Nareperować orzeła 7
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Wszyscy wrzucaja info o filtrach,olejach i przygotowaniach na sezon, to też wrzucę, a co.
Siadła wymiana oliwy na motula 5w50, filtr vica, filtr paliwa i nowy płyn w chłodnicy.
Fotek nie robiłem, bo wyrosłem z tego, ale żeby goły wpis nie był, to wrzucam 10 godzinny filmik z podskakującymi cycuszkami Kate Upton
[video]http://www.youtube.com/watch?v=fOQ_XBDv1XU&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DfOQ_XBDv1XU&has_verified=1[/video]
Siadła wymiana oliwy na motula 5w50, filtr vica, filtr paliwa i nowy płyn w chłodnicy.
Fotek nie robiłem, bo wyrosłem z tego, ale żeby goły wpis nie był, to wrzucam 10 godzinny filmik z podskakującymi cycuszkami Kate Upton
[video]http://www.youtube.com/watch?v=fOQ_XBDv1XU&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DfOQ_XBDv1XU&has_verified=1[/video]
st182 gtb
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
budolf pisze:Wszyscy wrzucaja info o filtrach,olejach i przygotowaniach na sezon, to też wrzucę, a co.
Siadła wymiana oliwy na motula 5w50, filtr vica, filtr paliwa i nowy płyn w chłodnicy.
Fotek nie robiłem, bo wyrosłem z tego, ale żeby goły wpis nie był, to wrzucam 10 godzinny filmik z podskakującymi cycuszkami Kate Upton
[video]http://www.youtube.com/watch?v=fOQ_XBDv1XU&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DfOQ_XBDv1XU&has_verified=1[/video]
Czekaj czekaj, że oprócz cycków co?
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Na razie na tył, bo się skrzywił, ale zajdzie potrzeba to i na przód się coś znajdzie
20170412_211218 by w b, on Flickr
ps. https://www.facebook.com/sklep.torii/?pnref=story
Polecam tego allegrowicza
20170412_211218 by w b, on Flickr
ps. https://www.facebook.com/sklep.torii/?pnref=story
Polecam tego allegrowicza
st182 gtb
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Bracia i siostry coś tu jest nie tak, auto mi zdechło, stanęło na tym, że alternator, oddałem do Mareczka, Mareczek mówi, że alternator okej, ładuje na płenej tam 14,1 czy 14,7, ale zwrócił mi uwagę na wiązkę, to się w tańcu nie pyerdolę, obdzowniłem do Stopy, to taki megamajster i mówię, chce mieć to zrobione dobrze, więc musisz mi to zrobić Ty, nie będę tego robił ja, no i kurfa zrobił - jest cyc nowa wiązka od alternatora o:
IMG_20180224_152618 by w b, on Flickr
Akumulator naładowany, sucz jeździ elegancko, ale jak mi obroty spadną tak do 1,5k lub mniej dostajesz lampkami na ryj, o takimi*:
IMG_20180114_152040 by w b, on Flickr
O co kamon? Z obrotami to u mnie dobrze nie jest, ale do diaska efekt lampek jest przy "przygasaniu" a u mnie na 1 do 1,5k rpm to nie przygasa, no nie ma bata.
W praktyce wygląda to tak, że jadę sobie, redukcja przed winklem, lampki, wchodzę w winkiel, lampki gasną, jadę dalej O.o
*ABSu nie mam, więc ta lampa się nie liczy.
IMG_20180224_152618 by w b, on Flickr
Akumulator naładowany, sucz jeździ elegancko, ale jak mi obroty spadną tak do 1,5k lub mniej dostajesz lampkami na ryj, o takimi*:
IMG_20180114_152040 by w b, on Flickr
O co kamon? Z obrotami to u mnie dobrze nie jest, ale do diaska efekt lampek jest przy "przygasaniu" a u mnie na 1 do 1,5k rpm to nie przygasa, no nie ma bata.
W praktyce wygląda to tak, że jadę sobie, redukcja przed winklem, lampki, wchodzę w winkiel, lampki gasną, jadę dalej O.o
*ABSu nie mam, więc ta lampa się nie liczy.
st182 gtb
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Kiedyś kolega w Bedziesz Miał Wydatki. Miał podobny temat. I problem był na jakieś wtyczce. Dzwonilem do niego nietety niepamięta czy przy zegarach czy przy ecu. Ale wspomniał ze przy tej okazji kable masowe silnika i akumulatora wymieniał i problem ustąpił wiec nad tymi kostkami to sie za barodzo nie spinal.
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
Sprawdz szczotki w alternatorze, albo juz mostek prostowniczy mozliwe ze sie konczy. Kiedys w swoim Cificu mialem identyczny objaw. z kilomterow na kilomtrey jazdy lampki przy co raz wyzszych obrotach gasly. Na koniec juz przy odcinie nie chcialy zgasnac i moj powrot do domu skonczyl sie z dodatkowym akumulatorze na podlodze pasarzera i z kablami rozruchowymi pociagnietymi pod maske Okazalo sie ze szczoty byly jak zyletki.
