Od Falicy do Celicy - czyli jak ulepszyć Celice sti

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 01-04-14, 18:05

Haha, przypadkiem kliknąłem na pierwszą stronę tematu. Foty tuż po zakupie niszczą, już zapomniałem jak to auto wyglądało !
grzegoslav, myślę że zrobiłeś dla niej wystarczająco :-D Pamiętam jak wisiała w ogłoszeniach :lol:

Obrazek

Obrazek
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 01-04-14, 19:42

eee, panie, lakierowana to pewno bita i tona szpachli, felgi od jakiegoś dziwnego auta, oryginalne pewno w wypadku ucierpiały, ja bym nie brał :P nie to co te zdjęcia z pierwszej strony, pełen oryginał, niemiec płakał jak sprzedawał :)

ps. Grzesiu, do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć, jak osiągniesz "ten wiek" to zapewne poszukiwania mocy się zaczną :P a narazie super że sobie tak bazę przygotowałeś :)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 01-04-14, 20:37

RedSun pisze:
KaroLGTR pisze:Seria 3S to oklepany zestaw każdy to zakłada albo GE albo GTE. Wrzuć 4A-GE na prawdę nie pożałujesz


weź już wyjdź z tego forum.

ciekawe ile by się trzeba namęczyć żeby w 4a-ge zrobić takie liczby jak seryjne 3s-ge ma

Karol napisał, że 3s jest oklepane, a nie, że jest złym silnikiem.
4age to ciekawy silnik w którym w cenie swapa na 3sgte można zrobić 300hp. 4age to kultowy motor z ogromnym potencjałem.(żeby nie było sam mam 3sge i chce mieć gte)

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 01-04-14, 21:10

outatime pisze:grzegoslav, myślę że zrobiłeś dla niej wystarczająco


to chyba najlepszy komentarz po odsłonie tych zdjęć ;)

Jak będą zbędne monety i IV-ka będzie na co dzień a V-tka do zabawy to wtedy pomyślimy, ale nudy nie będzie :-D
breczus pisze:a narazie super że sobie tak bazę przygotowałeś
_________________



baza jest igła, i na razie zadbał bym by żadna ruda się tam nie wkradła, potem można będzie dłubać ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
g.mario
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3013
Rejestracja: 28-11-08, 23:02

Postautor: g.mario » 01-04-14, 21:14

KaroLGTR pisze:Realnych koło 4, ale motocyklowe :)

zmiana silnika w komarku albo w WSCe to nie swap :P

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 01-04-14, 21:49

outatime pisze:Haha, przypadkiem kliknąłem na pierwszą stronę tematu. Foty tuż po zakupie niszczą, już zapomniałem jak to auto wyglądało !


czasami myślę, żeby powrócić do fali . . . .















:P :P :P :P :P

Pokonałem faleee :D a co będzie dalej to czas pokaże, choć ostatnio miałem głupie myśli by ją sprzedać :-)

bartek_asik pisze:baza jest igła, i na razie zadbał bym by żadna ruda się tam nie wkradła, potem można będzie dłubać


:handshake: :beer:


breczus pisze:Grzesiu, do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć, jak osiągniesz "ten wiek" to zapewne poszukiwania mocy się zaczną


no niestety już mam ten wiek :P

breczus pisze: super że sobie tak bazę przygotowałeś


dzięki ;)

outatime pisze:grzegoslav, myślę że zrobiłeś dla niej wystarczająco


zawsze jeszcze coś się znajdzie ;) ale dzięki ;)

Awatar użytkownika
motocombo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 549
Rejestracja: 09-09-08, 16:12

Postautor: motocombo » 01-04-14, 22:14

perfekcyjnie nie leżą mi tylko białe kierunki

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 21:38

Postautor: GCG » 02-04-14, 12:44

+1 :evil:
Gregor

Awatar użytkownika
groohaa1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 977
Rejestracja: 31-05-12, 22:41

Postautor: groohaa1 » 02-04-14, 13:35

motocombo pisze:perfekcyjnie nie leżą mi tylko białe kierunki

tez uważam ze białe kierunki nie pasują do V, a już na pewno nie takie całkowite cleary, tylko co najwyżej cos w stylu postojowek... po prostu za bardzo się wyróżniają.

