90% innych samochodów hamulce nie były do porządku robione tylko zmieniane tarcze i klocki.
Z tego co chce mi się zdawać to wszystko sam robisz przy samochodzie,
rozbebesz ale kompletnie hamulce, powymieniaj wszystkie gumki (za pewne mają tyle lat co celica) sprężynki, blaszki, poczyść tłoczki tak aby było jak z fabryki,nasmaruj to co trzeba aby wszystko chodzilo idealnie bez obcierek i problemów.
załóz "zwykle" tarcze i klocki z JC,wlej nowy płyn hamulcowy, zobaczysz jak potrafią hamować seryjne hamulce i wtedy sie zastanów czy potrzeba Ci czegoś więcej
PS. Carsik, prazyn, pawciu, pasqual dobrze mówie? czy bredze jak potrzaskany?
jak cos to mnie poprawcie.
Odpowiedź sobie na pytanie, ile lat ma Twoja celina. uklad hamulcowy ma pewnie tyle samo. najprawdopodobniej jak przy 90% innych samochodów hamulce nie były do porządku robione tylko zmieniane tarcze i klocki.
Z tego co chce mi się zdawać to wszystko sam robisz przy samochodzie,
rozbebesz ale kompletnie hamulce, powymieniaj wszystkie gumki (za pewne mają tyle lat co celica) sprężynki, blaszki, poczyść tłoczki tak aby było jak z fabryki,nasmaruj to co trzeba aby wszystko chodzilo idealnie bez obcierek i problemów.
załóz "zwykle" tarcze i klocki z JC,wlej nowy płyn hamulcowy, zobaczysz jak potrafią hamować seryjne hamulce i wtedy sie zastanów czy potrzeba Ci czegoś więcej
PS. Carsik, prazyn, pawciu, pasqual dobrze mówie? czy bredze jak potrzaskany?
jak cos to mnie poprawcie.
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
No dobra z hamulcami jest jasność: kpl tarcz i klocków z JC + przewody w oplocie + kpl gumek z ASO.
- W pompkę też ingerować (tzn w kpl naprawczy)???
- Pomoże ktoś mi namierzyć ten biały zatrzask (po 2 szt na stronę) do mocowania bocznego - zderzaka tylnego z nadwoziem? Z przodu są podobne, tyle, że czarne.. KLIK
Domyślam się który to ale nie pasuje mi, że są inne na lewą i prawą stronę. Przed chwilą jeszcze raz je oglądałem i są jakby takie same, tyle że odwrócone - lewa strona z prawą.
- No i co z tym środkiem przeciw rdzy? Próg od środka jest przyrdzewiały - przynajmniej powierzchniowo. Wpuszczać, rozpylać go jakoś do środka a potem na to dopiero fluidol???
- W pompkę też ingerować (tzn w kpl naprawczy)???
- Pomoże ktoś mi namierzyć ten biały zatrzask (po 2 szt na stronę) do mocowania bocznego - zderzaka tylnego z nadwoziem? Z przodu są podobne, tyle, że czarne.. KLIK
Domyślam się który to ale nie pasuje mi, że są inne na lewą i prawą stronę. Przed chwilą jeszcze raz je oglądałem i są jakby takie same, tyle że odwrócone - lewa strona z prawą.
- No i co z tym środkiem przeciw rdzy? Próg od środka jest przyrdzewiały - przynajmniej powierzchniowo. Wpuszczać, rozpylać go jakoś do środka a potem na to dopiero fluidol???
[center]JEDZIEMY[/center]
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10
Jeśli jest nalot spróbował był jakimś preparatem wiążącym rdze tzn coś jak Fertan czy Brunox. Na to coś do konserwacji profili jak Tectyl czy właśnie Fluidol. Wszystko się okaże u blacharza w jakim stanie są progi.
Wg mnie pompę hamulcową też można zregenerować ponieważ nie jest to ogromny koszt, a efekt zapewne będzie odczuwalny.
Ja żałuje że u siebie nie zregenerowałem zacisków przy wymianie klocków i tarcz, jak rozbierać to najlepiej robić wszystko co się da i mieć święty spokój
Wg mnie pompę hamulcową też można zregenerować ponieważ nie jest to ogromny koszt, a efekt zapewne będzie odczuwalny.