A swoja droga budolfie, pare lat juz sie bujasz swoim orzelem Szacun! oby tak dalej
A swoja droga budolfie, pare lat juz sie bujasz swoim orzelem Szacun! oby tak dalej
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
mlodzik pisze:Sprawdz szczotki w alternatorze, albo juz mostek prostowniczy mozliwe ze sie konczy. Kiedys w swoim Cificu mialem identyczny objaw. z kilomterow na kilomtrey jazdy lampki przy co raz wyzszych obrotach gasly. Na koniec juz przy odcinie nie chcialy zgasnac i moj powrot do domu skonczyl sie z dodatkowym akumulatorze na podlodze pasarzera i z kablami rozruchowymi pociagnietymi pod maske Okazalo sie ze szczoty byly jak zyletki.
A swoja droga budolfie, pare lat juz sie bujasz swoim orzelem Szacun! oby tak dalej
Dzięki młodziku, alternator od Tomciusia załatweił sprawę, pomogłeś z zdiagnozowaniu i dizęki za miłe słowa
UP:
Wjechały w końcu te brembory z tyłu, do tego kashiyamy (nie koniowałem się nad ebc i tymi innymi, nie pałuję, trochę mi przeszło, olewka)
Do tego nowa linka handbrake'a, hamulcowy motul 5.1, tarcze kotwiczne nie były w złym stanie, odnowione i nowe łóżysko, mam jeszcze jedno w zapasie, sory fotka z czapki przed myjką jeszcze
IMG_20180724_220412 by w b, on Flickr
Zamontowałem od Maćka Karwela jeszcze silncer, coby ogarnąć przegląd, jest gejowo, ale cicho, lol, dziwnie
IMG_20180704_185900 by w b, on Flickr
IMG_20180724_220422 by w b, on Flickr
a że zrobiłą się gejowo, to chciałem poinfomorwać, że najseksowniejsza pogodynka yanet garcia znowu jest wola, link do 64 gorących sukienek 2016 ->
[video]http://www.youtube.com/watch?v=jvfo4lrpb7w[/video]
Z usterek to mi z oringu przy vvti ciekło, się założyło nowy i uszczelka odmy już twarda, się nie załózyło, ale się założy.
ps. ciekawe, czy gruz zdąży ...
st182 gtb
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Orzeł idzie do żyda, sory za tę formę, ale co zrobisz, jak nic nie zrobisz.
*Toyota Celica ST182 '92 SWAP->BEAMS 3SGE rev4
Silnik:
-Beams 3S-GE rev4 VVT-i (rare!) -> 199,4 KM @ 7406 rpm / Tq 203,1 Nm @4478 rpm (2011)
-Stand Alone Vems (RS 232 w schowku) (2011)
-kółko regulowane HKS (na wałku wydechowym) (2011)
-Rozrząd ASO (końplet z pompą, napinaczem, rolkami (2013) / Denso Irydium (2016)
-Chłodnica Koyorad st185 (2011)
-Uszczelki ASO, wszystkie (all time)
Przeniesienie napędu:
-skrzynia S54 MR2/Caldina (długa skrzynia - prosi się o LSD, skrócenie) (2011)
-Sprzęgło Exedy (2011)
Zawieszenie:
-Gwint BC racing BR (2016)
-customowe łączniki przód/tył, pełny pouliretan, wszędzie gdzie była guma jest poli (poza bocznymi silnika - stock) (2011)
-przednia rozpórka staffa (2014?)
Hamulce:
-Nowe instalacja, usunięty ABS (2011)
-korektor siły hamowania willwood (regulator w schowku/podłokietniku) (2011)
-przewody w oplocie EARLs (2011)
-Hamulce Brembo / trw (2011 - ... )
Układ wydechowy:
- Pełna nierdzewka (2011)
Układ dolotowy:
-Custom (2011 -> smaruję stożek, odkurzam, wogołe po co ja to piszę)
Koła:
-Japan Racing JR3 17x8 Gold + Continental SportContact 3 215/45/17 (2016)
Wnętrze:
-szału nie ma, ale przyzwoicie jak na 26 lat, tak to wszystko wykompać w szamponie, spoko by było.
-Cup Holder (rare!)
-Skórzana kierownica (obszyta seria)
-podgrzewane fotele
Audio:
-Life Sound (rare!) puszki tył + głosniki Infinity (LFS niekompletny - brakuje go w frontalnych drzwiach, jakoś podniety na to nie miałem, bo jakbym chciał, to był miał)
-Tył LS + trójkąty LS przód, w środku głośniki JBL
-Radio Alpine (na cd mp3, lol)
Body:
-Płyta pod silnik
-Lakier 209 z lexa (czarna perła /2012)
-Zderzak ST185 JDM + okrągłe halogeny (rare!)