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 02-04-14, 13:46

+1
chyba ja też dorosłem do ori kierunków :lol:
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 21:38

Postautor: GCG » 02-04-14, 21:32

DCG pisze:chyba ja też dorosłem do ori kierunków

widzę że mam jakiś mały wpływ na mojego młodszego brata :) (wkońcu :P )
P.S. robimy paczkę do Krzyża dla Grzesia pięknych, oryginalnych kierunków madie in japan :twisted:
Ostatnio zmieniony 02-04-14, 21:35 przez GCG, łącznie zmieniany 2 razy.
Gregor

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 02-04-14, 21:34

groohaa1 pisze:
motocombo pisze:perfekcyjnie nie leżą mi tylko białe kierunki

tez uważam ze białe kierunki nie pasują do V, a już na pewno nie takie całkowite cleary, tylko co najwyżej cos w stylu postojowek... po prostu za bardzo się wyróżniają.

+1

Awatar użytkownika
luq88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 30-11-09, 23:10

Postautor: luq88 » 02-04-14, 21:39

ghost1077 pisze:4age to ciekawy silnik w którym w cenie swapa na 3sgte można zrobić 300hp. 4age to kultowy motor z ogromnym potencjałem.


Wiesz kolego o czym piszesz ?
powered by 4AGE ;)
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO IV GEN. ZAPRASZAM
https://www.facebook.com/4agepl

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 02-04-14, 21:51

luq88 pisze:
ghost1077 pisze:4age to ciekawy silnik w którym w cenie swapa na 3sgte można zrobić 300hp. 4age to kultowy motor z ogromnym potencjałem.


Wiesz kolego o czym piszesz ?

a jaki problem widzisz kolego?

Awatar użytkownika
luq88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 30-11-09, 23:10

Postautor: luq88 » 02-04-14, 22:03

A taki, że 4age w Toyota Atlantic osiągały 250HP. Przy takiej mocy już wał powinien być kuty, a to koszt 2000$, ponadto stosuje się inną niż seryjna pompę oleju oraz suchą miskę.

SWAP na 3sge bądź 3sgte ma znacznie lepszy stosunek mocy do ceny.
powered by 4AGE ;)

WSZYSTKIE CZĘŚCI DO IV GEN. ZAPRASZAM

https://www.facebook.com/4agepl

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 02-04-14, 22:13

luq88 pisze:A taki, że 4age w Toyota Atlantic osiągały 250HP. Przy takiej mocy już wał powinien być kuty, a to koszt 2000$, ponadto stosuje się inną niż seryjna pompę oleju oraz suchą miskę.

SWAP na 3sge bądź 3sgte ma znacznie lepszy stosunek mocy do ceny.


Zebyśmy się dobrze zrozumieli, miałem na myśli uturbienie 4age. Kupując kute tłoki z 4agze(a to główna różnica pomiędzy tymi silnikami) mamy baze która znosi 300 koni w serii, do tego wałki w wolnossacej wersji są ostrzejsze.
Zrobić z wolnossacego tyle mocy to wiadomo, że nie jest możliwe lub bardzo trudne.

Oczywiście masz racje, że 3sgte ma lepszy stosunek moc/cena.

KaroLGTR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 98
Rejestracja: 06-05-12, 17:41

Postautor: KaroLGTR » 02-04-14, 22:47

Właściciel zadecyduje, ja chętnie zobaczę zrobioną na zero V-tke (Bo taką posiadasz), z 4A-GE pod maską.

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 03-04-14, 14:04

ej co wy chcecie od moich celarów :P :P :P Kiedyś każdy chciał je mieć :P :P :P

GCG pisze:P.S. robimy paczkę do Krzyża dla Grzesia pięknych, oryginalnych kierunków madie in japan :twisted:


oj ludzie ludzieeeee :-D na razie zostają białe bo mi się do turkusa baardzo podobają ;)


KaroLGTR pisze:Właściciel zadecyduje, ja chętnie zobaczę zrobioną na zero V-tke (Bo taką posiadasz), z 4A-GE pod maską.


Na razie nic w tym roku z silnikiem nie robię.


Dziś zapisałem Celice do spa 8) miesiąc maj mała JDM kosmetyka :twisted: :-)

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 03-04-14, 19:48

:D Jak byś robił SWAPA z 1.6 to ja chętnie bym zaklepał Twoj terazniejszy silnik. Zawsze przyda się w zapasie do mojej 8) CO mogę obiecać to że traktował bym Go z szacunkiem, lezał by na palecie w garażu pod ścianą i czekał jak by coś sie stało z moim 8)

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 03-04-14, 21:04

Greegg07 pisze: Jak byś robił SWAPA z 1.6 to ja chętnie bym zaklepał Twoj terazniejszy silnik. Zawsze przyda się w zapasie do mojej CO mogę obiecać to że traktował bym Go z szacunkiem, lezał by na palecie w garażu pod ścianą i czekał jak by coś sie stało z moim


ok, będę pamiętał :D