Ja żałuje że u siebie nie zregenerowałem zacisków przy wymianie klocków i tarcz, jak rozbierać to najlepiej robić wszystko co się da i mieć święty spokój
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Jeżeli chodzi o hamulce, to temat przerabiałem w ST182, zawsze mi brakowało:
-nowe tarcze przód nawiercane, frezowane, wentylowane z ATM
-nowe tarcze na tył ASO
-nowe klocki Ferodo Premier
-zaciski seria (polerowane tłoczki, nowe gumki)
-przewody w oplocie stalowym GOODRIGE
-nowy płyn CASTROL
-wymiana gumek w pompie i porządne odpowietrzenie całego układu
Efekt?? Nie jest to żyleta, której się obawiałem, ale hamulec jest od razu, za każdym razem, auto od razu hamuje a nie jak poprzednio zwalnia a dopiero po pełnym wduszeniu hamowało. Pawciu mi kiedyś mówił, że cela ma konkretny hebel, nie wierzyłem, ale teraz wierzę. Mam delikatnie poprawiony układ hamulcowy od serii, ale wiem teraz, że dobrze odrestaurowny seryjny układ na seryjnych częściach musi hamować! i to dobrze Gdyby mi zależało na czymś więcej to zapewne należało by zmieniać tarcze, zaciski na większe, ale to nie w tym aucie, bo po co Moja rada, oddać w dobre ręce i wymienić wszystko po bożemu, a przekonasz się tak jak ja niedawno, że cela potrafi się zatrzymać
-nowe tarcze przód nawiercane, frezowane, wentylowane z ATM
-nowe tarcze na tył ASO
-nowe klocki Ferodo Premier
-zaciski seria (polerowane tłoczki, nowe gumki)
-przewody w oplocie stalowym GOODRIGE
-nowy płyn CASTROL
-wymiana gumek w pompie i porządne odpowietrzenie całego układu
Efekt?? Nie jest to żyleta, której się obawiałem, ale hamulec jest od razu, za każdym razem, auto od razu hamuje a nie jak poprzednio zwalnia a dopiero po pełnym wduszeniu hamowało. Pawciu mi kiedyś mówił, że cela ma konkretny hebel, nie wierzyłem, ale teraz wierzę. Mam delikatnie poprawiony układ hamulcowy od serii, ale wiem teraz, że dobrze odrestaurowny seryjny układ na seryjnych częściach musi hamować! i to dobrze Gdyby mi zależało na czymś więcej to zapewne należało by zmieniać tarcze, zaciski na większe, ale to nie w tym aucie, bo po co Moja rada, oddać w dobre ręce i wymienić wszystko po bożemu, a przekonasz się tak jak ja niedawno, że cela potrafi się zatrzymać
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
zacznij od usunięcia ABS-u, będziesz zdziwiony efektem
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Też już o tym myślałem, ale boję się, że sam mogę nie podołać...
Tzn nie problem z wyrzuceniem ale co i gdzie i jak dalej? Wszystkie przewody od nowa układać? Dochodzi ten rozdzielacz? O a może przyjrzeć się po prostu WB'KRYSI - tam jest tak jak Bozia kazała, bez zbędnych czasoumilaczy
Tzn nie problem z wyrzuceniem ale co i gdzie i jak dalej? Wszystkie przewody od nowa układać? Dochodzi ten rozdzielacz? O a może przyjrzeć się po prostu WB'KRYSI - tam jest tak jak Bozia kazała, bez zbędnych czasoumilaczy
[center]JEDZIEMY[/center]
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
raczej nie zrobisz jak w WB'KRYSI
Niestety cały układ praktycznie od nowa. I tu chyba sam nie dasz rady, ale może się mylę.
Niestety cały układ praktycznie od nowa. I tu chyba sam nie dasz rady, ale może się mylę.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Czyli raczej Wawka w wakacje się szykuje. Jak wybebeszę cały środek, to na ile czasu (dni) rezerwować hotel?
W tak zwanym międzyczasie i przygotowaniach do reanimacji progów i lakierowania wszedłem w tematy: kołeczki, blaszeczki, wkręciczki, dupereliki. Nazbierało się troszQ. Bassi jutro mnie zastrzeli
"2szt 90467-06120
3szt 90468-04046
1szt 90467-10084
2szt 67921-20020
2szt 90467-05020-01
3szt 90468-04148
2szt 90467-07073-B4
2szt 90467-05080-03
2szt 67771-32010
2szt 90467-07030-01
2szt 90168-40100
1szt 90189-06006
1szt 90159-60298
1szt 90159-60427
1szt 76931-20020
2szt 52685-20010
1szt 93510-16016
2szt 90189-06149
2szt 90159-60444
6szt 90467-07106
1szt 74617-20020
2szt 90339-10009-03
1szt 90159-50287
UFfff. To tyle na dobry początek "
W tak zwanym międzyczasie i przygotowaniach do reanimacji progów i lakierowania wszedłem w tematy: kołeczki, blaszeczki, wkręciczki, dupereliki. Nazbierało się troszQ. Bassi jutro mnie zastrzeli
"2szt 90467-06120
3szt 90468-04046
1szt 90467-10084
2szt 67921-20020
2szt 90467-05020-01
3szt 90468-04148
2szt 90467-07073-B4
2szt 90467-05080-03
2szt 67771-32010
2szt 90467-07030-01
2szt 90168-40100
1szt 90189-06006
1szt 90159-60298
1szt 90159-60427
1szt 76931-20020
2szt 52685-20010
1szt 93510-16016
2szt 90189-06149
2szt 90159-60444
6szt 90467-07106
1szt 74617-20020
2szt 90339-10009-03
1szt 90159-50287
UFfff. To tyle na dobry początek "
[center]JEDZIEMY[/center]
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
O właśnie gościu, przeca Ty to wszystko na pewno masz zdemontowane, posegregowane i poukładane na półeczkach Pomógłbyś koledze. Muszę jakoś dobić do Twojej wagi: kierowca+auto
2 popołudnia biegania; garaż-komp-garaż-komp-...-a jednak jeszcze raz garaż. Żona już się nie odzywa. Synowi muszę jutro jakoś szóchę z matmy wyżebrać za liczenie i sprawdzanie cyferek
Bass zostanie sprzedawcą m-ca - jak mają statystyki ilościowe jednego zamówienia
2 popołudnia biegania; garaż-komp-garaż-komp-...-a jednak jeszcze raz garaż. Żona już się nie odzywa. Synowi muszę jutro jakoś szóchę z matmy wyżebrać za liczenie i sprawdzanie cyferek
Bass zostanie sprzedawcą m-ca - jak mają statystyki ilościowe jednego zamówienia
[center]JEDZIEMY[/center]
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34