-Spryskiwacze reflektorów
Krótki opis/historia samochodu:
Auto w posiadaniu od lat 12, wypadek w roku 2007, wystrugana na nowo w 2012 (zrobiona podłoga, progi) w 2014 przydupczyłem bokiem prawym o drzwi garażu - szpachali fest na prawym błatniku, są już bąble)
Nie jest to igła i nigdy nie będzie, wymaga czasu, cierpliwości i pieniędzy.
Rysy, zadrapania, rdza na drzwiach po zimie, urwana linka od nawiewu, oświetlenie kabiny do wymiany, małe bąble na słupku, no stara już jest sucz, co zrobisz jak nic nie zrobisz)
Auto wymaga dostrojenia lub wymiany SA (marne strojenie - brak wolnych na średnio nagrzanym - w cyklu miejskim sczerze odradzam jazdę tym samochodem, serio) życzę sobie wymianę na EMU.
Cena ze względu na graty wrzucone do samochodu oraz stan ogólny - 17.000 PLN
Możliwośc sprzedaży na części - 17.000 PLN, buda gratis, serio.
*Toyota Celica ST182 '92 SWAP->BEAMS 3SGE rev4
Silnik:
-Beams 3S-GE rev4 VVT-i (rare!) -> 199,4 KM @ 7406 rpm / Tq 203,1 Nm @4478 rpm (2011)
-Stand Alone Vems (RS 232 w schowku) (2011)
-kółko regulowane HKS (na wałku wydechowym) (2011)
-Rozrząd ASO (końplet z pompą, napinaczem, rolkami (2013) / Denso Irydium (2016)
-Chłodnica Koyorad st185 (2011)
-Uszczelki ASO, wszystkie (all time)
Przeniesienie napędu:
-skrzynia S54 MR2/Caldina (długa skrzynia - prosi się o LSD, skrócenie) (2011)
-Sprzęgło Exedy (2011)
Zawieszenie:
-Gwint BC racing BR (2016)
-customowe łączniki przód/tył, pełny pouliretan, wszędzie gdzie była guma jest poli (poza bocznymi silnika - stock) (2011)
-przednia rozpórka staffa (2014?)
Hamulce:
-Nowe instalacja, usunięty ABS (2011)
-korektor siły hamowania willwood (regulator w schowku/podłokietniku) (2011)
-przewody w oplocie EARLs (2011)
-Hamulce Brembo / trw (2011 - ... )
Układ wydechowy:
- Pełna nierdzewka (2011)
Układ dolotowy:
-Custom (2011 -> smaruję stożek, odkurzam, wogołe po co ja to piszę)
Koła:
-Japan Racing JR3 17x8 Gold + Continental SportContact 3 215/45/17 (2016)
Wnętrze:
-szału nie ma, ale przyzwoicie jak na 26 lat, tak to wszystko wykompać w szamponie, spoko by było.
-Cup Holder (rare!)
-Skórzana kierownica (obszyta seria)
-podgrzewane fotele
Audio:
-Life Sound (rare!) puszki tył + głosniki Infinity (LFS niekompletny - brakuje go w frontalnych drzwiach, jakoś podniety na to nie miałem, bo jakbym chciał, to był miał)
-Tył LS + trójkąty LS przód, w środku głośniki JBL
-Radio Alpine (na cd mp3, lol)
Body:
-Płyta pod silnik
-Lakier 209 z lexa (czarna perła /2012)
-Zderzak ST185 JDM + okrągłe halogeny (rare!)
-Spryskiwacze reflektorów
Krótki opis/historia samochodu:
Auto w posiadaniu od lat 12, wypadek w roku 2007, wystrugana na nowo w 2012 (zrobiona podłoga, progi) w 2014 przydupczyłem bokiem prawym o drzwi garażu - szpachali fest na prawym błatniku, są już bąble)
Nie jest to igła i nigdy nie będzie, wymaga czasu, cierpliwości i pieniędzy.
Rysy, zadrapania, rdza na drzwiach po zimie, urwana linka od nawiewu, oświetlenie kabiny do wymiany, małe bąble na słupku, no stara już jest sucz, co zrobisz jak nic nie zrobisz)
Auto wymaga dostrojenia lub wymiany SA (marne strojenie - brak wolnych na średnio nagrzanym - w cyklu miejskim sczerze odradzam jazdę tym samochodem, serio) życzę sobie wymianę na EMU.
Cena ze względu na graty wrzucone do samochodu oraz stan ogólny - 17.000 PLN
Możliwośc sprzedaży na części - 17.000 PLN, buda gratis, serio.
st182 gtb
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Napisałem do Olki z Olsztyna, fajna sraczka bajdałej, czy może ma moje stare fotki, bo się noszę ze sprzedażą fury, napisała że ma, lol
budolf 2007
Image(458) by w b, on Flickr
budolf 2007
Image(458) by w b, on Flickr
st182 gtb
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31