KRYSO & new white Wide Body

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 14-09-10, 21:27

KRYSO pisze: Niestety chlapacze nawet od amerikano nie pasują. Tył jakoś założyłem. Z przodem za duża rzeźba.


a jak z mocowniem?? mam ten sam problem i niestety coraz dalej rozwiązanie jest.
Jakie miałes te rajdowe jak byś mógł zdradzić

Dziury z tyłu masz??

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 14-09-10, 22:01

Dumałem, przymierzałem ze 2 popołudnia. Z tyłu oryginalnie otworów nie ma. Ja już miałem do czerwonych. Ale i tak trzeba po 2-3 dziurki + kołki z wkrętami przygotować. Przód - ani z tymi plastikowymi osłonami progów - ani też bez, nie pasują.
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 14-09-10, 22:13

No właśnie chce uniknąć wiercenia, a można wiedzieć jak miałeś zamontowane te "rajdowe" i jak mniej więcej wyglądają?

6Gexidge
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 552
Rejestracja: 28-11-09, 23:49

Postautor: 6Gexidge » 15-09-10, 01:16

Zewus i tak fura do malowania ! wierć
ST202

Awatar użytkownika
Lestat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2980
Rejestracja: 20-07-07, 20:30

Postautor: Lestat » 15-09-10, 09:51

Kryso pomyśl o dystansach na tył jak Cię budżet puści
4a-ge power

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 29-09-10, 21:44

Budżet nie puszcza, remont domu Q końcowi ale jak czarnula dostała, to i CS też musi :-D 8) Niestety kosztem zlotu :cry: :cry: :cry: Padło na KYB tył. Nic innego nie wymyśliłem w rozsądnych pieniądzach a i o te nie było łatwo. Stany magazynowe mówią już od dawna - 0 szt... Chyba wychodzą z produkcji. (Jakby ktoś bardzo chciał to mam jeszcze dostęp do jakiś 2-3 kpl.)

No to w końcu CS'KRYSIA ma sucho z tyłu :-D :P

Obrazek
Obrazek
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6524
Rejestracja: 10-07-07, 10:37

Postautor: Rzeski » 29-09-10, 22:50

Pieknie jest czytac o tym jak Klubowicz ducha w auto pompuje :)
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 30-09-10, 06:48

ale FAIL, nie zdjąłeś ściągaczy przed założeniem kolumn... :wink:

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 30-09-10, 06:54

Wiem, wiem, ale wolałem "na luzie" spasować górę z dołem, niżli potem na siłę kręcić (jakbym odpukać coś spierdzielił) :twisted:

[ Dodano: 25-10-10, 08:09 ]
No dobra. Koniec remontu domu nastał :-D Czas na Carloska :P
Pytanie mam do reanimatorów:
Po wstępnych oględzinach progów - opukaniu, ostukaniu okazuje się, że nie są w stanie agonalnym. Umówiłem się już z blacharzem na akcję ale nasunął mi się pomysł:
Czy zamiast szczotki, czy szlifierki nie podjechać do znajomego i nie usunąć całości farby z progów przy pomocy piaskowania??? Macie jakieś pomysły, wady, zalety? :roll:
Chcę aby to było dobrze zrobione.
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
BigBrother
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 586
Rejestracja: 09-04-08, 21:29

Postautor: BigBrother » 25-10-10, 09:52

Nie piaskuj, bo ocynk zejdzie :)

Awatar użytkownika
Dylan $$
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 15-10-08, 22:36

Postautor: Dylan $$ » 25-10-10, 11:40

W celinie nie ma ocynku :wink: blacha jest galwanizowana juz nie raz o tym było
Celica STI 1.6 16V 91r

Awatar użytkownika
Lestat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2980
Rejestracja: 20-07-07, 20:30

Postautor: Lestat » 25-10-10, 11:59

Kryso uderz do usera jeere, jest na bieżąco a do tego ma lekkie zboczenie na tym punkcie :D
4a-ge power

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 25-10-10, 12:03

Jeere będzie chciał to proszkowo pomalować, a to nie jest dobry pomysł na progii
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 25-10-10, 12:04

Dylan $$ pisze:W celinie nie ma ocynku :wink: blacha jest galwanizowana juz nie raz o tym było

Tak, tak to wiem, ale czy nie uszkodzi się ta powłoka przy piaskowaniu???
Czy drzeć tylko w tych miejscach gdzie rdza? :roll:
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 25-10-10, 12:42

Zedrzesz powłokę.
PRAZIN Z BAZIN -

Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej

"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
Lestat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2980
Rejestracja: 20-07-07, 20:30

Postautor: Lestat » 25-10-10, 13:04

pisałem o jarku bardziej w kontekście specyfików do malowania - ja bym to pojechał papierem ściernym
4a-ge power

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 25-10-10, 16:25

Dzięki za wszelkie porady. :wink:
A w sprawie tych specyfików do malowania to co polecacie - jakie firmy?

[ Dodano: 30-10-10, 21:05 ]
Nastała jesień, więc za pierwszym wskazaniem Wojtasa biorę się za blacharkę a dokładnie progi.
Przy okazji reanimacji progów - grzechem by było nie zajrzeć w inne newralgiczne miejsca, o których zresztą zostałem uprzedzony wcześniej przez poprzednika:
Obrazek

Pafciu, jednak da się zdjąć zderzak bez totalnej demolki tyłu :twisted: ale fakt na myślenie straciłem więcej czasu niżli bym go rozbebeszył. Koniecznie trzeba wywalić tylna blendę (też ją malnę bo ma inny odcień - po przeróbce)
Obrazek

Przy okazji dokonałem "małego druciarstwa" z fotelem pasażera, bo zaniemógł mechanizm przesuwania go po złożeniu. Dodatkowa blaszka przysłoniła urwany kawałek aluminium. Została dogięta i zadrutowana :twisted: (W czerwonej strzale zdało to egzamin i chodzi już 3ci rok)
Obrazek

No i na koniec powędrował we właściwe miejsce :twisted: Do oglądania F1 - jak znalazł :P Z tą masą nie powinien jednak załamać mi podłogi - w pokoju rekreacyjno-medialno-sportowym :-D
Obrazek
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 30-10-10, 21:46

no i czym zdecydowałeś się zabezpieczyć progi?

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 30-10-10, 21:52

Po świętach jedzie do blacharza. Dziś rzucił okiem i stwierdził, że nie jest źle. Opukał, ostukał i dzwonią jak dzwon :twisted: Dorwie się tylko tam gdzie są ogniska rdzy i całych progów nie trzeba wymieniać. Czyszczenie, jakiś środek na rdzę a dopiero po malowaniu je zabezpieczymy od środka jakimś specyfikiem... Ponoć jest tłusty i lepiej na sam koniec... :roll:
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 30-10-10, 21:56

KRYSO pisze: Ponoć jest tłusty i lepiej na sam koniec... :roll:


przeważnie jest na bazie wosku i po takim zabezpieczeniu ciężko cokolwiek malować